DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2025. február 23. vasárnap

Technika

Így indítja be az autóját egy műszaki zseni

Nekigurul, odébblök, elfúj, bekapcsol, kinyit, rácsúszik, fölakad, megemel, kilő, lenyom, elmozdít és már kész is. Mi sem egyszerűbb ennél!

részletek

Három technikai területen kell javítania Brawn csapatának

A műszaki szabályzathoz nyúl Ross Brawn válogatott mérnökcsapata, hogy izgalmasabbá váljanak a versenyek. A stáb tagja, Pat Symonds elmondta, a 21 szekcióból melyekre koncentrálnak.

részletek

Hogyan vásároljunk biztonságosan az interneten?

Érdemes átnézni ezeket a dolgokat a nagy karácsonyi roham előtt - hogyan, honnan és mit érdemes rendelni, mik a legfontosabb tudnivalók egy online vásárlás előtt.

részletek

Két új okostelefont is bejelentett a HTC

A cég a HTC U11 life és a HTC U11+ készülékekkel bővítette az "U" családot - előbbi egy csúcskategóriás telefon tulajdonságaival bír, de jóval kedvezőbb áron.

részletek

Hatalmasat fejlődhet a Sauber

Az idei sereghajtóval jövőre bizonyára számolni kell. A Sauber istálló a Ferrari hathatós közreműködésével óriásit léphet előre. Úgy fest, elbúcsúzik a svájci csapat a rajtrács hátsó régiójától.

részletek

A Mercedes együtt érez a Ferrarival

Egy egész szezonnyi izgalom megy füstbe a hajrában, az utóbbi futamokon ugyanis a Ferrarit hatalmas pechszéria sújtja. Emiatt a Mercedes csapatfőnöke sem úszik győzelmi örömmámorban.

részletek

Komoly kritika az F1-nek: Ez így már nem is sport

Amit az előző évtizedben még rendületlenül hajszolt a Formula-1, az ma veszélybe sodorhatja az egész bajnokságot. A jövő technológiáit hirdető Lucas di Grassi szerint amíg Fernando Alonso a mezőny végén kullog, addig az F1 saját magából csinál bohócot.

részletek

HTC VIVE: Amikor beszippant a virtuális valóság

Sokak számára a VR-élmény távoli jövőnek tűnik csupán, pedig a jelenleg kapható készülékek már most is rengeteget tudnak nyújtani. A forgalmazó jóvoltából szerkesztőségünk is kipróbálhatta a HTC Vive-ot, ami jelenleg az egyik piacvezető virtuális valóság-felszerelés. Vajon eljött az a pillanat, amikor a hétköznapi felhasználó is átélheti az autóversenyzés izgalmát a nappalijában?

részletek

Mivel előzte meg a Mercedes a Ferrarit?

A szezon múlásával a német istálló egyre eredményesebb, míg az olaszok mintha lendületet veszítenének. Az év közbeni technikai korlátozások hatása jelentősebb, mint azt sokan gondolnák.

részletek

Ezért zöldebb egy F1-es autó, mint egy elektromos

A Mercedes technikai igazgatója, Paddy Lowe szerint az elektromos hajtású járművek sem annyira környezetkímélők, mint azt sokat hiszik, és a Formula-1 valójában sokkal messzebbre jutott a hatékonyság terén.

részletek

Bármelyik pilótánál gyorsabbak lesznek a robotverseny autói

Gördeszkához fognak hasonlítani, négy motor hajtja őket és 2017-ben jöhet az első futam. Részletek derültek ki az önjáró autók újszerű bajnokságáról, amit nem is fognak sportnak tekinteni.

részletek

A Formula-E autói is önjárók lehetnek

Az elektromos versenysorozat első embere, Alejandro Agag újabb forradalmi ötletet agyalt ki a széria számára, amelyhez a technológiát a hamarosan elstartoló Roborace-ből vennék át.

részletek