Az idei szezon újoncai, legalábbis azok, akik versenyképes csapatokhoz kerültek, egyelőre remekül teljesítenek a szezonban: ha Verstappen autója nem adja meg magát Melbourne-ben, a Toro Rosso két kettős pontszerzést ünnepelhetett volna az F1 történetének legfiatalabb pilótapárosával, míg a sauberes Nasr az idénynyitón általános megdöbbenést okozva az ötödik helyen ért célba.
A tavaly a GP2-ben remeklő brazil ezzel országa történetének legsikeresebb debütálását mutatta be, s a kritikusok elismerését is kivívta. Nem volt azonban sima egyik versenyhétvégéje sem, hiszen mindkét futam rajtját követően koccant, ráadásul mindkétszer Kimi Raikkönen Ferrarijával, aki Malajziában sokat bukott ezen, hiszen defektet kapott.
Hogy épp Raikkönennel találkozott össze, nem csupán azért kellemetlen Nasr számára, mert így az F1 talán legnagyobb rajongótáborát sikerült magára haragítania, hanem azért is, mert kimondottan sokat köszönet a finnek. A brazil még 2010-ben a Double R színeiben versenyzett az F3-ban, melyet Raikkönen és menedzsere, Steve Robertson alapított, jelenleg utóbbi egyengeti Nasr karrierjét is.
Sőt, ennél többről volt szó, Nasr a Canalnak adott interjújában azt is elárulta, hogy Raikkönen pénzzel is támogatta őt korábban: „Kimi azoknak az embereknek az egyike, akik pénzt fektettek a karrierembe, amikor a családom már nem engedhette meg magának” – mondta a brazil, aki korábban kifakadt amiatt, hogy egyes fórumokon fizetős pilótának bélyegezték őt:
„Mi a különbség aközött, hogy a Red Bull támogat, és fizeti az ülésedet, és aközött, hogy szponzoraid vannak, akik veled akarnak tartani? Nem értem, honnan jött az embereknek, hogy fizetős versenyző lennék. Mi a gond azzal, hogy egy szponzor van az autómon? Furcsa, hogy az emberek erről beszélnek...”