Abiteboul
A Renault hazugsággal vádolja Newey-t
Nehéz elképzelni, hogy a Red Bull és a Renault kapcsolata valaha is egyenesbe jön még az F1-ben. A francia gyártónál most kifakadtak Adrian Newey-ra, aki szerintük nem ismeri el saját hibáit.
részletekRenault: Idén már nem lesz győztes motorunk
Azt a lehetőséget azonban nem zárják ki, hogy a motorjukat használó versenyző futamot nyerjen: ebben az esetben azonban a dicsőséget csak a csapatnak és versenyzőnek lehet majd köszönni.
részletek100 lóerős hátrányban jelenleg a Renault
Javulást ígért az idei szezonra, ennek ellenére hatalmas hátrányt szedett össze a Renault. 50 lóerővel erősebb motorról beszéltek, mint az utolsó F1-es teszten, ám egy annál gyengébb erőforrás érkezett.
részletekA Renault-nak esze ágában sincs kiszállni
A Red Bull-lal ellentétben a Renault számára nem alternatíva az F1-es projekt beszüntetése. A sportágat hatalmas önreklámként látják, amelyhez ragaszkodnak.
részletekRenault: Nem kizárt az új gyári csapat
A Renault F1-es programjának vezetője, Cyril Abiteboul elárulta, hogy a francia céget valóban foglalkoztatja az elképzelés, hogy újra gyári csapattal szerepeljenek a királykategóriában.
részletekEz a Renault motor erőssége és gyengéje
A motorszállító és a Red Bull véleménye is egybehangzó: a lóerők számát illetően jól állnak, a vezethetőségen azonban továbbra is dolgozniuk kell az F1-es Ausztrál Nagydíjig.
részletekA Renault ismét gyári csapatként indulna?
Ezt mérlegeli az egyelőre F1-es motorszállítóként ténykedő francia cég. A kérdés az, mennyire jövedelmező marketingszempontból, hogy jelenleg csak a Red Bull-lal működnek együtt.
részletekA Renault spórolhat zsetonjával
Így szabadon fejleszthetnének akár a Formula-1-es szezon végén is, amikor a riválisok már nem – ezzel azonban látszólag az év legnagyobb részét feláldoznák 2016-ért.
részletekEx-Mercedes-guru a Renaultnál
A Renault olyan szakemberre bízza jövőbeli sikereit, aki sokat tett egy rivális győzelmeiért, mi több, világbajnoki címeiért: Mario Illien vezetésével visszatér a márka az élre?
részletekRenault: Tartunk az 1000 lóerős motoroktól
Alig több, mint egy év telt el a V6-os turbók bevezetése óta, de az F1-es csapatok már átalakításokért és 1000 lóerőért kiáltanak - a Renault azonban fél, hogy ez ismét óriási költségekkel járna.
részletek„Buta kis alkatrész” lassítja a Renault-t
A francia F1-es motorszállító csapatai egyelőre nem remekelnek Jerezben. Mint kiderült, egy apró alkatrész lassítja őket, amelyet azért nem ellenőriztek, mert látszólag túl jelentéktelen.
részletekLegalább öt versenyt akar nyerni a Renault
A franciák 30 lóerőre dolgoznák le Mercedeshez viszonyított lemaradásukat az F1-es szezonnyitóig. 2017-et ideális időpontnak tartják, hogy erősebb motorok érkezzenek.
részletek