DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. október 6. vasárnap

Aerodinamika

Beigazolódott a Williams gyanúja

Elismerte a Williams aerodinamikai hiányosságait Dave Robson. A csapat járműteljesítményért felelős vezetője szerint elég egyértelmű, hogy mivel veszítenek időt a pályán.

részletek

Miért ennyire kiszámíthatatlan a MotoGP?

Aki az egyik futamon az élbolyban szerepel, a következőn a top 10-be kerülésért harcol: ez lett a trend az utóbbi időben – Miguel Oliveira két fő terület fejlesztéseivel indokolja a változatosságot.

részletek

A Ferrari is szabálytalannak véli a Mercedest

Minden szakember és F1-es rivális furcsán néz a konstruktőri világbajnoki címet védő Mercedes istállóra formabontó, szinte zéró oldaldobozaik miatt. A Ferrari azonban nem ezt szúrta ki.

részletek

Alesi: Láttam az új Ferrarit, idén kiváló lesz

A Ferrari egykori francia pilótájának lehetősége adódott személyesen is alaposan szemügyre venni a vörösök idei versenyautóját. Mindezt már a leleplezés előtt. Alesi azt érzi, a Ferrari idén a Red Bull és a Mercedes szintjén lesz.

részletek

Olasz sajtó: Kételyek az új Ferrari aerodinamikája körül?

A jól informáltnak tartott helyi tudósító, Leo Turrini szerint az erőforrás terén nagy a magabiztosság a Scuderiánál, a karosszériát illetően azonban már más a helyzet.

részletek

Autóbalesetben elhunyt a Ferrari és a Williams korábbi mérnöke

Antonia Terzi mindkét patinás istállónál aerodinamikai szakemberként dolgozott, az ő nevéhez kötődik a Williams legendás „rozmárorra” 2004-ben. Mindössze 50 évet élt.

részletek

Hamilton kiszúrt valamit a Red Bullon, az FIA szigorít

Hamarosan szigorúbb teszteknek vetik alá az F1-es autók hátsó szárnyát, miután Lewis Hamilton múlt hétvégén felhívta a figyelmet a Red Bull feltűnően hajlékony aerodinamikai elemére.

részletek

Vettel: Fejlődtünk, de még mindig nem elég a Q3-hoz

Az Aston Martin új aerodinamikai fejlesztése hozott valamennyit a konyhára, de még így sem sikerült bejutni az autóval az időmérő döntő szakaszába. Nehéz dolguk lesz Vetteléknek Barcelonában.

részletek

Aktív aerodinamika jöhet 2025-től az F1-ben

A Formula-1 technikai igazgatója, Pat Symonds szerint mindenképpen csökkenteni kell az autók üzemanyag-fogyasztását, ennek pedig egyik módja az aktív aerodinamika használata lehet.

részletek

Binotto kimondta: Minden téren lassú a Ferrari

A Scuderia csapatfőnöke nem kertelt, hanem nyíltan kimondta, hogy bár fejlődött a versenyautójuk tavalyhoz képest, az SF21-es csomagja minden szegmensben lassabb a riválisoknál.

részletek

Miért ilyen kövér az Alpine, és miért örül neki a csapat?

Az Alpine egy érdekes technikai megoldása vált egyértelművé az előszezoni tesztek során a többi autóval összehasonlítva: a csapat szerint azonban a vastag motorborítás jelentette hátrány csak a látszat.

részletek

A Ferrari nem bíbelődik sokat a 2021-es autóval

A Scuderia első számú embere nem kertelt és nyíltan megmondta, hogy nem tervezik sokáig fejleszteni a 2021-es versenygépet. Ha az elején nem versenyképes, egész évben úgy is marad.

részletek