Toyota
Üzemanyagcella mindenkinek
Habár a japán mirai szó jelentése 'jövő', egy független holland gáz- és elektromos szolgáltató, a Stedin azt szeretné megmutatni, hogy az üzemanyagcellás járművek már ma is praktikusan használhatók.
részletekMiben más a hárommilliomodik Yaris az elsőnél?
Első pillantásra nem különösebben nehéz megkülönböztetni egymástól a legelső, 2001. január 31-én gyártott Toyota Yarist a típus hárommilliomodik példányától, amely az észak-franciaországi Valenciennes-ben működő TMMF üzemben gördült le a gyártószalagról. Ha azonban a felszín alá pillantunk, rádöbbenünk, hogy az eltérések még annál is mélyre hatóbbak, mint gondoltuk volna.
részletekC-HR: Első ismerkedés az új crossover-rel
A vadonatúj C-HR (teljes nevén Coupé High Rider, azaz magasan ülő kupé) a Toyota modellkínálatából éppúgy kitűnik, mint a kompakt szabadidőjárművek szegmenséből: a modell Akio Toyoda azon célkitűzését testesíti meg, hogy nagyobb kreatív és mérnöki szabadság révén teremtsünk szemkápráztató megjelenést és fokozott vezetési élményt.
részletekLe Mans: Kiderült, miért állt meg a Toyota
Drámai véget ért a 2016-os Le Mans-i 24 órás, a versenyt magabiztosan vezető 5-ös Toyota utolsó körében hibásodott meg a pályán. A gyártó most elárulta, a probléma a turbóhoz kapcsolható.
részletek„Bepánikoltam” - Egy pilóta érzései a Le Mans-i dráma alatt
Egy világ dőlt össze a Toyotában, és egy világ számára lett hirtelen rajongója a japán márkának - Kazuki Nakajima elmeséli, milyen volt elveszíteni a Le Mans-i 24 órást.
részletek„Átadnám a helyem a dobogón a Toyotának”
Nem csak a Toyota motorsportfőnöke, hanem a rivális csapatok pilótái sem tudnak napirendre térni a Le Mans-i 24 órás utolsó perceiben történtek felett. Mindenki a japánoknak adná a győzelmet.
részletekA Porsche nyert, a Toyota a szívek bajnoka
Szívesen dobálózik az ember nagy szavakkal egy verseny kapcsán, de ebben most semmi túlzás nincs: ennél drámaibb és szívszorítóbb befutó nem volt a Le Mans-i 24 órás futam történetében.
részletekLM24, 18. óra: Balesetek és kiélezett harc
Amint felkelt a nap Le Mans-ban, úgy érkezett meg az éjszaka elmaradó káosz: több autó is összetörte magát. Az éllovasokat ez azonban nem befolyásolta: továbbra is hármas csata folyik a győzelemért.
részletekLM24, 15. óra: Percen belül az első trió!
Bár az igazán nagy drámák egyelőre elkerülik az idei Le Mans-i 24 órást, az elmúlt évek egyik legkiélezettebb versenyét láthatjuk: az egyik Porsche és a két Toyota továbbra is egymás nyomában az élen.
részletekLM24, 5. óra: Taktikai Porsche-Toyota harc
Az #1-es Porsche Mark Webberrel a volánnál tekintélyes előnyt épített ki az üldöző #6-os Toyotával szemben, ám Kobayashiék hamarosan megspórolnak egy bokszkiállást 14 körös etapjaikkal.
részletekLM 24, 2. óra: Eső, safety car, Audi-dráma
Három gyártó egy-egy autója harcol a vezetésért a Le Mans-i 24 második órájának végén, miután a verseny közel egy órán safety car mögött haladt a hatalmas eső miatt. A #7-es Audi máris elszállt.
részletek„A Forma-1 alábecsüli a Hosszútávú vb-t”
A volt F1-es pilóta Kamui Kobayashi manapság a Toyota gyári pilótájaként tekeri a kormányt a WEC-ben, és úgy véli, a száguldó cirkusz jogtalanul becsüli alá a Hosszútávú-világbajnokságot.
részletek