Honda
Nagyon erős IndyCar-motorok jönnek
2021-től nem csak a Formula-1-ben, hanem a tengerentúli bajnokságban is új motorszabályokat vezetnek be. A 900 lóerőt is átlépő, az F1-nél jóval olcsóbb egységektől új gyártók érkezését is várják.
részletekAlonso elfecsérelhette legjobb éveit
Három többszörös világbajnok van a mezőnyben, ám közülük Fernando Alonso az, akit évek óta nem láthatunk az élmezőnyben. Bár ő maga nem bánja egyik döntését sem, többet is nyerhetett volna.
részletekA Honda idei legnagyobb hibáin dolgozik
Tüzetes vizsgálatok után a japán gyártó felfedezte a problémát, ami hetek óta hátráltatta az erőforrás potenciáljának kiaknázását. A fejlesztések egész évben, a tervezett ütemben érkeznek.
részletekIsmét meghibásodások az új Renault-motoroknál
Rossz hír a McLaren, a Red Bull és a Renault rajongóinak. A francia gyártó elismerte, hogy a fejlesztett erőforrás bevetését el kell halasztani, ugyanis képtelenek úrrá lenni a meghibásodásokon.
részletekVége a mézesheteknek a Hondával
A Toro Rosso év elején számos alkalommal dicsérte a japán gyártót. Immáron elszállt a rózsaszín köd, de az istálló még mindig örül annak, hogy a jól fejlődő Hondát választotta.
részletekA Honda készül a Red Bull-szerződésre
Az elmúlt héten megkezdte a tárgyalásokat az osztrák topcsapat és a japán gyártó, hogy 2019-től a Red Bull a Honda gyári csapatává válhasson. Mindkét fél számára kölcsönös előnyökkel járhat.
részletekHartley csak Spában kaphat új motort a Hondától
A japán motorgyártó kiértékelte a Toro Rosso pilótájának barcelonai balesetét, és a csapattal együtt döntenek majd a fejlesztések üteméről, de előfordulhat, hogy Belgiumig marad a mostani motor.
részletekHonda: Jelentősen fejlődtünk
A japán gyártó számára nagyon frusztrálóan végződött a spanyol versenyhétvége, mivel a szerencsétlen történések elfedték azt az előrelépést, amit az újítások segítségével a motorral elértek.
részletekHullanak-e fejek a McLarennél?
A motorváltás miatt mindenki azt várta a wokingi istállótól, hogy a Renault-erőforrással az élmezőnybe kerül. Ez egyáltalán nem sikerült, sokak szerint ez a versenyigazgató székébe kerülhet.
részletekRekordidővel indult a Type R Challenge
Nem sokkal a Type R Challenge 2018 genfi bejelentését követően máris bizonyított a Honda Civic Type R. A nagy teljesítményű hot hatch 2 perc 1,51 másodperc alatt ért körbe a franciaországi Magny-Cours versenypályán, azaz minden eddigi fronthajtású autónál gyorsabbnak bizonyult. A volánnál Esteban Guerrieri (ARG) FIA Túraautó-világkupa versenyzője ült, aki a Münnich Motorsport pilótájaként indul a 2018-as szezonban.
részletekMár a Honda is gyorsabb a Renault-nál
Ijesztően kezdenek lemaradni végsebesség tekintetében a Renault-erőforrást használó csapatok. Stabilan eléjük került a gyengélkedő Honda is, az utolsó helyeket bérelik ki a franciák.
részletekVégső határidőt kapott a Red Bull
Hónapok óta téma, hogy a Red Bull jövőre is marad-e a Renault erőforrásainál, vagy a fiókcsapathoz hasonlóan Hondára vált. A bikák húznák az időt, a Renault azonban nem vár júniusig sem.
részletek