A LEAF éppen olyan korszerű és innovatív autónak számít ma, mint öt évvel ezelőtt. Egyetlen másik autógyár sem gyártott annyi elektromos autót, és nem köthető hozzá annyi zéró-emissziós kilométer, mint a Nissanhoz. A LEAF vásárlói átlépték a kétmilliárd kilométeres összesített futásteljesítményt, mely a Föld és a Hold távolságának 5200-szorosa. Az 5 éves értékesítési volument figyelembe véve a megtett kilométerek alatt a LEAF tulajdonosok 328 482 tonna CO2 levegőbe kerülését akadályozták meg.
A Nissan 2016 januárjában adja át a 200 000-ik LEAF-et büszke tulajdonosának. Ezzel a modell hivatalosan is a világ legnépszerűbb és legsikeresebb elektromos autója. Az Egyesült Államok, Japán és Európa piacai a LEAF eladások ~90 százalékát teszik ki. A három piac közül az USA vezet több mint 90 000 eladással, ezt Japán (50 000) majd Európa (40 000) követi.
Mióta a LEAF először legurult a gyártószalagról folyamatosan figyelem és elismerés övezi: a modell világszerte 92 díjat gyűjtött be. Az Év Autójának választották Japánban és Európában, de elnyerte az előkelő Világ Év Autója címet is.
A Nissan elektromosjármű-gyártási múltja 68 évre nyúlik vissza a Tama elektromos autóval. Az EV akkumulátorok kutatásával és fejlesztésével töltött évek eredményeként a cink és nikkel hibridet felváltotta a lítium-ion. Az autógyártó még 1996-ban vezette be sikeresen a világ első lítium-ion akkumulátorát, mely a Prairie Joy EV-ben kapott helyet.
A közel 70 év alatt felhalmozódó szakmai tudás és tapasztalat olyan versenyelőnyt biztosított a Nissannak versenytársaival szemben, melynek eredménye végül a világ első tömegesen gyártott elektromos autója, a Nissan LEAF lett. A tiszta, hatékony és megfizethető elektromos járművek iránt egyre növekvő keresletre reagálva a Nissan a további fejlődés érdekében több mint 500 milliárd jent fektetett EV projektjeibe. A Nissan elektromosjármű-gyártási szaktudásából és befektetéseiből azonban nem csak a LEAF profitál. A LEAF bemutatásának ötéves jubileumán a Nissan bejelentette, hogy világszerte immár több mint 10 000 CHAdeMo villámtöltő működik, melyek 30 perc alatt 80 százalékosra töltik fel a LEAF lemerült akkumulátorait. Japán új infrastrukturális kezdeményezésének keretein belül 6 000 villámtöltő telepítését tervezi.