Teszt
Árral szemben - Toyota Auris Hybrid Icon Limited
Az Auris hibrid kivitele remek alternatívája a dízel és a kis hengerűrtartalmú, turbófeltöltős benzines autóknak, ráadásul a világ is egyre jobban ráébred, hogy a benne alkalmazott technika lehet a megoldás a jövő közlekedési kihívásaira.
részletekAz elnök nem vár csodát a Ferraritól
A tavaly ősszel Luca di Montezemolót váltó Sergio Marchionne leszögezte, hogy az első teszten mutatott jó forma még nem vezeti arra a valószínűleg téves következtetésre, hogy dominálni fognak az F1-ben.
részletekNem a Ferrari volt a leggyorsabb Jerezben
Noha a maranellói istálló motorjai uralták az év első gyakorlásának mind a négy napját, a status quo változatlan maradt, hiszen a végsebességet tekintve a Mercedes továbbra is élen áll.
részletekA McLaren elsődleges célja a 2014 végi szint
A McLaren mérnökigazgatója, Matt Morris úgy érzi, hogy semmi akadálya annak, hogy miért ne kerülhetne legalább arra a szintre csapata az F1-es idénynyitón, ahol a tavaly év végén járt.
részletekAz Aprilia nem értékeli negatívan a tesztet
A MotoGP idei első hivatalos tesztjén, Sepangban vetette be először új motorját az Aprilia Racing Team Gresini. Az eredmények egyelőre nem túl biztatóak, de a hivatalos nyilatkozatok alapján nem csüggednek.
részletekMiért nincs TV-közvetítés az F1-es tesztekről?
A jerezi teszt négy napja alatt rengeteg üzenetet, hozzászólást kaptunk olvasóinktól, mindenki arra volt kíváncsi, hol nézhetné élőben a 2015-ös előszezon első kollektív F1-es tesztjét. A válasz: sehol, mivel egy TV-csatorna sem közvetítette azt. De vajon miért nem?
részletekAz utolsó teszten sem lesz ott a Force India?
A hírek leginkább a Marussiával való kakaskodásukról szólnak, a háttérben viszont egyre rosszabbul állnak új autójukkal. Nemhogy a második, az utolsó F1-es teszten való szereplésük is kérdéses.
részletekMarquez világbajnokhoz méltóan zárt Malajziában
Véget ért a MotoGP idei első hivatalos tesztje Sepangban, Malajziában. A zárónapon az ifjú spanyol címvédő, Marc Marquez bizonyult a leggyorsabbnak, egyedül ő tudott 1’59 alá menni a három nap folyamán. Csapattársa, Dani Pedrosa lett ma a második, a gyári Ducatinál versenyző Andrea Iannone pedig a harmadik.
részletekMégsem hangosabbak a motorok, mint tavaly
A Mercedes állította határozottan, hogy változás történt az F1 hangerejében. Ennek hatására egy spanyol újságíró fogta mérőkészülékét, hogy tényekkel leplezze le a valóságot.
részletekAggódás helyett: fejvesztve fejleszt a Honda
A McLaren F1-es motorpartnere új fejlesztésekkel készül Barcelonára, a következő szezon előtti tesztre, amitől azt remélik, túl tudnak lépni az MP4-30-as Jerezben tapasztalt gyerekbetegségein.
részletekEzért aggódhat igazán a McLaren-Honda
Nyilvánvaló volt, hogy nehéz lesz számukra a kezdés, de a számok nem hazudnak, és megmutatják, bizony még a tavalyi mércével mérve is jócskán elmaradnak a többi csapattól – mind körszámok, mind köridők tekintetében.
részletekJerez: A Ferrarinak nem volt igazi problémája
Kimi Raikkönen a Ferrari jerezi produkcióját értékelve mindenekelőtt a megbízhatóságot emelte ki, de azt is hangsúlyozta, hogy az SF15-T mindenképpen előrébb jár, mint elődje, az F14T egy évvel ezelőtt.
részletek