Jürgen Stackmann, a Volkswagen Igazgatótanácsának értékesítésért felelős tagja ezzel kapcsolatban elmondta, hogy "a JETTA-val a legfelsőbb kategóriában töltünk be egy piaci rést, ami a kínai piac megközelítőleg egyharmadát jelenti, és amelyet főként a helyi márkák szolgálnak ki. Ilyen módon jelentős mértékben növelhetjük piaci részesedésünket."
A JETTA a legismertebb Volkswagen „géneken” alapszik: úgymint a minőség, a biztonság, az értékek és az egyértelmű formai nyelvezet. A JETTA bevezetésével a Volkswagen ernyő-márkája képes lesz még egyértelműbben pozícionálni magát, mint az autógyártás mennyiségi csúcstartója, és profilját is tovább diverzifikálhatja. Mindezen túl ezzel a speciálisan a kínai piac igényeire szabott, és a FAW-Volkswagennel közösen kidolgozott ajánlattal a Volkswagen gőzerővel halad előre a regionális piac további bővítésének útján.
Jürgen Stackmann szerint: „Kínában a Jetta, mint a Volkswagen egyik modellje rendkívül fontos szerepet tölt be számunkra. Ez az autó tömegek számára hozta el a mobilitást, ugyanúgy, mint egyszer annak idején a Volkswagen Bogár Európában. Az autót a Volkswagen fejlesztette, és Kínában gyártják, így a kínai Jetta négy kerékre helyezte Kínát. Mind a mai napig ez a Volkswagen egyik legnépszerűbb márkája Kínában, egy valóságos ikon, így éppen ez az oka annak, hogy a Volkswagen történetében először most egy modellt önálló márkává alakítunk át, és létrehozunk egy különálló márkacsaládot.
Az értékesítés területén is új megközelítéseket kell alkalmazni, így a JETTA saját márkakereskedői hálózatban működik, és közvetlenül fogja megkeresni az ügyfeleket az olyan innovatív értékesítési formákkal: mint a digitális bemutatótermek, bevásárló központok és mozgó értékesítési pontok. Az év végére megközelítőleg 200 kereskedő fogja képviselni az új márkát.
Kínában a Volkswagen márka az elmúlt évben 3,11 millió gépkocsit szállított ki ügyfeleinek, ez 2.1 %-os csökkenést jelentett a megelőző évvel összehasonlítva. A világméretű kiszállításokból majdnem 50 %-kal részesedő Kína így a Volkswagen legnagyobb piaca. Egy olyan helyzetben, amikor a piacon általános visszaesés volt tapasztalható, és az értékesítés 4-6 %-kal esett vissza a megelőző évvel összevetve, a Volkswagen képes volt növelni piaci részesedését. 2018-ban a Volkswagen kiszállította a 30 milliomodik gépkocsit egyik kínai ügyfelének. Mióta a Volkswagen 30 évvel ezelőtt megérkezett Kínába, a márka egyértelműen piacvezető pozíciót szerzett. Kína nem csupán a világ legnagyobb autópiaca, hanem az autóipar által mindeddig tapasztalt legnagyobb mértékű átalakulás élvonalában helyezkedik el. Az ország az egyik új központja lehet az e-mobilitásnak, a digitalizálásnak, az összekapcsolhatóságnak és a vezető nélküli autózásnak.