Pirelli
Massa nincs kibékülve a magas guminyomással
A Williams csapnivaló pénteket zárt, hiszen mindössze egyszer tudtak beférkőzni a legjobb tíz közé az F1-es Belga Nagydíj szabadedzésein, még délelőtt, Valtteri Bottas révén - Felipe Massa a gumikra panaszkodott.
részletekPirelli: A kicsik legyenek hálásak a topcsapatoknak
Nem szabad kritizálni a Formula-1 nagycsapatait, a Mercedest, a Ferrarit és a Red Bullt – sokkal inkább hálásnak kell lenni nekik, állítja Paul Hembery, a Pirelli motorsport-igazgatója.
részletekÍgy számoljuk az öt másodperces gyorsulást
Ekkora köridőjavulásra lehet számítani a 2017-es szezon új F1-es szabályaitól, holott több pályán már idén rekordok dőltek. Csakhogy ezt az öt másodpercet nem úgy számítják, ahogy hinnénk.
részletekA Pirelli azt kapta a tesztektől, amit várt
Bár az olasz gumigyártó csak két gyakorláson van túl 2017-es abroncsaival, már látják is az alagút végét, sőt a csapatok adatai is hasonlüóak Fiorano és Mugello után.
részletekA gumik hibásak az esős versenyek haláláért?
Egy ideje megszokhattuk, hogy szakadó esőben, vagy pályán álló víz esetén nem láthatunk száguldani F1-es autókat - bár a biztonsági autós rajtot eltörölték, kérdés, miért gyártanak esőgumikat?
részletekÓriási előnybe kerülhetnek a nagycsapatok?
Sokan abban bíznak, hogy a 2017-es szabályváltozások újra kiegyenlítik az erőviszonyokat az F1-ben, ám van egy tényező, amely miatt három alakulat előnyből várhatja a következő szezont.
részletekRejtély, hogy mennyit ér a "hibrid hibridekkel" elvégzett 2017-es gumiteszt
Ezen a héten néhány igazán különleges F1-es versenyautó körözött olaszországi versenypályákon, amelyekkel a Pirelli a következő évre készült, de nincs garancia arra, hogy az átalakított modellekkel szimulálhatók a 2017-es viszonyok.
részletekA Ferrari után a Red Bull is kipróbálta a szélesebb Pirelliket
A Red Bull fejezte be azt, amit a Ferrari a hét elején elkezdett – az energia-gyártó csapata is pályára vitte a 2017-es F1-es szezonban bevezetendő új, szélesebb PIrelliket.
részletekEzért nem teszteli a McLaren a 2017-es gumikat
Augusztus 1-én a Ferrari elkezdte, majd a Mercedes és a Red Bull folytatja a Pirelli 2017-re tervezett abroncsainak tesztelését - de miért döntöttek úgy a McLarennél, hogy ők nem vesznek részt a „kalandban”?
részletekVettel átesett az első 2017-es gumiteszten
Vasárnap Hockenheimben szünidőre vonult az F1 2016-os szezonja, Sebastian Vettel azonban pihenő helyett inkább belecsapott 2017-be! A német Fioranóban végzett komoly munkát a Pirellinek egy érdekes külsejű autóval.
részletekA csapatok a Pirellire hagyják a gumiválasztást
Legalábbis a szezon elején - ugyanis az első tengerentúli futamokon használt keverékeket már akkor ki kellene jelölniük az F1-es csapatoknak, amikor egy métert sem tettek az új autóikkal.
részletekA gumirakás, ami akkora, mint az Everest
Különös egyéni rekord felállítására készül ezen a hétvégén a Pirelli, amit még ennél is különösebb módon tálaltak a világ számára: annyi gumit szállítanak, ami toronyba állítva felérné a Föld legmagasabb pontját.
részletek