Audi
Audi Hungaria: robot támogatja az emberi kezet
Az innováció jegyében az Audi Hungaria következetesen és fenntarthatóan újabb és újabb technológiákat alkalmaz mind a motor- mind a járműgyártás területén. Ennek legújabb példájaként a járműgyár minőségbiztosítási e-laboratóriumában egy érintést szimuláló robot, az úgynevezett Haptik robot végzi az autók belső terének érzet alapú komfortoptimalizálását.
részletekInnovatív, dinamikus és elektromos – Az Audi e-tron S és az S Sportback
Következetesen folytatja elektromos offenzíváját az Audi – mégpedig Audi e-tron S és Audi e-tron S Sportback modelljeivel. A két tisztán elektromos hajtásrendszerű S modellt egyaránt három elektromos motor hajtja, amelyek közül kettő a hátsó tengelyen dolgozik. Hajtásrendszerük intelligens szabályzása új szintre emeli a biztonságot és mindenekelőtt a menetdinamikai képességeket, az elektromos összkerékhajtást ugyanis a hátsó tengely aktív és változó arányú, elektromos forgatónyomaték-elosztásával (Torque Vectoring) egészíti ki.
részletekGT-autókkal újul és menekül meg a DTM
Fennmarad, de átpozícionálja magát a Német Túraautó-bajnokság, amelynek Gerhard Berger által bejelentett új, GT-autókra és privát csapatokra épülú szabályait az Audi és a BMW is támogatja.
részletekElképesztő vezetési élmény: Az Audi S3, Audi SQ7 és az Audi SQ8 TFSI
A quattro állandó összkerékhajtás rendszere immár 40 éve az Audi márka egyik pillére és alapvető műszaki megoldása. A márka S modelljeiben – szerepeljenek akár a kompakt, akár a nagyméretű autók szegmensében – a quattro összkerékhajtás az alapfelszereltség részeként gondoskodik a rendkívüli vezetési élményről, a kiemelkedő kezelhetőségről és a minden időjárási körülmény között optimális vonóerőről.
részletekKorábbi bajnoka szerint unalmassá és szükségtelenné vált a DTM
Onnan érkezett kemény kritika a német központú túraautós szériára, ahonnan kevesen várták volna: Mattias Ekström a bajnokság élvezeti értékét és korábbi márkája, az Audi dominanciáját illette súlyos szavakkal.
részletekDTM: Frijns nyert, Müller lelassult
Ugyan a vasárnapi is futam is Nico Nüllernek állt egy ideig, de aztán a bokszkiállások után valamiért lelassult, így Frijns örülhetett - a bajnoki éllovas egészen az ötödik helyig csúszott vissza.
részletekDTM: Frijns először győzött, Kubica a top 10-ben
A hajrában kapta el a pole-ból indulva sokáig vezető Duvalt a holland, aki hazai pályán szerezte meg első sikerét. Müller még a dobogón, ezzel tovább növelte az előnyét. Kubica először a tíz között.
részletekFinomhangolás – Újra csúcsformában az Audi Q2
Q2 sorozatával trendalapító modellel jelent meg az utakon négy évvel ezelőtt az Audi, mégpedig komoly sikerrel. A kompakt SUV-modell most még egyértelműbben juttatja kifejezésre progresszív karakterét – kívül új fényszórókkal kidolgozott, még markánsabb vonalakkal, míg belül további Audi connect szolgáltatásokkal és vezetői segédrendszerekkel. Az Audi Q2 vonzza a tekinteteket, miközben még élvezetesebb vezetést kínál.
részletekDTM: Rast győzött a száradó pályán
Több fordulatot is tartogatott a nedves aszfalton induló, de később felszáradó pályán zajló szombati verseny a Lausitzringen, amelynek végén ismét kisajátította a teljes dobogót az Audi.
részletekMég sportosabb, erősebb és élvezetesebb – Az Audi S3 Sportback és S3 Limousine
Bő húsz esztendeje nyitotta meg az első S3** révén az Audi a sportos prémium-kompaktmodellek piaci szegmensét, most pedig az S3 Sportback** és az S3 Limousine** formájában a sorozat legújabb generációját mutatja be.
részletekDTM: Müllernek háromból három, először dobogón a BMW
Különféle módokon pénteken és szombaton is szerzett egy-egy győzelmet az Audi svájci pilótája, aki így háromból három sikernél jár. A Lausitzringen a rajttól kezdve kezében volt az irányítás, a harc mögötte zajlott: Van der Linde a kiállásokból profitálva végzett a második helyen.
részletekBemutatták az Audi új OLED technolgiáját
2020-ban az Audi Q5 modell kínálatában mutatkozik be a világítástechnológia következő generációja, a digitális OLED technológia. A szerves fénykibocsátó diódáknak (az úgynevezett OLED-eknek) a hátsó világítótesteken való alkalmazását az Audi úttörő módon már 2016-ban megkezdte. A digitalizáció pedig most új korszakot nyitott. A technológia képes az utazás biztonságának növelésére és elsőként teszi lehetővé, hogy a hátsó lámpatestek világítási képét személyre szabhassák az ügyfelek.
részletek