Motor
MotoGP: Érkezik a megújult hátsó gumi
A tavalyi teszteken bevált az új konstrukció, így a MotoGP hivatalos gumiszállítója hivatalosan is bejelentette, hogy érkezik az új hátsó abroncs.
részletekMotoGP: A legjobb utolsó körös csaták 2019-ből
Marquez és Dovizioso „szokásos” katari és spielbergi párharca, Rins és Marquez instans klasszikussá váló silverstone-i ütközete – ezek is szerepelnek a MotoGP alábbi top 5-ös válogatásában.
részletekA 2019-es MotoGP-szezon legnagyobb balesetei
Marquez sepangi és burirami esése, Dovizioso silverstone-i repülése és Lorenzo barcelonai tarolása – többek között ez is szerepel a MotoGP top 5-ös összeállításában.
részletekA Mercedes megtörné a Ferrari szombati uralmát
Az Ezüst Nyilak motorfejlesztési főnöke elismeri, a Ferrari idén jobb erőforrással rendelkezett, legalábbis a kvalifikációs tempót tekintve. Azon dolgoznak, hogy jövőre ebben is a vörösök elé kerüljenek.
részletekMcLaren: Jól döntött a Red Bull, hogy a Hondával szerződött
A wokingi istálló mindent megtett 2017-ben, hogy megszabaduljon a japán gyártótól. Most, bő két évvel később, már a McLaren is látja, hogy a Red Bull remek döntést hozott a Hondával.
részletekMiért kívánja vissza Vettel a V12-es motorokat?
Sebastian Vettel az Orosz Nagydíjon a V12-es erőforrásokat kívánta vissza. De miért szeretné, ha a korábban túl sok sikert el nem érő egységekkel kellene versenyeznie? Mit értek el a tizenkét hengeresek?
részletekMotorgyártók: A Honda a legnagyobb nyertes, a Renault a legnagyobb vesztes
Egyetlen év alatt komoly változást mutatnak a számadatok, ami a gyártók által szerzett pontszámokat illeti. A Honda szárnyalt, a Mercedes is nyert, a Ferrari és a Renault a vesztes oldalon.
részletekBinotto: A Ferrari száz lóerőt vert a Mercedesre
A hibridéra kezdetén a német gyártó motorja óriási erőfölényben volt, ezt sikerült látványosan megfordítania a Ferrarinak. A csapatfőnök elismeri az előnyt, de szerinte kevesebb, mint amit híresztelnek.
részletekVerstappen: Hatalmas lehetőségeink nyíltak a Hondával
A holland pilóta rendkívül örül, hogy a japán gyártó ilyen gyors és megbízható motorral jelentkezett az évad második felében. Úgy véli, a Hondával nincsenek határok, óriási a fejlődési potenciál.
részletekBinotto: A csalási vádakkal csak nyomás alá akartak helyezni minket
A Ferrari csapatfőnöke úgy gondolja, a riválisok tökéletesen tisztában vannak azzal, hogy motorjaik szabályosak, csak az állandó vádaskodással akarták megbontani a vörösök egységét.
részletekAbiteboul: A Renault a legerősebb, a Mercedes a leggyengébb motor
A francia csapatfőnök merész állítása szerint a Renault az évad közben már az élre került motorerőben, a korábban domináló Mercedest pedig a Ferrari és a Honda is megelőzte 2019-ben.
részletekStoner ismét krónikus fáradtságtól szenved
A visszavonult kétszeres világbajnok egy podcastban beszélt arról, hogy képtelen sporthobbijainak hódolni, mert túlságosan kimerítené már egy egynapos gokartozás is.
részletek