Motor
McLaren: Jól döntött a Red Bull, hogy a Hondával szerződött
A wokingi istálló mindent megtett 2017-ben, hogy megszabaduljon a japán gyártótól. Most, bő két évvel később, már a McLaren is látja, hogy a Red Bull remek döntést hozott a Hondával.
részletekMiért kívánja vissza Vettel a V12-es motorokat?
Sebastian Vettel az Orosz Nagydíjon a V12-es erőforrásokat kívánta vissza. De miért szeretné, ha a korábban túl sok sikert el nem érő egységekkel kellene versenyeznie? Mit értek el a tizenkét hengeresek?
részletekMotorgyártók: A Honda a legnagyobb nyertes, a Renault a legnagyobb vesztes
Egyetlen év alatt komoly változást mutatnak a számadatok, ami a gyártók által szerzett pontszámokat illeti. A Honda szárnyalt, a Mercedes is nyert, a Ferrari és a Renault a vesztes oldalon.
részletekBinotto: A Ferrari száz lóerőt vert a Mercedesre
A hibridéra kezdetén a német gyártó motorja óriási erőfölényben volt, ezt sikerült látványosan megfordítania a Ferrarinak. A csapatfőnök elismeri az előnyt, de szerinte kevesebb, mint amit híresztelnek.
részletekVerstappen: Hatalmas lehetőségeink nyíltak a Hondával
A holland pilóta rendkívül örül, hogy a japán gyártó ilyen gyors és megbízható motorral jelentkezett az évad második felében. Úgy véli, a Hondával nincsenek határok, óriási a fejlődési potenciál.
részletekBinotto: A csalási vádakkal csak nyomás alá akartak helyezni minket
A Ferrari csapatfőnöke úgy gondolja, a riválisok tökéletesen tisztában vannak azzal, hogy motorjaik szabályosak, csak az állandó vádaskodással akarták megbontani a vörösök egységét.
részletekAbiteboul: A Renault a legerősebb, a Mercedes a leggyengébb motor
A francia csapatfőnök merész állítása szerint a Renault az évad közben már az élre került motorerőben, a korábban domináló Mercedest pedig a Ferrari és a Honda is megelőzte 2019-ben.
részletekStoner ismét krónikus fáradtságtól szenved
A visszavonult kétszeres világbajnok egy podcastban beszélt arról, hogy képtelen sporthobbijainak hódolni, mert túlságosan kimerítené már egy egynapos gokartozás is.
részletekMég mindig 10 km/h a Yamaha lemaradása
Hiába az új motorblokk, továbbra is jelentős a hangvillások hátránya a végsebesség terén – márpedig ha Jerezben bajban vannak, más pályákon még inkább gondban lesznek.
részletekHa a gyengébbik hondás csapat is a Renault előtt végez, az kivégzés lehet
Az már a szezon elején látszott, hogy a francia gyári istállónak köze sem lesz a Red Bull-Honda tempójához. Most azonban esély kínálkozik arra, hogy még a fiókcsapat is legyőzze a Renault-t.
részletekA riválisok szerint a Ferrari továbbra is felettébb gyanús
Bár a vörösök szerint nem vesztettek semmit az egyenesbeli sebességükből, az utóbbi két futam nem ezt bizonyítja. A Red Bull és a Mercedes továbbra is gyanakvó, hogy a Ferrari átver mindenkit.
részletekOlyat tett a Ducati, amit Dovizioso régóta kért
Elégedett volt a Ducati által a valenciai teszten kipróbált új vázzal az olasz motoros, s a Petrucci feladatait átvevő Miller is úgy érzi, előreléptek a kanyarodás terén.
részletek