2023: Arról beszélt a nemrég kinevezett csapatfőnök, James Vowles, hogy a Williamsnél bizonyos technológiák terén húszéves lemaradásban vannak, így teljes újraszervezésre van szükség az alakulatnál.
2022: Charles Leclerc Ferrariba vetett bizalmát nem tépázták meg az utóbbi futamok, de ezeken a hibákon most már úrrá kell lenniük - továbbra is hiszi, hogy megnyerhetik a világbajnokságot.
2021: Nem dobták el teljesen a 2021-es szezont a Ferrarinál. Ugyan természetesen már dolgoznak a 2022-es autón Maranellóban, de még hoznak egy fejlesztést a hajtáslánccal kapcsolatban.
2020: Antonio Giovinazzi szerint 2021 még nem a megfelelő időpont lett volna egy ferraris előléptetéshez - mindezt azok után mondta az olasz, hogy fel sem merült a neve az elküldött Sebastian Vettel utódjaként.
2019: A Renault-főnök Cyril Abiteboul szerint az F1 nem léphet egyszerűen csak tovább Sebastian Vettel Kanadai Nagydíjon kiszabott büntetésén és az akörül kialakuló botrányon. Mint ismert, a német öt másodperces büntetést kapott, amiért a felügyelők szerint veszélyesen tért vissza a pályára, így hiába volt első a célban, a futamot Lewis Hamilton nyerte.
2018: Hamilton úgy érzi, a gyengeség jele lenne a részéről, ha kételkedne a saját és a Mercedes címvédésében azok után, hogy elveszítette a vb-vezetést Montrealban Vettellel szemben.
2017: Nevet válthat a Force India. Vijay Mallya szerint a jelenlegi, ázsiai országra utaló elnevezés helyett „nemzetközi zamatot” kellene a névbe csempészni, ugyanis egy ideje már nem elsődlegesen indiai szponzorokat vonz a csapat.
2016: Megjött a Formula-1 új szponzora, a Heineken első ellenzője: a Eurocare antialkoholista csoport szerint nem szabadna az autóvezetést és alkoholfogyasztást összemosni.
2015: Az idény végén dönti el a Renault, milyen irányt vesz a Formula-1-ben. Három út lehetséges: a Red Bull motorpartnerének maradni, önálló gyári csapatot indítani vagy teljesen kiszállni az F1-ből. A második opció kapcsán a Toro Rosso, Lotus vagy Manor neve merült fel.
2013: A Sauberhez szerződött, de újabb nehéz szezonkezdeten túllévő Nico Hülkenberg nem türelmetlenkedik, hiszen tudja, hogy olykor hosszú időt vesz igénybe, mire győztes autót kap a Formula-1-ben. „Nézzünk csak körbe: nagyon kevés olyan pilóta van, aki azonnal győztes autóba ülhetett. Például Jenson is hosszú évekig a Hondával küzdött, de nem tudta megmutatni a képességeit, hiszen az autó nem volt elég jó számára.”
2012: Peter Sauber, akinek a csapata már két dobogós hellyel gazdagodott – Sergio Perez második lett Sepangban és harmadik Montrealban – nem zárja ki, hogy az istálló futamot fog nyerni. A svájcit bizakodással tölti el, hogy hét nagydíjat hét különböző versenyző nyert öt csapat színeiben.
2011: A februárban súlyos ralibalesetet szenvedett Robert Kubica menedzsere szerint nem elképzelhetetlen, hogy a lengyel már a szezon végén ismét az F1-ben versenyez majd. „A szeptemberi Olasz Nagydíj három hónap múlva lesz, az talán még nem elég, de a szezon utolsó versenyeiről komolyan gondolkodhatunk” - mondta Daniel Morelli. „Mindenesetre amint Robert újra beül a szimulátorba, stopperóra nélkül is azonnal tudni fogja, hogy mikor és hogyan lenne képes visszatérni.”
2010: Sebastian Vettel június közepéig még csak egy futamot nyert a bajnoki esélyessé előlépett Red Bull-lal, ráadásul a csapat Kanadában a vártnál jobban küszködött, a német szerint azonban semmi oka nincs a pánikra az év végi győzelemért folyó harcban. „Tudjuk, hogy milyen gyorsan változhatnak a dolgok, két jó versennyel már vissza is térhetünk a küzdelembe. Ha pedig a pontokat átalakítjuk a régi rendszerbe, kiderül, hogy a különbség valójában nem is olyan nagy” - mondta a német, aki ekkor 19 pont lemaradással állt a tabella ötödik helyén.
2008: Lezárult a tesztelés Barcelonában, az utolsó napon Nelson Piquet jr. futotta a legjobb időt 1:20,076-tal a Renault-val két tesztpilóta, Pedro de la Rosa (McLaren) és Luca Badoer (Ferrari) előtt, ráadásul 112 kört teljesített, egyedüliként száz felett.
2007: Lewis Hamiltont megdöbbentette Fernando Alonso azon kijelentése, miszerint brit nemzetisége miatt támogatja őt jobban a McLaren. „Furcsának találom ezt a megjegyzését, hiszen amióta csatlakozott, a csapat mindkettőnket egyformán próbál a győzelemhez segíteni. Nem tudom, miért mondja ezt... talán azért érzi így, mert ő spanyol, én pedig angol vagyok, de nem egyezek a véleményével. Bizonyára nem számított arra, hogy ilyen jól teljesítek majd vele szemben, de nem tudom, hogy emiatt mondta-e.”
2006: Giancarlo Fisichella beperelte Eddie Jordant. Az olasz pilóta három szezonon át versenyzett az ír tulajdonos istállójában, aki 2003-ért továbbra sem fizette ki őt. A meghallgatás a londoni bíróságon várható.
2005: Michael Schumacher bízik benne, hogy a szezont döcögősen kezdő Ferrari Indianapolisban képes lesz megismételni a montreali kettős dobogót. „Hasonló esélyeink lesznek a versenyen, mint Montrealban voltak. Számolni kell majd velünk, és az a legfontosabb, hogy minden kínálkozó lehetőséget megragadjunk” - mondta a hétszeres bajnok.
Nos, megragadták, hiszen ott álltak a foghíjas rajtrácson és meglett az a bizonyos kettős dobogó...
2004: Ralf Schumacher elmesélte, hogy már montreali szállodájában tartózkodott, mikor telefonja csörgött, és közölték vele, hogy vizsgálják a Kanadai Nagydíjon elért eredményét – percekkel később pedig tudatták, hogy kizárták a futamról a Williams illegális fékcsatornája miatt csapattársával, Juan Pablo Montoyával együtt. Ralf Schumacher másodikként ért célba testvére, a szezonja hetedik győzelmét megszerző Michael mögött.
2003: A Williams szívesen megszerezné az egyik legsikeresebb aktív amerikai autóversenyzőt, a NASCAR-ban szereplő Jeff Gordont, ha megfizethető lenne számukra. Gordon egy rendezvény keretében Indianapolisban autót cserélt Juan Pablo Montoyával, és a hírek szerint csak alig több mint egy másodperccel maradt el legjobb körideje attól, amire a kolumbiai képes. „Minden kollegám nevében mondhatom, hogy szívesen fogadnánk, a csapatban egy világklasszis amerikai versenyzőt” - jelentette ki Frank Williams. „A jó hír, hogy nagyon-nagyon gyors, a rossz viszont az, hogy nem engedhetjük meg magunknak.”
2002: Szétszerelés után kiderült, miért ment tönkre mindkét Williams-BMW motorja a Kanadai Nagydíjon. Juan Pablo Montoya autójában az 57. körben egy szelep hibásodott meg, míg Ralf Schumacher erőforrásában a dugattyú mondta fel a szolgálatot – szerencsére már a levezető körön.
2001: Michael Schumacher nem tart attól, hogy öccse, az Imolában és Montrealban is győztes Ralf veszélyt jelentene majd rá a bajnoki csatában. „Ralfnak megvan az autója a győzelemhez, de annak a teljesítménye még mindig túlságosan hullámzó ahhoz, hogy megnyerhesse a bajnokságot. Ezért mondom, hogy David [Coulthard] a fő riválisom. Persze ha minden összeáll, idén még nyerhet versenyt, de ez nem lesz hatással az én bajnoki hadjáratomra. Talán majd a jövőben...”
1999: Mika Hakkinen nyerte a Kanadai Nagydíjat, melyen megtizedelődött a mezőny, 22 autóból 10 ért célba. Ezen a versenyen kapta meg nevét a „Bajnokok Fala”, miután Jacques Villeneuve, Michael Schumacher és Damon Hill, három világbajnok egyaránt az utolsó kanyarban törte össze autóját.