A teljesítendő feltételk között szerepelt az alacsony fogyasztás, a két légzsák, az ABS és ESP, a biztonsági kamera, sőt a pohártartó is. A pályázók között több neves cég is szerepelt – például a Ford a Transit-tal és a Transit Connect-tel, a Navistar a Nissan NV tengeren túli kiadásával, de a legjobbnak a Doge RAM Promaster 2500 bizonyult.
Az elsőre ismeretlennek tűnő név azért ne lepjen meg senkit, hiszen a Fiat Ducato amerikai változatáról van szó. A név mögött a tartalom viszont kissé más, mint azt Európában megszoktuk. A 2016-os facelift nyomait viselő orrász ugyanis nem a megszokott négyhengeres dízeleket rejti, hanem egy automataváltós 3,6 literes V6-os Pentastar benzinfalót, potom 280 lóerővel és 352 newtonméteres forgatónyomatékkal. Ettől persze az önsúly egy kissé megszaladt, így a teherbírás is csak 900 kiló. Egy teherautót közel 7,5 millió forintnak megfelelő dollárért készítettek el, amihez hozzájön még a postai feladathoz szükséges raktéri átalakítások is. Ezt 4000 dollárért adták, de beleszámolva azt a 36 ezer mérföldes garanciát, ami lehetővé teszi, hogy nem csak márka, de magánszervizekben is elvégezhetők a szükséges műveletek.