2023: Bár az utóbbi időszakban visszaesett a teljesítményük, Fernando Alonso még így is hihetetlennek értékelte a szezon dobogós helyezésektől hemzsegő első felét az Aston Martin számára.
2022: Alexander Albon élvezi, ahogy a kisebb sikereket is megünneplik a Williamsnél: szerinte a legfőbb különbség a sikerek értékében mutatkozik a grove-i alakulat és a Red Bull között.
2021: Christian Horner, a Red Bull csapatfőnöke hangsúlyozta: alakulata semmiképp sem akart idejekorán a 2022-es versenygépre koncentrálni az idei fejlesztések feláldozása árán, hiába tett így sok riválisuk.
2020: A Pirelli szerint nem biztonsági kérdés a teherbírása. Mario Isola szerint azzal, hogy az FIA csökkenti a leszorítóerő mértékét 2021-re, segíteni fogja a Pirellit, azonban ez szerinte inkább teljesítménybeli kérdés.
2019: A hírek szerint Esteban Ocon a Renault pilótája lehet. Német sajtóértesülések szerint a Mercedes junior pilótája Daniel Ricciardo mellett talált helyet a 2020-as F1-es mezőnyben. A francia év eleje óta Valtteri Bottas helyére pályázott.
2018: Pierre Gasly elárulja, hogy miután a Red Bull felhívta azzal, hogy 2019-ben az ő pilótájuk lehet, ordibálva járkált körbe, annyira örült. Ez az öröm viszont nem tartott sokáig, egy évvel később ugyanezen a napon már ismét a Toro Rossónál vezet, mert a Red Bull lefokozta a pocsék teljesítménye miatt
2017: Vezető nélküli biztonsági autót vethet be az F1. Ami a konkrét versenyautókat illeti, a vezetőség szerint a cél továbbra is az, hogy a versenyző legyen a középpontban, de a Safety Car nagyszerű platformot jelenthetne a technológia népszerűsítésére.
2016: A Force India szerint nagycsapatok akarják Sergio Perezt és Nico Hülkenberget is. Végül csak a német távozott és szerződött le a nagynevű, de a friss visszatérés után még csak fejlődő gyári Renault-hoz.
2015: Veszélyben Monza jövője. Bernie Ecclestone-nak ekkor fogalma sem volt, mi lesz az Olasz Nagydíj sorsa, ahogy egyébként a német futam jövője is lógott a levegőben.
2014: Jean-Eric Vergne-et nem törte össze, hogy elvesztette ülését a Toro Rossónál 2015-re. A bejelentés szerint a francia helyett Max Verstappen érkezik a Red Bull fiókcsapatához a következő idényre, ezzel pedig a holland lehet minden idők legfiatalabb F1-es versenyzője.
2013: Szergej Szirotkinnal kapcsolatban bejelentették, hogy az Orosz Nagydíj előtt megejtheti első kilométereit egy F1-es autóban. A demómenetre a Sauberben kerülhet sor.
2012: Fennakadás az Amerikai Nagydíj szervezésében - a jenkik gőzerővel dolgoztak azon, hogy ismét F1-es versenyük legyen, ekkor azonban még New Jersey volt az elsődleges célpont a verseny rendezésére. Ezen a napon viszont lemondott a projekt vezetője, Tom Cotter.
2009: Felipe Massa megsérült, Valenciára pedig a Ferrari meg is találta a helyettesét a tesztpilóta Luca Badoer személyében. A tesztpilóta gyakorlatilag közröhej tárgya lett, ugyanis annyira rég ült versenykörülmények között F1-es autóban, hogy minősíthetetlen teljesítményt nyújtott már a szabadedzéseken. Badoer ekkor még fogadkozott, és azt ígérte, gyorsan felveszi a tempót. Végül egy futam jutott még neki.
2008: A versenyzőknek tetszik az új Európa Nagydíj-helyszín, a valenciai dokkokban kialakított pálya. A csapatok már jobban aggódtak, és arra kérték az FIA-t, vizsgálja meg a hidat, ami a pálya része, hogy biztosan nem okoz-e defekteket az, hogy az építmény aszfaltja egy bizonyos ponton megtörik, így komoly szintbeli különbség van a két rész között egy F1-es autó nagyságrendjeihez képest.
2007: Massa a vb-címben bízik. Bár a brazil 21 pontos hátrányban volt ekkor az újonc Lewis Hamiltonnal szemben, úgy érezte, bőven megvan még az esélye a végső győzelemre. Valószínűleg hasonló járhatott az ebben az évben szerződtetett csapattárs, Kimi Raikkönen fejében is.
2006: Schumacher továbbra is bízik a vb-címben. A német nyolcadszor lehetett volna világbajnok, és ekkor még úgy nyilatkozott, minden esélye megvan a győzelemre. Meg is volt, hiszen csak 10 pont volt a hátránya öt versennyel a szezonzárás előtt.
2005: Tiago Monteiro szerint Juan Pablo Montoya csak magának köszönheti, hogy megpördült, amikor le akarta körözni őt. A portugál szerint Montoya a manőver során rázárta az ajtót, ő pedig nem tudott hová menekülni, ennek volt köszönhető az incidens.
2004: A Ferrari világbajnoki címe ugyan már biztos, de a második helyért óriási csatában van a Renault és a BAR-Honda - jelenleg a franciák vezetnek nyolc ponttal. A helyzet azonban nem egyszerű a BAR-nál: baj van az új hátsó szárnyukkal, módosítaniuk kell, az egyéni pontversenyben masszívan harmadik Jenson Button pedig a hírek szerint a Williamshez igazol - egyre több a zavaró tényező náluk...
2003: Öt százalék esély van megmenteni a Kanadai Nagydíjat. Montreal polgármestere elmondta, ez a szám annyit mindenképp megér, hogy legalább megpróbálják.
2001: Már javában készül a Toyota a bemutatkozásra. A japánok 2002-től terveztek élesben menni, de már egy évvel korábban lenyomtak egy kétnapos tesztet a Nürburgringen Mika Salóval és Allan McNishsel. A „rendes” mezőny eközben Spanyolországban tesztelt, a Circuit de Catalunyán az első nap Ralf Schumacher volt a leggyorsabb.
2000: Új sportigazgatója lett a Minardinak, ezen a napon jelentették be Frederic Dhainaut érkezését a csapattal összekülönböző Cesare Fiorio helyett.
1999: Villeneuve megbízhatóságért könyörög. A két évvel korábbi világbajnok borzalmas szezont futott a BAR-ral, eddig a napig, vagyis augusztus huszonegyedikéig egyetlen versenyt sem tudott befejezni. A kanadai hiába ért el ezen a napon egy ötödik helyet a Silverstone-i teszten, sok reményt nem fűzött a komoly eredményeljez.