Pirelli
Lutri lehet az első 2017-es esős verseny
Félő, hogy a rövid téli tesztidőszak alatt a csapatok nem fogják tudni minden szükséges körülmény mellett letesztelni az új, szélesebb gumikat. Jó lenne egy esős teszt, de azért Bahreinbe is el kellene menni.
részletekA Mercedes is kipróbálta a 2017-es Pirelliket
A brackley-iek harmadik csapatként kezdték meg a 2017-re tervezett, szélesebb abroncsok tesztelését - a 2015-ös autó módosított változatát Pascal Wehrlein vitte pályára a Paul Ricard-on.
részletekNéhány csapat visszahozná a kétautós tesztelést
Részletek láttak napvilágot a 2017-es előszezoni teszteléssel kapcsolatban - még az új korszakra való felkészülés helyszínei és időpontjai sem biztosak, de a Pirelli aggodalma az már igen.
részletekIzgalmas taktikai csaták várhatóak vasárnap
A Pirelli szerint a különböző stratégiák felkavarhatják a holnapi verseny eseményeit – már az F1-es Belga Nagydíj időmérő edzésén megkezdődtek a taktikai csaták a csapatok között.
részletekEkkor jöhet a biztonságosabb Pirelli
Miután a spái szabadedzésen kipróbálták őket, a Pirelli javaslata alapján a Nemzetközi Automobil Szövetség eldöntötte, mikortól engedélyezi az olaszok biztonságosabb F1-es abroncsait.
részletekMassa nincs kibékülve a magas guminyomással
A Williams csapnivaló pénteket zárt, hiszen mindössze egyszer tudtak beférkőzni a legjobb tíz közé az F1-es Belga Nagydíj szabadedzésein, még délelőtt, Valtteri Bottas révén - Felipe Massa a gumikra panaszkodott.
részletekPirelli: A kicsik legyenek hálásak a topcsapatoknak
Nem szabad kritizálni a Formula-1 nagycsapatait, a Mercedest, a Ferrarit és a Red Bullt – sokkal inkább hálásnak kell lenni nekik, állítja Paul Hembery, a Pirelli motorsport-igazgatója.
részletekÍgy számoljuk az öt másodperces gyorsulást
Ekkora köridőjavulásra lehet számítani a 2017-es szezon új F1-es szabályaitól, holott több pályán már idén rekordok dőltek. Csakhogy ezt az öt másodpercet nem úgy számítják, ahogy hinnénk.
részletekA Pirelli azt kapta a tesztektől, amit várt
Bár az olasz gumigyártó csak két gyakorláson van túl 2017-es abroncsaival, már látják is az alagút végét, sőt a csapatok adatai is hasonlüóak Fiorano és Mugello után.
részletekA gumik hibásak az esős versenyek haláláért?
Egy ideje megszokhattuk, hogy szakadó esőben, vagy pályán álló víz esetén nem láthatunk száguldani F1-es autókat - bár a biztonsági autós rajtot eltörölték, kérdés, miért gyártanak esőgumikat?
részletekÓriási előnybe kerülhetnek a nagycsapatok?
Sokan abban bíznak, hogy a 2017-es szabályváltozások újra kiegyenlítik az erőviszonyokat az F1-ben, ám van egy tényező, amely miatt három alakulat előnyből várhatja a következő szezont.
részletekRejtély, hogy mennyit ér a "hibrid hibridekkel" elvégzett 2017-es gumiteszt
Ezen a héten néhány igazán különleges F1-es versenyautó körözött olaszországi versenypályákon, amelyekkel a Pirelli a következő évre készült, de nincs garancia arra, hogy az átalakított modellekkel szimulálhatók a 2017-es viszonyok.
részletek