DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. november 24. vasárnap
Egyéb

A Mustang a Burj Khalifa-t is meghódította

Bill Ford, az autógyártó világszintű ügyvezető elnöke is jelen volt azon az eseményen, amelyen útjára indították a Ford legújabb területi egységét, az izgalmas és pezsgő Közel-Kelet és Afrika régiót, ahol a várakozások szerint az iparág értékesítése 2020-ra 40 százalékkal, 5,5 millió darabra növekszik.

A régióban 2016-ig 26 új modellt, köztük a jövőre debütáló vadonatúj Mustangot bemutatni tervező Ford ikonkikus módon, a világ legmagasabb épülete, a Burj Khalifa tetőteraszán lepeplezett új Mustang-gal nyitotta meg új regionális központját.

Bill_Ford_Mustang_Dubai



A Ford a világ legmagasabb épülete, a Burj Khalifa tetején mutatta be a vadonatúj Mustangot, ezzel is kihangsúlyozva ambiciózus növekedési terveit a Közel-Kelet és Afrika régióban. Az eseményből Bill Ford, a Ford ügyvezető elnöke is kivette a részét, feltéve a legendás póni-emblémát a felhőkarcoló 112. emeletén álló 2015-ös, sárga fényezésű Mustangra. A rendezvény világszerte élő adásban is követhető volt a YouTube csatornán, míg a helyszínen – Dubaj belvárosában a Dubaj Szökőkútnál és a Burj Khalifa tetőteraszán – mintegy tízezer ember gyűlt össze.

“A mai napon kitűztük a Ford zászlaját a Közel-Kelet és Afrika régióban, a világnak ebben az izgalmas, pezsgő ritmusú részében, ahol az egész autóipar erőteljes növekedésre számít.” - fogalmaz Bill Ford. “Mindemellett a mai rendezvénnyel azt is üzenjük a világnak, hogy a Mustang születése után 50 évvel Amerika legismertebb autó-ikonja globális modellé válik.”

A Ford idén alakította meg új Közel-Kelet és Afrika részlegét, lefedve ezzel a vállalat autóipari érdekeltségeit Észak-Afrika, a Szubszaharai Afrika, Dél-Afrika és a Közel-Kelet 67 piacán. A Közel-Kelet és Afrika régióban a várakozások szerint 2020-ra 40 százalékkal, 5,5 millió darabra növekszik majd az iparág értékesítése. A vásárlók igényeinek kielégítésére a Ford 2016-ig 26 modellt készül bemutatni a régióban, köztük a jövőre debütáló vadonatúj Mustangot. A jó hangulatú rendezvény résztvevői először egy filmet láttak: egy arizonai szikla tetején álló férfi sürgős hívást kap. Az ismeretlen főszereplő lóháton, repülőgépen, autón, helikopteren és jetskin vág át a fél világon, hogy Dubajba vigye a Mustang emblémáját. A film utolsó jelenete már 399 méteres magasságban, a Burj Khalifa 112. emeletén játszódik, ahol a főhős vidáman kacsintva felfedi magát, és kiderül róla, hogy nem más, mint Henry Ford dédunokája, Bill Ford.

burj-khalifa

“Egy évszázaddal ezelőtt Henry Ford arról álmodott, hogy autóba ülteti az emberiséget.” – teszi hozzá Jim Benintende, a Ford Közel-Kelet és Afrika elnöke. “Azzal, hogy regionális központunkat Dubajba helyezzük, mi is részeseivé válunk az itteni fejlődésnek és innovációnak, ez pedig hozzásegít minket ahhoz, hogy a világnak ezen a táján is megvalósíthassuk cégalapítónk álmát.”

A Mustang bemutatása mellett a Ford már korábban bejelentette, hogy a Közel-Kelet és Afrika régióban bevezeti a Ford Focus, a Ford Fusion és a Lincoln MKC modelleket. A vállalat azt tervezi, hogy felgyorsítja új technológiáinak meghonosítását a régióban, elérhetővé téve itteni vásárlói számára az EcoBoost motorokat, a SYNC fedélzeti csatlakozási rendszert, a felfúvódó hátsó biztonsági övet, valamint a MyKey és egyéb vezetősegítő berendezéseket.

Ha ismerőseid figyelmébe ajánlanád a cikket, megteheted az alábbi gombokkal: