2024: Sajtóértesülések szerint több mint nyolc órán át tartott a találkozó Christian Horner és az ügyét kivizsgáló szakértő között – az ügy várhatóan nem zárul le a Red Bull szűk egy héttel később esedékes bemutatójáig.
2023: Nem fogja megkapni teljes mértékben az új motorgyártói státusszal járó kezdvezményeket (például több elkölthető pénzt és több próbapados tesztlehetőség) 2026-ban a Red Bull-Ford kombináció, annak előnyeit csak 90 százalékban élvezhetik majd.
2022: Az első igazi 2022-es F1-es: itt az Aston Martin! Bár a sorban csak harmadikként érkezett, de elsőként leplezett le tényleges 2022-es Formula-1-es autót az Aston. Az AMR22-es több helyen is eltért a korábban látott demogépektől, így Sebastian Vettel és Lance Stroll autóját óriási érdeklődés övezte.
2021: Az Autosport értesülései szerint Portimao és a Portugál Nagydíj kapja meg az F1-es versenynaptárban egyelőre üresen tátongó május 2-i időpontot, s ezt már a csapatokkal is közölték.
2020: Felfedte új autófestését a Mercedes. A címvédő istállóhoz az Ineos vállalat csatlakozott partnerként, így az Ezüst Nyilak felső légbeömlője és az első szárnyak véglapjainak belső felülete is vörös színt kapott, kombinálva természetesen a cég nevével.
2019: Max Verstappen letöltötte a kétnapos közösségi munkát, amelyre az FIA ítélte a Brazil Nagydíjon Esteban Oconnal történt lökdösődés miatt: a holland részt vett Genfben egy stewardoknak szervezett rendezvényen. A büntetés első napját a Formula-E marokkói fordulóján teljesítette, megfigyelőként a versenyfelügyelők testületében.
2018: A McLaren álláspontja szerint Fernando Alonso státusza a Toyotánál kölcsönpilóta. Zak Brown úgy fogalmazott, a spanyol elsősorban és mindenekelőtt a McLaren versenyzője. A prioritás miatt a WEC versenyein kívüli tevékenységeit a Toyotánál a minimumra csökkentették.
2017: A Ferrarinak le kellett fújnia a fioranói Pirelli-teszt második napját. Az esőgumikat használó Sebastian Vettel csütörtökön a fellocsolt pályán összetörte az autót, az átépített SF15-T-hez pedig nem áll rendelkezésre elegendő pótalkatrész.
2016: A DTM 2015-ös bajnoka, a Mercedes védence, Pascal Wehrlein egyéves szerződést kapott a Manortól, amely idén a német márka motorjaira vált. A 21 éves versenyző a Mercedes tartalékpilóta posztját is megtarthatja.
2015: A rivális csapatok pilótái – a Red Bull-os Daniel Ricciardo és williamses Felipe Massa – szerint a Ferrari valóban felzárkózott, az olaszok tempója a jerezi teszten a valóságot tükrözi.
2014: Megerősítették, hogy a 10. Bahreini Nagydíjat villanyfénynél futják majd helyi idő szerint 18 órától. Szingapúr és Abu Dhabi után harmadikként a szahíri pályán rendeznek F1-es futamot világítás mellett.
2012: Fernando Alonso volt a leggyorsabb Jerezben, az első téli teszt zárónapján. A teszten csak kilenc csapat vett részt, a Marussia és a HRT ugyanis nem készült el időben új autójával.
2011: A Formula-1-es csapatok a jerezi teszten közösen üzentek a néhány nappal korábban súlyos sérüléseket szenvedő Robert Kubicának. A lengyel korábbi csapattársa, Nick Heidfeld eközben már csatlakozott a Lotus Renault-hoz, akiket Jerezben készült meggyőzni arról, hogy ő legyen Kubica helyettese.
2010: Az új csapatok közül elsőként a Virgin Racing vethette be élesben Formula-1-es versenygépét: Timo Glock Jerezben vitte pályára a VR-01-et, bár egyelőre csak egy installációs körig jutott.
2009: Két részre szakadva tesztel az F1-es mezőny, a McLaren, a Renault, a Williams, a Red Bull és a Toro Rosso Jerezben a hivatalos gyakorláson, a Ferrari, a Toyota és a BMW Szahírban. Utóbbiak a kedvezőbb időjárás miatt választották a Közel-Keletet, ehhez képest a kezdés köd miatt csúszott. Spanyolországban Sebastian Vettel a Red Bull-lal, Bahreinben Timo Glock a Toyotával diktálta a tempót.
2008: Az FIA elnöke, Max Mosley egy interjúban elmondta, nem a barcelonai teszteken érte először rasszista megnyilvánulás Lewis Hamiltont. A szakvezetőnek a versenyző apja mondta, hogy a tavalyi Kínai Nagydíjon is inzultálták Hamiltont, de nem helyi, hanem Spanyolországból érkező rajongók.
2007: Michael Andretti közölte a sajtóval, hogy fia, Marco csakis akkor csatlakozik az F1 mezőnyéhez, ha egy élcsapathoz kerülhet. A legifjabb Andretti néhány nappal korábban a Honda autóját tesztelhette.
2006: Nem sokkal azután, hogy hivatalossá vált a Belga Nagydíj kimaradása a versenynaptárból, Rio de Janeiro polgármestere bejelentette, hogy szívesen látná a Formula-1-et a jacarepaguai versenypályán.
2005: Valószínűtlennek nevezte Max Mosley, hogy a Formula-1-es Mexikói Nagydíj a következő néhány évben visszakerüljön a versenynaptárba, már csak azért is, mert ezzel a példátlanul hosszú, 19 versenyes szezont egy továbbival kellene megtoldani.
2004: Baumgartner Zsolt első alkalommal vitte pályára a Minardi 2004-es versenygépét, a PS04B kódjelű autót. A magyar versenyző 2,5 másodperccel javította meg a csapat saját rekordját a misanói aszfaltcsíkon.
2003: A Ferrari tesztpilótája, az előző évet még a svájciak versenyzőjeként töltő Felipe Massa lett a Sauber tartalékversenyzője, miután nem sikerült megszereznie a rajtrács utolsó szabad ülését a Jordannél.
2001: Max Mosley arra tett utalást, hogy Szaúd-Arábia, Kína és Dubaj mellett Libanon fővárosa, Bejrút is esélye lehet a futamrendezésre. Akkoriban arról szóltak a hírek, hogy ázsiai bővítés Silverstone és a Hungaroring helyét is veszélybe sodorhatja...
2000: A Williams és a BAR Dél-Afrikába utazott tesztelni a jó időjárás érdekében, azonban nem is tévedhettek volna nagyobbat, hiszen áradások okoztak káoszt a régióban, s a szakadó eső miatt tesztelni sem tudtak.
1999: Bernie Ecclestone arról érdeklődött a portugál szövetségnél, hogy szükség esetén tudnak-e nagydíjat rendezni, miután az újonnan érkező Malajziai Nagydíjjal kapcsolatban pénzügyi problémák merültek fel, Argentína kiesett a naptárból, a kínai Csuhajban (avagy angolosan Zhuhaiban) található tartalékhelyszínen pedig a körülmények nem megfelelőek.
1998: Elkelt a rajtrács utolsó szabad ülése, a Tyrrell történetének utolsó szezonjában Ricardo Rosset lesz Tora Takagi csapattársa, miután a hírek szerint az új tulajdonos, a BAT úgy döntött, hogy meg kell válni Jos Verstappentől.
1997: Bemutatták a Sauber C16-ost, a svájci istálló első olyan versenygépét, melyben a Sauber Petronas Engineering által gyártott, a Ferrarival gyakorlatilag azonos erőforrások működnek. A csapat Johnny Herberttel és Nicola Larinivel kezdte meg a szezont.
1996: A Ferrari tovább tesztelt saját pályáján, a Pista di Fioranón – ezúttal a csapat „másik” új igazolása, Eddie Irvine tett bele 400 kilométert az új versenygépbe.