Audi
Amikor Dávid húzza ki Góliátot a hóból
Az Audi meglepően hatékony munkát végzett a hó fogságába esett busz kihúzásakor.
részletekAudi RS Q8: A legsportosabb Q-modell
Az új Audi RS Q8 a Q-sorozat csúcsmodellje, amely az RS-modellek menetteljesítményeit a prémium kupék eleganciájával és az SUV-modellek sokoldalúságával ötvözi. Az új Audi RS Q8 Németországban és további európai piacokon 2020 első negyedéve során érkezik a márkakereskedőkhöz.
részletekMenetpróba - Audi Q3 35 TFSi S-Line
A négykarikás szabadidő-autó legfrissebb kivitele különleges kék ruhában és turbós benzinmotorral érkezett szerkesztőségünkbe, ráadásul szépen fel is extrázták a tesztmodellt.
részletekMiben különbözik egy ralikrosszautó az utcaitól?
Az Európa-bajnokság második helyezettje, Marton Gergely hasonlította össze versenygépét, az Audi A1 Super1600 RX-t és a forgalomban használt modellt. A szabályzat előírja, hogy a vezetőoldali ajtónak gyárinak kell lennie – ezt leszámítva azonban nehéz egyezést találni.
részletekMég karakteresebb, még markánsabb – Az Audi R8 V10 RWD és az Audi R8 LMS GT4
Különleges sorozatból az alapprogramba: a hátsókerék-hajtású Audi R8 V10 (üzemanyag-fogyasztás, kombinált (l/100 km): 13,1 - 12,9; szén-dioxid-kibocsátás, kombinált (g/km): 299 – 293) a modellpaletta állandó tagjává lép elő, amely során külső dizájnja még markánsabbá válik, s ugyanazon fejlesztéseket kapja, mint az R8 V10 quattro változatok**. Az itt 397 kW (540 LE) teljesítményű, V10-es középmotor, valamint a hátsókerék-hajtás a vezetés színtiszta élvezetét kínálja. Ezzel párhuzamosan érkezik a szériaközeli, ugyancsak hátsókerék-hajtású Audi R8 LMS GT4 versenyautó, mégpedig szintén új dizájnnal és jól érzékelhető menetdinamikai fejlesztésekkel. A nemzetközi GT4-kategória ügyfélsport-versenygépe a jövőben még finomabb hangolási lehetőségeket kínál a privát pilóták számára.
részletekAudi A8 L 60 TFSI: A luxus és a hatékonyság találkozása
Az új A8 L 60 TFSI e quattro (üzemanyag-fogyasztás l/100 km*: 2,7 -2,5 (kombinált), energiafogyasztás kWh/100 km*: 21,2 – 20,9 (kombinált); CO2-kibocsátás g/km*: 61 - 57 (kombinált)) modellel az Audi most először kínálja ügyfeleinek az elektromos hajtás élményét a luxus kategóriában. A hálózatról tölthető (plug-in) hibrid hajtás és az intelligens hajtásvezérlés kombinációja – a WLTP ciklus alapján - akár 46 kilométeres, tisztán elektromos üzemmódban megtett hatótávolságot is lehetővé tesz, ezzel biztosítva, hogy az ügyfelek napi autóhasználatuk nagy részét károsanyag kibocsátástól mentesen és közel hangtalanul teljesíthessék. A 330 kW (449 LE) rendszerteljesítmény és a 700 Nm rendszernyomaték elismerésre méltó dinamikát biztosít a modell számára.
részletekA nagyméretű limuzin elektromos változata: az Audi A6 55 TFSI e quattro
Az Audi következetesen bővíti elektromos modelljeinek kínálatát: egyedül 2019. második félévében öt erőteljes, hálózatról tölthető (plug-in) hibrid modell mutatkozik be a márka választékában. Az A6 55 TFSI e quattro előértékesítése (üzemanyag-fogyasztás l/100 km*: 2,1 -1,9 (kombinált), energiafogyasztás kWh/100 km*: 17,9 – 17,4 (kombinált); CO2-kibocsátás g/km*: 47 - 43 (kombinált) Németországban indul majd. Az újdonság 270 kW (367 LE) rendszerteljesítményével meggyőző teljesítményre képes.
részletekA sportkombi megújulása: az új Audi RS 4 Avant
Az Audi Sport GmbH finomhangolta a 2017. szeptemberében bemutatott új RS 4 Avant számos részletét (üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 9,2 l/100 km; szén-dioxid-kibocsátás, kombinált: 211 - 210 g/km). Az orr rész megújult formavilága és az új MMI touch kezelési koncepciót magába foglaló sportos belső tér kiemeli a legendás elődöket felvonultató sikermodell atletikus karakterét. A kiemelkedő nyomatékkal rendelkező, két turbófeltöltős V6 erőforrás teljesítménye 331 kW (450 metrikus lóerő), elképesztő, 600 Nm nyomatéka pedig igen széles, 1 900 és 5 000 percenkénti fordulatszám közötti tartományban folyamatosan biztosított. Az RS 4 Avant a DTM hockenheimringi záróhétvégéjén mutatkozott be október 4. és 6. között. A modell értékesítése Németországban és más európai országokban 2019. októberében indul. Az új RS 4 Avant 2019. decemberében érkezik a kereskedésekbe, a nagy teljesítményű kombi modell ára 81 400 eurótól indul majd.
részletekRast a DTM-ben látja a jövőjét, de az F1-et is kipróbálná
Az Audi idei DTM-es bajnoka, René Rast arról mesélt, milyen rekordok érdeklik, mi a sikerének titka és hogyan töltötte napjait, miután három futammal a vége előtt megszerezte a címet.
részletekGran Turismo a hálózatról tölthető hibridek között
Az Audi a terveknek megfelelően folytatja elektromos autó stratégiáját, amelynek keretében már nagyméretű, négyajtós kupé modellje is elérhető erőteljes és hatékony hálózatról tölthető hibrid (PHEV) változatban. A prediktíven működő intelligens hajtásvezérlés hosszabb elektromos hatótávolságot tesz lehetővé, ezzel párhuzamosan pedig alacsony üzemanyag-fogyasztást és dinamikus teljesítményt biztosít. Az új Audi A7 Sportback 55 TFSI e quattro mindezt egyben kínálja 270 kW (367 LE) rendszerteljesítmény mellett (üzemanyag-fogyasztás, kombinált*: 2,1-1,9 l/100 km; elektromosáram-fogyasztás, kombinált*: 18,1-17,5 kWh/100 km; szén-dioxid-kibocsátás, kombinált*: 48-44 g/km). Az alapfelszereltség átfogó listája mellett az S line külső csomag és a sportfutómű teszi teljessé a sportos megjelenést.
részletekMenetpróba - Audi A1 30 TFSI S Line
Első pillantásra talán érthetetlen a túlárazott négykarikás kisautó. De ha kicsit tágítjuk a horizontot, akkor gyorsan feltűnnek a vásárlók, és azt is megérthetjük, miért választják ezt a különleges modellt.
részletekLátványos formatervvel érkezik az új Audi e-tron FE06
Daniel Abt és Lucas di Grassi látványos új külsővel vág neki a novemberben elrajtoló új Formula-E szezonnak. Az új színeket és forradalmi technológiát felvonultató Audi e-tron FE06 versenyautó a múlt héten kezdődött Frankfurti Nemzetközi Autószalonon mutatkozott be először a nagyközönség előtt.
részletek