DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. november 23. szombat

Isola

Drasztikusan jobban kopó Pirellik jöhetnek jövőre

Az F1 vezetői azon igyekeznek, hogy minél több izgalmat vigyenek a sportba. Ennek érdekében az abroncsok kopásának mértéke alaposan megnőhet 2020-tól, a Pirelli azonban ezt nem szeretné.

részletek

Pirelli: Nem szállítunk túl kevés gumit

Bizonyos istállók kifogyhattak az új gumikeverékekből a nyolcnapos tesztelés során, mivel a Pirelli nem biztosít elegendő abroncsot. A gyártó nem hiszi, hogy túl kevés lenne a szállított mennyiség.

részletek

A Pirelli esőgumijai is jelentősen átalakultak

A Formula-1-ben az esőben való autózás külön művészet, főleg, ha a körülmények folyamatosan változnak. Már nem választható lágy esőgumi, cserében viszont a működési tartomány szélesebb.

részletek

A Pirelli elmagyarázta, miért nincs lassulás

Sokan a gumiszállító sokkal fényesebb abroncsaira fogják, amiért az előre számított másfél másodperces lassulás helyett inkább gyorsultak az autók Barcelonában. De az ok ennél sokkal prózaibb.

részletek

Pirelli: A Red Bull és a Renault is jó lesz

A gumiszállító első embere arra számít, hogy 2019-ben a Red Bull szorosan ott lesz a legjobbakkal, valamint a Renault-tól is nagy előrelépést vár. Biztató lehet, ha éppen Mario Isola vélekedik így.

részletek

A Pirelli már dolgozik a nagyobb gumikon

Már egy ideje tudvalévő, hogy 2021-től a jelenlegi 13”-os gumikat 18”-osokra váltja az F1. A Pirellinél többen ennek az abroncsnak a fejlesztésén dolgoznak már most. Gumimelegítő paplan sem lesz.

részletek

A Pirelli szerint nem a két kiállás a jó megoldás

Mario Isola szerint tévednek azok, akik az izgalmasabb futamok érdekében kötelezővé tennék a két kiállást a Formula-1-ben. A Pirelli igazgatója úgy véli, a megoldás inkább a tartósabb gumikban rejlik.

részletek

A Pirelli megoldhatta a hólyagosodási problémáit

A Pirelli első embere azt állítja, rájöttek, hogyan oldják meg azon problémájukat, hogy verseny közben elkezdenek szemcsésedni a gumik. A megoldás a vékonyabb futófelület.

részletek

Pirelli: Ne csak a gumikra mutogassunk

Mario Isola szerint a gyorsan fogyó abroncs csak az egyik oka annak, hogy miért kell visszavenniük a pilótáknak és egyébként is a csapatok döntöttek így, nem ők.

részletek

A hiperlágy gumik megértése jelentheti a kulcsot az időmérőhöz

A pénteki első és második szabadedzésen a pilóták többsége küszködött a hiperlágy keverékek munkára bírásával. A Pirelli szerint az időmérőn az a csapat kerülhet előnybe, amelyiknek hamarabb sikerül megérteni a működésüket.

részletek

Semmi akadálya az extrém versenystratégiáknak

Egy csettintésre sokszínűbbé tehetné az F1 a futamokon látott stratégiákat, mindössze apróbb szabálymódosításokra lenne szükség. A gumiszállító nem látja akadályát a többkiállásos versenyeknek.

részletek

Hamilton: Nevetséges a gumihelyzet

Nyilvánosan győzködte a Pirellit Lewis Hamilton, aki azt szeretné elérni, hogy ismét többkiállásos stratégiákat lássunk a versenyeken. Erre egy nagyon egyszerű megoldással állt elő.

részletek