Binotto
Ezt tudni eddig a 668 kódnevű Ferrariról
Az olasz F1-es istálló már a nyári versenyeken próbálgatni kezdte új autója elemeit. Habár jelentősen módosulnak az aerodinamikai szabályok, a csapat egy másik területen szakíthat nagyot.
részletekFerrari: Előbb kell lépnünk, mint a többiek
Mattia Binotto szerint a legnagyobb problémájuk az volt, hogy nem reagáltak időben, ezen muszáj lesz változtatniuk - Vettel már dolgozik a szimulátorban Maranellóban.
részletekFerrari: Minden a legnagyobb rendben
Az utóbbi időben komoly átalakításon esett át a maranellói F1-es istálló, s bár az eredmények továbbra sem az elvárások szerint alakulnak, a csapatfőnök szerint nincs szükség újabb változtatásra.
részletekFerrari: Semmit sem kell másképp csinálnunk
A Scuderia új technikai igazgatója, Mattia Binotto szerint nincs szükség arra, hogy bármin is változtassanak - jól haladnak a 2017-es F1-es projekttel és mindenük megvan ahhoz, hogy sikeresek legyenek.
részletekMarchionne lesújtóan beszél a Ferrariról
Különös módját választotta csapata „motiválásának” Sergio Marchionne, a Ferrari elnöke, amikor Monzába látogatott a Scuderia hazai futama alkalmából. Már a 2017-es év jár a fejében.
részletekAz idei szezon legjobb Ferrariját láttuk?
Az olasz lapok szerint Spában látszott, hogy nagy potenciál van a Ferrariban és Mattia Binotto is jól vizsgázott - abban azonban nem értenek egyet, hogy ki tette tönkre a futamot a Scuderia számára.
részletekRövidebb, karcsúbb és könnyebb az új Ferrari
Már ránézésre is alaposan elüt a 2016-os Ferrari az elődjétől, de a festés alatt is számos olyan módosítás történt, amelyektől jobb teljesítményt vár a csapat az új bajnoki szezonban.
részletekNem az F1 lett Le Mans, a Le Mans lett F1
A csapatok elismerik, hogy a Ferrari és a Mercedes technikájával teljesíthető lenne akár a Le Mans-i 24 órás távja is. Lehetséges, hogy az egyre tartósabb motorok és váltók által az F1 mára sprintversenyből tulajdonképpen megbízhatósági versennyé vált?
részletek