Technika
Így indítja be az autóját egy műszaki zseni
Nekigurul, odébblök, elfúj, bekapcsol, kinyit, rácsúszik, fölakad, megemel, kilő, lenyom, elmozdít és már kész is. Mi sem egyszerűbb ennél!
részletekHárom technikai területen kell javítania Brawn csapatának
A műszaki szabályzathoz nyúl Ross Brawn válogatott mérnökcsapata, hogy izgalmasabbá váljanak a versenyek. A stáb tagja, Pat Symonds elmondta, a 21 szekcióból melyekre koncentrálnak.
részletekHogyan vásároljunk biztonságosan az interneten?
Érdemes átnézni ezeket a dolgokat a nagy karácsonyi roham előtt - hogyan, honnan és mit érdemes rendelni, mik a legfontosabb tudnivalók egy online vásárlás előtt.
részletekKét új okostelefont is bejelentett a HTC
A cég a HTC U11 life és a HTC U11+ készülékekkel bővítette az "U" családot - előbbi egy csúcskategóriás telefon tulajdonságaival bír, de jóval kedvezőbb áron.
részletekHatalmasat fejlődhet a Sauber
Az idei sereghajtóval jövőre bizonyára számolni kell. A Sauber istálló a Ferrari hathatós közreműködésével óriásit léphet előre. Úgy fest, elbúcsúzik a svájci csapat a rajtrács hátsó régiójától.
részletekA Mercedes együtt érez a Ferrarival
Egy egész szezonnyi izgalom megy füstbe a hajrában, az utóbbi futamokon ugyanis a Ferrarit hatalmas pechszéria sújtja. Emiatt a Mercedes csapatfőnöke sem úszik győzelmi örömmámorban.
részletekKomoly kritika az F1-nek: Ez így már nem is sport
Amit az előző évtizedben még rendületlenül hajszolt a Formula-1, az ma veszélybe sodorhatja az egész bajnokságot. A jövő technológiáit hirdető Lucas di Grassi szerint amíg Fernando Alonso a mezőny végén kullog, addig az F1 saját magából csinál bohócot.
részletekHTC VIVE: Amikor beszippant a virtuális valóság
Sokak számára a VR-élmény távoli jövőnek tűnik csupán, pedig a jelenleg kapható készülékek már most is rengeteget tudnak nyújtani. A forgalmazó jóvoltából szerkesztőségünk is kipróbálhatta a HTC Vive-ot, ami jelenleg az egyik piacvezető virtuális valóság-felszerelés. Vajon eljött az a pillanat, amikor a hétköznapi felhasználó is átélheti az autóversenyzés izgalmát a nappalijában?
részletekMivel előzte meg a Mercedes a Ferrarit?
A szezon múlásával a német istálló egyre eredményesebb, míg az olaszok mintha lendületet veszítenének. Az év közbeni technikai korlátozások hatása jelentősebb, mint azt sokan gondolnák.
részletekEzért zöldebb egy F1-es autó, mint egy elektromos
A Mercedes technikai igazgatója, Paddy Lowe szerint az elektromos hajtású járművek sem annyira környezetkímélők, mint azt sokat hiszik, és a Formula-1 valójában sokkal messzebbre jutott a hatékonyság terén.
részletekBármelyik pilótánál gyorsabbak lesznek a robotverseny autói
Gördeszkához fognak hasonlítani, négy motor hajtja őket és 2017-ben jöhet az első futam. Részletek derültek ki az önjáró autók újszerű bajnokságáról, amit nem is fognak sportnak tekinteni.
részletekA Formula-E autói is önjárók lehetnek
Az elektromos versenysorozat első embere, Alejandro Agag újabb forradalmi ötletet agyalt ki a széria számára, amelyhez a technológiát a hamarosan elstartoló Roborace-ből vennék át.
részletek