HátsóSzárny
McLaren: Csak az FIA véleménye érdekel minket
Folyamatos a kommunikáció az autó elemeinek szabályosságairól, s amíg az FIA elégedett, semmi más nem számít: a wokingiak főtervezője csak azért figyelnek rájuk, mert most ők a legjobbak.
részletekA McLaren „mini-DRS-e”, ami segíthetett Piastrinak
Trükkös megoldásra lettek figyelmesek a McLaren hátsó szárnyánál a bakui F1-es futamon: újra fókuszba kerülhetnek a hajlékony szárnyak…
részletekMellényúlt a monzai szárnyával a Red Bull?
Nem készültek pályaspecifikus hátsó légterelővel az energiaitalosok – ahogy az előző években sem, de a meglévő problémák miatt ez most megbosszulhatta magát.
részletekA McLaren-fejlesztés, amely elvette a Red Bull előnyét
Az F1-es Holland Nagydíjon bevetett új hátsó szárnnyal a wokingiak olyan területen tettek szert előnyre, amely eddig az energiaitalosok fő erősségének számított.
részletekNem láttunk még olyan hátsó szárnyat, mint az AlphaTaurié
Az eddigi legextrémebb kialakítás az AT04 fejlesztése. A szabadon hagyott felső szárnylap csúcsai légörvény generálásával növelik a leszorítóerőt.
részletekAggasztotta a McLarent Ocon mozgó szárnya
„Biztosan nem így tervezték” – vélte Andrea Stella, aki kérdéseket fog feltenni a történtek miatt. Az Alpine állítja: tudták, hogy nem fog leesni a szárny.
részletekMilyen fejlesztéseket hoztak Azerbajdzsánba a csapatok?
Baku-specifikus hátsó szárnyak viszik a prímet a legtöbb F1-es istállónál, de az Alpine, a McLaren és az AlphaTauri jelentősebb csomaggal rukkolt elő.
részletekNem működik a különleges hátsó szárny, mégsem dobja a Ferrari
A teszten és a szabadedzésen sem működött az SF-23 egyoszlopos hátsó szárnya, a csapat ennek ellenére pozitívnak értékeli a látottakat.
részletekHamilton: Egyből tudtam, mik a kihívások
A hétszeres F1-es világbajnok elmondta: már az első körök során érezte, milyen gondok léphetnek fel az új Mercedesszel. Nem vár megváltást az új szárnytól.
részletekNyerni akar a monzai hátsó szárnnyal a Ferrari
A Spában csak kipróbált alacsony légellenállású hátsó szárny az autóra kerül az Olasz Nagydíjon. Mattia Binotto hazai pályán kezdődő, szezon végéig tartó győzelmi sorozatról fantáziál.
részletekKénytelen a hátsó szárnyon spórolni az Aston a költséglimit miatt
A Magyar Nagydíjon bemutatott különleges hátsó szárny egyértelmű előrelépés, mégsem gyárt belőle a csapat verziót a különféle mértékű leszorítóerőt igénylő pályákra – kizárólag spórolási megfontolásból.
részletekAston: Nem sérti a szabályok célját az új szárny
A csapat teljesítményért felelős igazgatója szerint a szimulációik kimutatták, hogy nincs hatással arra a Hungaroringen bevetett újításuk, hogy mennyire lehet követni az autójukat.
részletek