Pilóták
Szabályváltozásokat akarnak a MotoGP-pilóták
Néhány hete az Argentin Nagydíjon a Michelin problémái miatt kötelezővé tették a motorcserét a versenyzők számára, Alvaro Bautista pedig elcsúszott a bokszban a saját kiállása során. A MotoGP élmenői szerint megoldást kell találni a kockázat csökkentésére, ugyanakkor abban mindannyian egyetértek, hogy a „flag-to-flag” lebonyolítás a leglogikusabb.
részletekAz FIA véleménynyilvánításra kéri a pilótákat
Az FIA elnöke és F1-es versenyigazgatója is úgy látja, a pilóták előtt mindig adott a lehetőség, hogy hangot adjanak véleményüknek, sőt, kérik őket arra, hogy a jövőben tegyék is ezt.
részletekA GPDA lábon lőtte magát?
Legalábbis így gondolja ezt a korábbi McLaren-pilóta Stefan Johansson, aki blogján újabban egyre gyakrabban értekezik az F1 jelenlegi helyzetéről.
részletekItt a teljes 2016-os F1-es rajtrács
Három újonc, három távozó, két visszatérő, nyolc futamgyőztes, száznyolcvan futamgyőzelem, öt világbajnok és tizenegy bajnoki cím. Az idei F1-es felállás minőségére sem lehet panasz.
részletekRövidesen bejelentés a Haas pilótáiról
Egészen pontosan keddig kell várni, hogy az új amerikai csapat bejelentse, mely pilótákkal vág neki a következő évadnak. Két biztosnak tűnő név már van, de az F1-ben mindig történnek meglepetések…
részletekVettel: Kár, hogy nincsenek barátok az F1-ben
Hiába tűnik úgy, hogy nagyon jóban van Kimi Raikkönennel, a négyszeres F1-es bajnok nyilatkozata másról tanúskodik: sajnálja, hogy a pilóták nem lógnak együtt, hanem mindenki a saját feladatára koncentrál.
részletekÍgy fog kinézni a 2016-os mezőny
A szezon első bejelentése és szerződések alapján formálódik a jövő évi F1-es rajtrács képe. A meghatározó versenyzők többsége marad, ahol van, a középmezőny azonban egészen átalakulhat.
részletekMi kell a nézőknek? Elérhetőbb pilóták!
A Lotus helyettes csapatfőnöke szerint az F1-es csapatoknak segítenie kell a versenyek promótereit a futamok körüli felhajtásban - például több szurkoló-versenyző interakcióval a hétvége folyamán.
részletek