Sauber
Végsebességében bízik a Sauber
A bahreini F1-es pályát sok egyenes jellemzi, a Saubert hajtó Ferrari-motor pedig erős végsebességet biztosít. Nasr és Ericsson egyaránt harmadszor végezhet pontszerző helyen.
részletekKolles: Bianchi Suzukában aláírt a Sauberhez
Megható részletet árult el Jules Bianchiról Colin Kolles korábbi F1-es csapatvezető, aki tudni véli, hogy a francia pilóta súlyos suzukai balesetének napján kötötte meg szerződését a 2015-ös szezonra.
részletekPeter Sauber: A jövőnkért is harcolunk
Jelenleg negyedikek az F1-es konstruktőrök bajnokságában, de ha a hatodik hely meglesz, már az is hatalmas segítséget jelent a következő szezonok távlatában. Jelentős fegyvertény a sokat javuló Ferrari-motor.
részletekKettős pontszerzés a Sauber számára
Felipe Nasr nyolcadik helyen ért célba, Marcus Ericsson kilencedikként, a maláj nullázás után az F1-es Kínai Nagydíjon ismét a legjobb tíz közé fértek mindketten.
részletekIdén először mindkét Sauber a Q3-ban
Ilyenben sem reménykedett volna nem is olyan rég a svájci kiscsapat, Nasr és Ericsson is a legjobb tíz közül indulhat az F1-es Kínai Nagydíjon. Cél idén másodszor pontot szerezni.
részletekSauber: Jöhet az újabb pontszerzés
Az Ausztráliában remeklő C34 az F1-es Kínai Nagydíj pénteki edzésnapján újra biztatóan teljesített, elsősorban versenyszimuláción volt ígéretes Nasr és Ericsson tempója.
részletek„Az F1 maga sem tudja, hogy mit akar”
Hiába tanácskoznak és cserélnek ötleteket egymással a csapatvezetők minden egyes versenyhétvégén, nagyon kevés változás történik a sport vonzóbbá tétele érdekében. Talán a nézőket kellene megkérdezni?
részletekRaikkönen pénzelte Felipe Nasr karrierjét
Az Ausztráliában parádézó Felipe Nasr első két F1-es versenyén egyaránt összeért Raikkönennel, aki Sepangban defektet is kapott, ami azért is kellemetlen lehet a számára, mert sokat köszönhet neki.
részletekVan der Garde kitálalt a Sauberről
A svájciakkal sokáig pereskedő holland elmesélte, mi történt, amikor belépett a melbourne-i F1-es paddockba, hogy fordultak el tőle korábbi szerelői, akik szó szerint a megélhetésüket köszönhették neki.
részletekMalajzia volt Ericsson élete versenye?
A svéd F1-es pilóta legalábbis így érzi, annak ellenére, hogy futam kettő kör után véget ért számára. Hetedik is lehetett volna a Toro Rossók előtt, ha nem csúszik ki.
részletekEgyes csapatok érdeke az ötödik motor?
A Sauber istálló támogatja a javaslatot, hogy eggyel több motort lehessen használni a szezon folyamán – de csak abban az esetben, ha a háttérben nem bizonyos csapatok érdeke áll.
részletekMiért nem szállt ki Ericsson az autóból?
Egy érdekes fórumhozzászólás világíthatja meg, miért tartott mintegy két percen át Ericsson elsüllyedt Sauberjének kimentése a hétvégi malajziai F1-es futamon. A svéd nem igyekezett.
részletek