Tereprali
Laller – Bronzérem az Adrenalin Kupán
Túl vannak az idei év első versenyén a Laller Racing Dakar Team versenyzői, a hétvégén Bugacon az Adrenalin kupával kezdetét vette az országos bajnokság. A csapatból Horváth Lajos és Kárpáti Péter veselkedett neki a hétvégének, nem is eredménytelenül!
részletekZapletal vezet az Adrenalin Kupán
Az Adrenalin Kupa szombati versenynapja után az autósoknál a cseh Miroslav Zapletal és szlovák navigátora, Marek Sykora vezet, a Challenge-ben a Miklós Alexandra – Miklós Alexandra páros, a kamionosoknál a Kovács Miklós – Ács László egység, a side-by-side-osoknál Kéry Szilveszter és Bartha Barbara, a motoros-quados mezőnyben pedig Hodola Richárd várhatja az élről a folytatást.
részletekTovább bővül a Laller Racing Dakar Team
Kárpáti Pétert már kisgyermekként megfertőzte a motorozás szenvedélye, de sokáig megmaradt a partvonalon. Ugyan csak kamaszként szerezte az első hús-vér tapasztalatait a motorozásról, ám azután rendesen a lecsóba csapott. A Laller Racing Dakar Team agilis tereprali versenyzőjével a szezonkezdet előtt interjúztunk!
részletekA bugaci Adrenalin Kupával indul a tereprali bajnokság
Április 20-22-én az Adrenalin Kupával indul útjára a 2018-as Terep-rallye Országos Bajnokság. A Bugacon megrendezésre kerülő verseny egyben a Közép-európai Zóna Bajnokság (CEZ) futama is, így a magyar mezőny mellett a környező országok versenyzőit is láthatja a közönség.
részletekErősödik a Team, Horváth Lajos ismét megcélozza a Dakart
A hazai professzionális sportvilág egyik legnehezebb eleme a financiális háttér megteremtése. Ez a technikai sportokban hatványozottan jelen van, hiszen már maga a logisztika, a külföldi versenyekre történő eljutás is súlyos összegeket emészt fel.
részletekMúltidézés Alaszkában - Szalay 30 éve járt legutóbb Homerben
Akkor egy táblával érkezett, amelyre az volt írva angolul: „Munkát keresek”. Ennyi volt az összes angoltudása. Napokig bóklászott a kikötőben, sátorban aludt, míg végül az egyik halászhajón munkát kapott. Tulajdonképpen így kezdődött a felnőtté válásának története, hiszen azon a hajón tanult meg keményen dolgozni, ott kereste azt a kezdőtőkét, amellyel itthon vállalkozásba fogott.
részletekLaller - Kellően feltöltődtem, szólhatna már a négyütemű
Uborkaszezon van, „ilyenkor még a fű sem nő”. Gyakran hallani ezt az eszmefuttatást a motorsportok szerelmeseitől. Kevesen tudják azonban, hogy ilyenkor áll össze a csapatok és a versenyzők költségvetése, ami alapján meghatározhatóvá válnak az éves célok is. Nincs ez máshogy a Laller Racing Dakar Teamnél sem.
részletekHorváth Lajos az Év Motorsport Versenyzője
A Magyar Motorsport Szövetség (MAMS) által az év sportolójának jelölt pilóta csak az elegáns Larus étterem színpadán, díjjal a kézben realizálta, mekkora dolog is történt vele. Az pedig már tényleg csak hab a tortán, hogy ez kvázi a születésnapján történt.
részletekÚtifilm – ilyen volt a Dakar 2018-ban
Horváth Lajost és a többi magyar motorversenyzőt egy saját forgatócsoport követte a 2018-as Dakaron. Zakinszky Márk operatőr a verseny végeztével pedig egy olyan hamisítatlan road movie-t készített az élményeiből, amit minden Dakar rajongónak látni kell!
részletekNégylevelű lóhere és szerencsefaktor a sivatagban
A szerencse nem csupán az életben, a sivatagi versenyzésben is nagyon fontos – ám Szalay Balázs szerint nem lehet karba tett kézzel várni rá, tenni is kell érte. Az Opel Dakar Team pilótájának tapasztalatai szerint ugyanis Fortuna nem szegődik ok nélkül az ember mellé – meg kell dolgozni a kegyeiért!
részletekLaller Racing – bővül a csapat, cél a 2020-as Dakar!
Véget ért a 2018-as Dakar Rali, a legtöbb szereplő csapat életében ilyenkor nyugalmi időszak következik. A Laller Racing Dakar Team-nél azonban már gőzerővel folyik a munka, az eddig ismert „egyszemélyes” klub ugyanis Magyarország legnagyobb terepmotoros egyesületévé alakul. Ennek megfelelően pedig az ambíciók is különlegesek lesznek!
részletekMaraton kipipálva, továbbra is 3. helyen a magyar Scania
Megküzdött a 2018-as Africa Eco Race maratoni szakaszának második felvonásával a Qualisport Racing együttese, Kovács Miklóst és gárdáját jócskán megdolgoztatta a Chami és Amodjar közötti 438 sivatagi kilométer. A Scania-trió a napi eredménnyel nem elégedett, azzal viszont igen, hogy a legfontosabb tervet sikerült végrehajtani: a futam legdurvább fázisa után is őrzik a kategória 3. helyét.
részletek