DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. október 8. kedd

Pirelli

Massa nincs kibékülve a magas guminyomással

A Williams csapnivaló pénteket zárt, hiszen mindössze egyszer tudtak beférkőzni a legjobb tíz közé az F1-es Belga Nagydíj szabadedzésein, még délelőtt, Valtteri Bottas révén - Felipe Massa a gumikra panaszkodott.

részletek

Pirelli: A kicsik legyenek hálásak a topcsapatoknak

Nem szabad kritizálni a Formula-1 nagycsapatait, a Mercedest, a Ferrarit és a Red Bullt – sokkal inkább hálásnak kell lenni nekik, állítja Paul Hembery, a Pirelli motorsport-igazgatója.

részletek

Így számoljuk az öt másodperces gyorsulást

Ekkora köridőjavulásra lehet számítani a 2017-es szezon új F1-es szabályaitól, holott több pályán már idén rekordok dőltek. Csakhogy ezt az öt másodpercet nem úgy számítják, ahogy hinnénk.

részletek

A Pirelli azt kapta a tesztektől, amit várt

Bár az olasz gumigyártó csak két gyakorláson van túl 2017-es abroncsaival, már látják is az alagút végét, sőt a csapatok adatai is hasonlüóak Fiorano és Mugello után.

részletek

A gumik hibásak az esős versenyek haláláért?

Egy ideje megszokhattuk, hogy szakadó esőben, vagy pályán álló víz esetén nem láthatunk száguldani F1-es autókat - bár a biztonsági autós rajtot eltörölték, kérdés, miért gyártanak esőgumikat?

részletek

Óriási előnybe kerülhetnek a nagycsapatok?

Sokan abban bíznak, hogy a 2017-es szabályváltozások újra kiegyenlítik az erőviszonyokat az F1-ben, ám van egy tényező, amely miatt három alakulat előnyből várhatja a következő szezont.

részletek

Rejtély, hogy mennyit ér a "hibrid hibridekkel" elvégzett 2017-es gumiteszt

Ezen a héten néhány igazán különleges F1-es versenyautó körözött olaszországi versenypályákon, amelyekkel a Pirelli a következő évre készült, de nincs garancia arra, hogy az átalakított modellekkel szimulálhatók a 2017-es viszonyok.

részletek

A Ferrari után a Red Bull is kipróbálta a szélesebb Pirelliket

A Red Bull fejezte be azt, amit a Ferrari a hét elején elkezdett – az energia-gyártó csapata is pályára vitte a 2017-es F1-es szezonban bevezetendő új, szélesebb PIrelliket.

részletek

Ezért nem teszteli a McLaren a 2017-es gumikat

Augusztus 1-én a Ferrari elkezdte, majd a Mercedes és a Red Bull folytatja a Pirelli 2017-re tervezett abroncsainak tesztelését - de miért döntöttek úgy a McLarennél, hogy ők nem vesznek részt a „kalandban”?

részletek

Vettel átesett az első 2017-es gumiteszten

Vasárnap Hockenheimben szünidőre vonult az F1 2016-os szezonja, Sebastian Vettel azonban pihenő helyett inkább belecsapott 2017-be! A német Fioranóban végzett komoly munkát a Pirellinek egy érdekes külsejű autóval.

részletek

A csapatok a Pirellire hagyják a gumiválasztást

Legalábbis a szezon elején - ugyanis az első tengerentúli futamokon használt keverékeket már akkor ki kellene jelölniük az F1-es csapatoknak, amikor egy métert sem tettek az új autóikkal.

részletek

A gumirakás, ami akkora, mint az Everest

Különös egyéni rekord felállítására készül ezen a hétvégén a Pirelli, amit még ennél is különösebb módon tálaltak a világ számára: annyi gumit szállítanak, ami toronyba állítva felérné a Föld legmagasabb pontját.

részletek