Abiteboul
Ki most a Renault tartalékja?
Esteban Ocon Belgiumtól kezdve már a Manor versenyzője, így joggal merül fel a kérdés, hogy ki helyettesítheti ezentúl a Renault F1-es pilótáit, ha valamelyikük esetleg harcképtelenné válik?
részletekNem várt problémákkal küzd a Renault
Sokkal nehezebben megy az újrakezdés, mint ahogy Enstone-ban várták - nem sokan hiszen az F1-es istállóban. James Allison lehet számukra a tökéletes opció, de meg tudják szerezni a szakembert?
részletekA pénz nem akadály a Renault-nál
2016-ra befejezte a fejlesztéseket a visszatérő F1-es istálló, most már teljesen a következő idényre koncentrálnak. Tudják, hogy miben kell leginkább fejlődni és az anyagiak nem jelentenek korlátot.
részletekRenault: Nem itt kellene tartanunk
Cyril Abiteboul, a francia gyártó F1-es ügyvezető-igazgatója tudja, hogy a háttérben nagyon nagy munka folyik a Renault-nál a jobb és jobb eredmények eléréséért.
részletek„Az F1-nek változnia kell, különben el fog tűnni”
Néhány csapat helyzete távol áll a rózsástól az F1-ben, és ezt a riválisok is érzik - a Renault vezérigazgatója például sötét jövőképet vízionál, ha mihamarabb nem lesz változás a sportágban.
részletekA motor a legjobb dolog a Renault-nál
A visszatérő F1-es istálló borzasztóan szenvedett az előző három futamon, amire nem számítottak - tudják, hogy min kell javítaniuk, de azt is, hogy az erőforrás nem tartozik ezek közé.
részletekA Red Bull most leckét adott az egész F1-nek
Az a hirtelen felemelkedés, amit a Red Bull és Max Verstappen végrehajtott az elmúlt hetekben, nem csak egy szerencsés döntés, hanem egy merész stratégia eredménye, amiből más csapatok is tanulhatnak, vélik a Renault-nál.
részletekA Renault boldog, hogy folytathatják a Red Bull-lal
A francia gyártó ügyvezető igazgatója, Cyril Abiteboul elismerte, hogy számukra is nagyon fontos a Red Bull-lal folytatott együttműködés az F1-ben, és azt sem zárta ki, hogy a Toro Rosso is visszatérhet hozzájuk.
részletekRed Bull: Ingyen Mercedes-motort mindenkinek!
A Ferrari több tesztet, a Honda kevesebb büntetést, a Force India több pénzt kíván, a Red Bull pedig kisebb hangsúlyt helyezne a motorokra. Egy körkérdés, ami kiválóan összefoglalja, hogy melyik csapatnak mi a legnagyobb baja az F1-ben.
részletekA Red Bull kiszolgáltatott helyzetben van
A Renault szerint az energiaitalosok karosszériája azért ilyen jó, mert nem kell saját F1-es erőforrásra költeniük, így viszont ki vannak szolgáltatva a motorgyártóknak.
részletekKanadában jön a Renault nagy fejlesztése
A gyártó jelenleg teszteli új motorját, amely Montrealban fog bemutatkozni. A gyári F1-es csapat rendszeres pontszerzést vár tőle, az újdonságokat pedig a Red Bull is megkapja majd.
részletekA Renault csak magát okolja a „katasztrófáért”
Való igaz, hogy a Renault nem számított kimagasló teljesítményre gyári F1-es visszatérésének első évében, de az első három futamon nyújtott formájuk alulmúlta a legóvatosabb elvárásaikat is.
részletek