Renault
Motorszállítók jöttek-mentek
A bonyolult turbómotorok nem vonzzák az új gyártókat a Formula-1-be, immáron negyedik éve ugyanaz a választék. Korábban ez legkevésbé sem volt így, alig győztük követni.
részletekEmiatt lehet sikeres a McLaren idén
Három éve nincs köze az élmezőnyhöz a McLaren istállónak, idén azonban új erőforrással próbálkoznak. Zak Brown csapatfőnök rámutatott, mitől lehetnek hamarosan újra az élen.
részletekBocsánatot kért partnereitől a Renault
Ugyan három versenyt megnyert a Renault-erőforrás 2017-ben, de ezért komoly árat fizetett a gyártó. A megbízhatóság rendkívül gyenge volt, ráadásul már egészen korán kezdődtek a gondok.
részletekA Red Bull is az új motor mellett
A 2017-es világbajnokságban harmadik erőként küzdött a Red Bull, számos motorhiba is hátráltatta. Helmut Marko szerint meg kellene hallani a rajongók szavát és változtatni a szabályokon.
részletekNagy csapatok borzalmas autói
Szinte minden nagycsapatnál előfordult már, hogy az élmezőnybe tartoznak, mégis igazi vesztes autó jut nekik a következő évben. A Ferrari, a Renault, a Red Bull és a McLaren sem úszta meg.
részletekGrosjean: A McLaren és a Renault simán lehagy
Nem igazán optimista a jövő évvel kapcsolatban a Haas francia pilótája. Szerinte a jövő évi középmezőny elé ugrik már a gyári Renault és a McLaren is, de igyekeznek saját magukra figyelni.
részletekA McLaren teljesítheti a rajongók akaratát
Számtalan ikonikus festése volt már az elmúlt évtizedekben a wokingi istállónak, idén is merőben más színt választott. Az Indy 500-as részvétel óta azonban mindenki kedvence lett a különleges sárga.
részletekKépekben: Kubica útja az F1-ig és újra az F1-ig
Rengeteget írtunk már a visszatérésre készülő Robert Kubicáról az elmúlt hónapokban, így ezúttal álljon csak itt ez a képes bejegyzés, amely összefoglalja, milyen gyors egymásutánban követték egymást a csúcs- és mélypontok a lengyel versenyzői karrierjében.
részletekHakkinen: A Red Bull szintjén lesz a McLaren
A 2017-es év után egyre több új kérdést és izgalmat tartogat a következő esztendő. Mika Hakkinen beszélt az okokról, amiért mindenképp érdemes lesz majd követni a 2018-as F1-es szezont is.
részletekRenault: Briatore miatt vagyunk hátrányban
A francia gárda kétségtelenül a harmadik erő a Mercedes és a Ferrari mögött a jelenlegi F1-ben. A Renault vezetője a 2007-es eseményekre vezette vissza a még mindig tartó lemaradásukat.
részletek2006 szelleme kísértett a Red Bullnál
Christian Horner szerint tizenegy évvel ezelőtt tapasztaltak ennyi megbízhatósági problémát, mint amennyit idén, viszont sikerült megoldást találniuk rá.
részletekA középcsapatok álmai és a valóság
Mi valósult meg a középcsapatok év eleji esélylatolgatásaiból 2017-ben? Volt, akinek jóslata legkevésbé sem vált be, ám olyannal is találkozhattunk, aki teljes egészében beváltotta ígéretét.
részletek