DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. október 6. vasárnap

SafetyCar

Minden biztonsági autó után állórajt jön

A Force India vetette fel a javaslatot a Bernie Ecclestone által összehívott találkozón, melyet minden csapat támogat – sajtóhírek szerint fontos változás következhet jövőre.

részletek

Hamilton nem érti a második megszakítást

A Brazil Nagydíj győztese szerint az első piros zászló még rendben volt, a másodikat azonban teljesen fölöslegesnek tartja – s nem is csak a Mercedes F1-es pilótája panaszkodott erre a verseny során.

részletek

Jövőre már verseny közben is lehet a rajt

Nem lehet többé trükközni a motorcserékkel, esőfutamokon is lesz állórajt és évente egyszer szabad sisakfestést cserélni. Íme a Motorsport Világtanács által 2017-re elfogadott új szabályok.

részletek

Ahol mindig bejön a safety car

Vasárnap már a 9. szingapúri F1-es futamot rendezik, s soha nem em fordult elő, hogy ne kellett volna beküldeni a biztonsági autót – nyolc év alatt összesen 12 alkalommal. Van, aki háromszor is benne volt.

részletek

Mégis hogyan menne a safety car gyorsabban?

A versenyzők indulatai gyakran a biztonsági autón és annak pilótáján csapódnak le. Így látja a Mercedest 17 éve vezető Bernd Maylander az őt érő kifogásokat.

részletek

Azonnal bevezethetik a vizes állórajtot

A Stratégiai Csoport több fontos döntést hozott csütörtökön, többek közt arról is határoztak, hogy a lehető leghamarabb el kell törölni a safety car mögüli rajtot az F1-ben – de változik a piros zászlós szabály is.

részletek

Pazar hír: Eltörlik a biztonsági autós rajtot!

Egy szabályváltozás, mely mindenkinek tetszeni fog – nocsak, ilyen is van az F1-ben? A jövő héten a csapatvezetők leülnek tárgyalni, méghozzá egyetlen céllal: soha többé olyan rajtot, mint Silverstone-ban!

részletek

Hamilton: Semmi szükség nem volt a safety carra

A Brit GP győztese kimondta azt, amivel sok szurkoló is egyetért: az F1-es pilóta szerint 2008-ban például jóval több víz volt a pályán. Azt is elárulta, miért ment majdnem neki a biztonsági autónak.

részletek

Az igazi hősök nem rajtolnak safety car mögül

Jules Bianchi balesete óta egyre nagyobb aggodalom látszik kibontakozni az F1-ben amiatt, mert a sport állítólag nem elég biztonságos. De a világon mindenki úgy ért el nagy dolgokat, hogy nem volt óvatos - érvel az elismert szakíró.

részletek

Villeneuve: A safety car nevetséges volt

Kiborította a biztonsági autó mögött töltött hét kör a nedves Monacói Nagydíj elején a szókimondó 1997-es F1-es világbajnokot, aki szerint a versenyzőket nyápicoknak tartják miatta.

részletek

Őrület - 22 safety car egymás ellen Monacóban

Manapság is Mercedesek küzdenek egymással a pályán - jobb esetben - de mi történik, ha 22 csillagos autót teszünk egymás mellé Monacóban - és mind biztonsági autó?

részletek

A safety car írta a bokszkiállások menetét

Talán a három kiállásos gumitaktika lett volna a legkifizetődőbb az F1-es Szingapúri Nagydíjon: a biztonsági autók miatt azonban nagyon kevesen választották ezt az utat.

részletek