DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. november 26. kedd

Pirelli

Lutri lehet az első 2017-es esős verseny

Félő, hogy a rövid téli tesztidőszak alatt a csapatok nem fogják tudni minden szükséges körülmény mellett letesztelni az új, szélesebb gumikat. Jó lenne egy esős teszt, de azért Bahreinbe is el kellene menni.

részletek

A Mercedes is kipróbálta a 2017-es Pirelliket

A brackley-iek harmadik csapatként kezdték meg a 2017-re tervezett, szélesebb abroncsok tesztelését - a 2015-ös autó módosított változatát Pascal Wehrlein vitte pályára a Paul Ricard-on.

részletek

Néhány csapat visszahozná a kétautós tesztelést

Részletek láttak napvilágot a 2017-es előszezoni teszteléssel kapcsolatban - még az új korszakra való felkészülés helyszínei és időpontjai sem biztosak, de a Pirelli aggodalma az már igen.

részletek

Izgalmas taktikai csaták várhatóak vasárnap

A Pirelli szerint a különböző stratégiák felkavarhatják a holnapi verseny eseményeit – már az F1-es Belga Nagydíj időmérő edzésén megkezdődtek a taktikai csaták a csapatok között.

részletek

Ekkor jöhet a biztonságosabb Pirelli

Miután a spái szabadedzésen kipróbálták őket, a Pirelli javaslata alapján a Nemzetközi Automobil Szövetség eldöntötte, mikortól engedélyezi az olaszok biztonságosabb F1-es abroncsait.

részletek

Massa nincs kibékülve a magas guminyomással

A Williams csapnivaló pénteket zárt, hiszen mindössze egyszer tudtak beférkőzni a legjobb tíz közé az F1-es Belga Nagydíj szabadedzésein, még délelőtt, Valtteri Bottas révén - Felipe Massa a gumikra panaszkodott.

részletek

Pirelli: A kicsik legyenek hálásak a topcsapatoknak

Nem szabad kritizálni a Formula-1 nagycsapatait, a Mercedest, a Ferrarit és a Red Bullt – sokkal inkább hálásnak kell lenni nekik, állítja Paul Hembery, a Pirelli motorsport-igazgatója.

részletek

Így számoljuk az öt másodperces gyorsulást

Ekkora köridőjavulásra lehet számítani a 2017-es szezon új F1-es szabályaitól, holott több pályán már idén rekordok dőltek. Csakhogy ezt az öt másodpercet nem úgy számítják, ahogy hinnénk.

részletek

A Pirelli azt kapta a tesztektől, amit várt

Bár az olasz gumigyártó csak két gyakorláson van túl 2017-es abroncsaival, már látják is az alagút végét, sőt a csapatok adatai is hasonlüóak Fiorano és Mugello után.

részletek

A gumik hibásak az esős versenyek haláláért?

Egy ideje megszokhattuk, hogy szakadó esőben, vagy pályán álló víz esetén nem láthatunk száguldani F1-es autókat - bár a biztonsági autós rajtot eltörölték, kérdés, miért gyártanak esőgumikat?

részletek

Óriási előnybe kerülhetnek a nagycsapatok?

Sokan abban bíznak, hogy a 2017-es szabályváltozások újra kiegyenlítik az erőviszonyokat az F1-ben, ám van egy tényező, amely miatt három alakulat előnyből várhatja a következő szezont.

részletek

Rejtély, hogy mennyit ér a "hibrid hibridekkel" elvégzett 2017-es gumiteszt

Ezen a héten néhány igazán különleges F1-es versenyautó körözött olaszországi versenypályákon, amelyekkel a Pirelli a következő évre készült, de nincs garancia arra, hogy az átalakított modellekkel szimulálhatók a 2017-es viszonyok.

részletek