Formula-1
Ecclestone teljesen elektromos F1-et akar
A száguldó cirkusz korábbi vezetője szerint a Liberty Mediának „tökösnek” kell lennie, és radikális változtatásokat kell életbe léptetnie azért, hogy a sport ismét vonzóvá váljanak a gyártók számára.
részletekA Mercedes túlélné a kulcsemberek távozását
Ezt maga a csapatfőnök, Toto Wolff fogalmazta meg: úgy érzi, a címvédő gárda nemcsak a pályán, hanem azon kívül is rendkívül erős, amely a szervezeti felépítésének dinamizmusában is megmutatkozik.
részletekNégy csapat is nevet változtatott 2018-ra
Az F1 vezetősége a minap kiadta a hivatalos nevezési listát az előttünk álló szezonra, amelyen több istálló is új névvel szerepel – és a szintén változásra készülő Force India még nincs is köztük.
részletekVerstappent nem érdeklik a hasonlítgatások
Egyszerűen csak a legjobb szeretne lenni, és hiszi, hogy az is lehet: a Red Bull F1-es pilótája szerint csak így van értelme versenyezni. A holland azt is elárulta, szívesen vezetne-e régi autókat.
részletekMi a fő különbség Daytona és az F1 között?
A második 24 órás versenyére és második F1-es idényére készülő Lance Stroll mutatott rá, hogy míg előbbin akár a győzelemre is lehet esélye, addig a Formula-1-ben sokkal nagyobbak a különbségek.
részletekVálaszút előtt a Formula-1
A száguldó cirkusz jövőjével kapcsolatban a gyártók és a rajongók érdekei szöges ellentétben állnak egymással. Egyre nő azok tábora, akik szerint hangos motorok nélkül a szórakozás kizárva.
részletekA Formula-E tíz éven belül megelőzi az F1-et?
A Virgin milliárdos tulajdonosa ezt jósolja: úgy érzi, az elektromos sorozat mutathatja az irányt a klímaváltozás elleni globális küzdelemben, ezért fontos a kormányok támogatása is.
részletekHeidfeld cáfolja Vettel állításait
A napokban Sebastian Vettel kritikus hangon beszélt a Formula-E-ről, ám az elektromos sorozat egyik nagynevű menője, Nick Heidfeld a legkevésbé sem ért egyet honfitársa negatív érveivel.
részletekFIA: Legyenek egységes motorok
Érdekes felvetéssel jelentkezett Jean Todt, az FIA elnöke. A Formula-1-ben és a WEC-ben is azonos motorszabályokat tartana jónak. De valóban ez a megfelelő megközelítés?
részletekÍgy jelentette be az Alfa Romeo az F1-es visszatérését
A Fiat Chrysler Automobiles (FCA) csoport kötelékébe tartozó legendás olasz autómárka a mai napon több évre szóló műszaki és kereskedelmi partneri megállapodást írt alá a svájci Sauber F1 csapattal, amelynek célja, hogy az Alfa Romeo a 2018-as évadtól kezdődően részt vegyen a Forma–1 világbajnokságban.
részletekNem jött be a pilótáknak az új logó
A régit mindenki szerette, így nem értik, mi szükség volt a változtatásra – nagyjából így összegezhető a vasárnapi prezentáció után megkérdezett versenyzők véleménye az F1 új emblémájáról.
részletekKét dolog kell a Red Bull 2018-as vb-esélyéhez
Christian Horner, az energiaitalosok F1-es csapatfőnöke szerint bizakodók lehetnek a következő szezont illetően, hiszen úgy érzi, az idei év utolsó negyedében valószínűleg övék volt a legjobb autó.
részletek