McCullough
„Tisztázni kell” – csapatok a Sainz-ügyről
Az Aston Martin és a Ferrari is reméli, hogy egyértelműbbé teszik a szabályokat az F1-es Kínai Nagydíj időmérőjén történtek után.
részletekA DRS-nek is köszönheti az időmérős javulást az Aston Martin
Az időmérőn jellemzően erősebb az F1-es csapat, a futamokon visszaesik, éppen fordítva, mint 2023-ban: ennek két fő magyarázata van a zöldek teljesítményigazgatója szerint.
részletek„Nem fogunk a Red Bull elé ugrani” – Aston Martin
Az Aston Martin teljesítményért felelős igazgatója nem vár akkora előrelépést idén, mint 2023-ban – de azt elmondta, milyen céljaik vannak az AMR24-essel.
részletekTúl agresszív volt a fejlesztésekkel az Aston Martin?
Mike Krack csapatfőnök szerint olyan alakulatokkal kellett felvenniük ilyen téren a kesztyűt, akik sokkal jobban hozzászoktak már a fejlesztési versenyhez.
részletekSajnálják az Aston Martinnál, hogy Vettel már nem volt velük
Sebastian Vettel hatása is szerepet játszott az F1-es csapat idei sikereiben – Tom McCullough sajnálja, hogy a német akkor távozott, mikor az általa fejlesztett autó eredményes lett.
részletekAston: Nem a nyilvánosság előtt kellett volna kísérleteznünk
A hirtelen visszaesésüket az okozta, hogy a 2024-es autó fejlesztéseit tesztelték az AMR23-ason – árulta el az Aston Martin. Alonso mellett a csapatfőnök és a teljesítményért felelős igazgató is nyilatkozott.
részletekÍgy alakíthatják át az F1-es sprinthétvégéket
Egyeztet az F1 vezetése és a csapatok arról, hogyan változhat 2024-ben a sprintformátum: a friss hírek szerint az események sorrendje változna.
részletekA szimulátor okozta az Aston Martin idei visszaesését
Az AMR23 austini fejlesztési csomagja azonban a problémás kezdet ellenére előrelépésnek tűnik a vasárnapi „nulladik szabadedzés” (ahogy Alonso fogalmazott) alapján.
részletekAston Martin: Nem tudtunk jó autót adni Vettelnek
Az Aston Martin teljesítményért felelős igazgatója, Tom McCullough elismerte, hogy nem tudtak Vettelnek egy olyan versenyképes autót adni, amit megérdemelt.
részletekÍgy trükközött a gumikkal idén az Aston Martin
Az F1-es futamok napjára általában nem maradt friss közepes és kemény abroncsa a csapatnak. Mi volt ezzel a taktikával a cél? Származott belőle bármilyen gumielőny?
részletekAz eddigiektől eltérő koncepciót alkalmazhat az Aston Martin
Egy új utat járhat be jövőre az Aston Martin istállója. A technikai igazgató, Tom McCullough szerint AMR22-es tanulságai alapján egy másabb megközelítéssel dolgozhatnak a 2023-as autón.
részletekJövőre jön a Red Bull-klónok támadása?
A költséglimit is arra ösztönzi a csapatokat, hogy a Red Bull nyerő koncepcióját másolják le 2023-ra. A bajnokcsapat mérnöke egyelőre nem számít egyforma autókra – a Williams technikai főnöke azonban ellenkező véleményen van, hiszen az F1-ben mindenki a leggyorsabbat próbálja utánozni.
részletek