Nemzetközi
Opel Dakar Team: Kánikula és féltengelytörés
Féltengelytörés negyvenfokos hőségben, a sivatag kellős közepén. El tudják képzelni, milyen az? Nos, Szalay Balázs és Bunkoczi László nemcsak elképzelni volt kénytelen mindezt, hanem ki is kellett cserélnie a törött alkatrészt a Silk Way Rali nyolcadik szakaszán Bortala és Ürümcsi között.
részletekSilk Way Rali: Sáros, vizes, sziklás szakasz volt
Sáros, sziklás, kanyargós mért szakaszon van túl a Silk Way-rali mezõnye, amelyen nyerni nem lehetett sokat (hiszen mindössze 76 kilométeres volt), veszíteni viszont annál inkább. Ez volt az utolsó kazahsztáni szelektív, utána a mezõny átlépte a kínai határt.
részletekSzalayék végre versenyben a Silk Way Ralin
Gyors szakasz volt. És rövid is, mert a Silk Way Rali rendezői előbb úgy határoztak, hogy két részre bontják a szelektívet (megint egy fránya patak miatt, ami annyira megduzzadt, hogy nem lehetett rajta átkelni), majd pedig úgy, hogy törlik a második részt, mert akkora szél volt, hogy a mentőhelikopterek nem tudtak felszállni. Márpedig a biztonság mindenek felett.
részletekPokoli szakaszon van túl a Silk Way Rali mezőnye
Férfimunka volt! Nehéz és hosszú szakasz, amely a versenyzőket és a járműveket egyaránt megviselte – 568 kilométer a sáros, trükkös kazah sztyeppéken (Asztana és Balkas között).
részletekSzalayék lendületben a Silk Way Ralin
Lendületbe jöttek. Erre utal az eredmény – 31. hely a szakaszon, 29. az összetettben –, no és az is, hogy az asztanai táborban széles mosollyal az arcán mesélte az élményeit az Opel Dakar Team párosa, Szalay Balázs és Bunkoczi László.
részletekÖnbizalom építő nap a Silk Way Ralin
Szalay Balázs kíváncsi volt. Arra, hogy mennyire tudta feldolgozni a két hónappal ezelőtti, bábolnai bukást, amelyben nem csupán az Opel Mokka tört rommá (a szervizcsapat emberfeletti tempóban építette újjá), hanem a pilóta válla is megsérült.
részletekA Michelin a veteránrali szolgálatában
A Michelin a veteránrali 2002-es indulása óta idén először a verseny hivatalos partnereként vesz részt. A Le Mans Classic ralit a Peter Auto és az Automobile Club de l’Ouest szervezésében rendezik meg minden második évben, az alkalomra több mint 100 000 veteránautó rajongó zarándokol el.
részletek17 éves magyar versenyző a TCR eddigi legfiatalabb dobogósa
Tassi Attila, a HELL Racing Team versenyzője óriási küzdelemmel megszerezte élete első dobogós helyezését a TCR International versenysorozatban.
részletekKettős győzelem - Nyerő szériában a Ford GT
A Ford Chip Ganassi Racing csapat immár zsinórban másodszor produkált kettős befutót, hiszen a 67. rajtszámú autó (amit Richard Westbrook és Ryan Briscoe vezetett) elsőként száguldott át a Sahlen’s Six Hours of The Glen futam célvonalán, mögötte pedig Le Mans-győztes Joey Hand - Dirk Müller páros következett.
részletekÚj színekbe öltöztetett Mokkával indult el az Opel Dakar Team
Tízezer kilométer. Ennyi vár a versenyzőkre a július 8-án Moszkvából rajtoló Silk Way-ralin. Az Opel Dakar Team hétfőn délután indult el, s az ünnepélyes búcsúztatót ezúttal is a Hősök terén tartották – ez immár hagyomány –, ahol először láthatták az érdeklődők Szalay Balázs és Bunkoczi László Opel Mokkájának „új ruháját”.
részletekTeam VK - Keszthelyi Vivien új csapatának neve
Az Audi Sport versenyzőakadémiája magyar tagjának, a 15 éves Keszthelyi Viviennek a csapata nevet változtatott, és a továbbiakban Team VK néven folytatja a szereplését.
részletekOpel Dakar Team: Irány Moszkva!
Mindössze tíz nap van a 2016-os Silk Way-rali rajtjáig, úgyhogy 30 ország csapatai már nagy erõkkel készítik elõ az útjukat Moszkvába, ahol a világ egyik legismertebb sportcsarnokánál (a Luzsnyiki-stadionnál) kerül sor az adminisztratív és technikai ellenõrzésre, a nagyszabású rajtceremóniát pedig a Vörös téren tartják meg.
részletek