A tátongó űrt látva azért a lelkiismeret utolérte a GM vezetőségét is, ezért a Corvette csúcskiadásából származó motorral ízesített CTS-sel rövidesen megkínálják a nagyérdeműt. Az első képek láttán minden autómániásnak tágulni kezdenek a pupillái, mert az autó igazán jól sikerült.
A méretes szellőző nyílásokkal tarkított első kötény, a karbon alsó kötény, a motorháztető légbeömlője és a hátsó, szintén karbon légterelő már sokkal izmosabb hatást kel a békés családi limónál, amit a szépen megformált 19 colos felnik tesznek tökéletessé. Az utastérben finom bőrrel bevont sportülések, műszerfal és sportkormány fogadja az érdeklődőket, de a lényeg a burkolatok alatt rejtőzik. A 6,2 literes, közvetlen befecskendezéses V8-as motor a hengersorai között rejtőző méretes kompresszor segítségével 649 lóerőt és 855 Nm-nyi forgatónyomatékot zúdít a nyolcfokozatú automataváltóra, ami az elektromos vezérlésű differenciálzárral kordában tartott hátsó kerekek folyamatos kínzásával 3,7 másodperc alatt képes a testes limuzint katapultálni százas tempóig. A végsebesség pedig hivatalosan 320 km/h, természetesen elektronikus szabályozással. A testes gépet feszesebb rugózás, harmadik generációs, elektronikus vezérlésű Magnetic Ride Control lengéscsillapítók segítségével próbálják az úton tartani. A hűtött tárcsafékeket elől 390, hátul 365 milliméteresekre cserélték, melyekbe elöl hat, hátul négydugattyús féknyergek harapnak. A technika és a megjelenés tehát hibátlan, már csak a vételár a kérdéses.