FIA
Egyre valószínűtlenebb az új F1-es csapat érkezése
Túl vagyunk egy fontos célidőponton, és eddig semmiféle tájékoztatás nem érkezett arról, elfogadja-e az FIA bármelyik érdeklődő istálló jelentkezését.
részletekVettel: Nincs kizárva, hogy visszatérek az FIA tagjaként
A négyszeres világbajnok elárulta, hogy gondolkozik azon, milyen pozícióban térjen vissza a száguldó cirkusz világába. A családja mellett új kihívásokat keresne magának.
részletekAz F1 továbbra sem akarja az új csapatokat
Az Andretti és a Hitech esélyei egészen jónak tűnnek a 11. és akár a 12. csapat pozíciójára is, de az F1 továbbra sem akar semmilyen változást.
részletekAndretti: Senki sem akarja eladni a csapatát nekünk
Vegyenek egy F1-es csapatot – ezt javasolták Michael Andrettinek. Az amerikai válasza: az összes istállónál érdeklődött, de szóba sem álltak vele.
részletekBiztonsági aggályt is felvet a 11. csapat – Wolff
Újabb érvet dobott be az F1-es mezőny bővítése ellen a Mercedes főnöke: szerinte nem férne el biztonságosan a pályán a 22-24 autó.
részletek„Az F1 egy FIA-bajnokság” – Mohammed ben Sulayem reagált a Liberty kérésére
Az F1 újra szeretné tárgyalni a Concorde-egyezményt, de az FIA szerint erre még van idő, és a szövetségé a döntő szó: ezt nem szabad elfelejteni.
részletek„Hogyan utasíthatnánk vissza a GM-et?”
Az FIA-elnök szavai alapján igencsak bizakodó lehet az Andretti Cadillac projekt – amelyből a GM motorsportfőnöke szerint ők is kiveszik a részüket.
részletek„Tipikus Toto” – Horner visszaszólt Wolffnak
Úgy fest, most a 2026-os F1-es szabályok kapcsán kezd kialakulni frontvonal a Red Bull és a Mercedes csapatfőnökei között.
részletekLáthatóság vizes pályán: az F1 következő megoldandó biztonsági problémája
A hétvégi spái tragédia után több F1-es versenyző is a borzalmas látási viszonyokat emelte ki fő problémaként – a jövő héten tesztelik is a remélt megoldást.
részletekElutasították Norrisék felülvizsgálati kérelmét
Az FIA nem találta relevánsnak a McLaren által szállított négy „bizonyítékot”, így marad a brit pilóta öt másodperces büntetése az F1-es Kanadai Nagydíjon.
részletekMiért nem tudnak az F1-esek a fehér vonalon belül maradni?
47 köridőt vettek el a spielbergi időmérő során. A kvalifikáció legjobbjai fejtegették, mi volt az extrém mennyiségű törlés oka – és lehetséges megoldásokat is vázoltak.
részletekKikérdezi az F1-en kívül dolgozó csapattagokat az FIA
Szigorúbban igyekszik betartatni a költségsapkásra vonatkozó új direktívát az FIA: többek között egy közel százpontos kérdéssort is ki kell tölteniük.
részletek