Minimális előnnyel kezdhette csak meg a vasárnapot az akkor vezető Sebastien Ogier, a végelszámolásig azonban folyamatosan növelni tudta előnyét az őt komoly feladat elé állító Esapekka Lappi előtt. A francia végül fél percnél is nagyobb fórral diadalmaskodott, és egyedül azt sajnálhatja, hogy a Power Stage-en a rali legvégén csak harmadik lett, Ott Tanak pedig megnyerte azt. Mivel azonban Tanakot magán a ralin csak tizenhatodikként rangsorolták, Ogier pedig, ahogy azt említettük, nyert, így is jelentősen szorosabb lett a vb állása, ahol Lappi előnye 17 pontra csökkent.
Tanak tehát megnyerte a Power Stage-et, miután hiába esett ki eredetileg az elektronika meghibásodása miatt, végül Rally 2-es szabályok alatt visszaállt a versenybe, hogy a PS-re koncentrálhasson. Az észt előnye itt 2,6 másodperc volt Thierry Neuville előtt. Maga Thierry Neuville egyébként hiába szerepelt jól a Power Stage-en, egyébként összetettben csak a nyolcadik helyet szerezte meg.
A dobogó legalsó foka összetettben végül egyébként Andreas Mikkelsené lett, Ogier-hez képest egy, Lappihoz képest fél percnél valamivel nagyobb hátránnyal, és az ő idejéhez újabb nagyságrendileg fél percet kell hozzáadni, hogy megkapjuk a negyedikként záró Teemu Suninen időeredményét. A már említett Neuville előtt még Sordót, Latvalát és Kris Meeke-et találjuk az ötödik-hatodik-hetedik helyen, míg Neuville mögött a top 10-et Pontus Tidemand és Gus Greensmith zárták.
A világbajnokságot Tanak vezeti 210 ponttal, köszönhetően a Power Stage-en szerzett öt egységnek, mögötte Ogier 193-mal áll, Neuville-nek pedig 180-ja van.
A Török Rali végeredménye:
# | Versenyző | Autó | Idő/Különbség |
1 | ![]() |
Citroen | 3:50:12.1 |
2 | ![]() |
Citroen | +34.7 |
3 | ![]() |
Hyundai | +1:04.5 |
4 | ![]() |
Ford | +1:35.1 |
5 | ![]() |
Hyundai | +2:25.9 |
6 | ![]() |
Toyota | +2:59.1 |
7 | ![]() |
Toyota | +3:53.3 |
8 | ![]() |
Hyundai | +5:34.8 |
9 | ![]() |
Ford | +7:22.9 |
10 |
![]() |
Ford | +15:18.7 |