Valójában pozitív élményekkel térnek vissza a Hyundai-osok a mexikói utakra, hiszen elsőszámú pilótájuk, Thierry Neuville, Nicolas Gilsoul-lal a jobbján tavaly itt szerezte meg a csapat legelső dobogós pozícióját, egy harmadik helyet a debütáló szezonban. 2015-ben nem titok, hogy hasonlóan jó, vagy még jobb eredményre hajtanak majd a srácok. Ezt főként Tititől várják el a legjobban, hiszen az előző svéd futamon ő volt az, aki meg tudta szorongatni a világbajnokot.
Természetesen a csapat mérnökei is nagy hangsúlyt helyeztek az oxigénhiányos magaslati levegőre, bízva abban, hogy az általuk létrehozott módosítások jóvoltából minimális lesz az i20-as WRC-k teljesítményének csökkenése. Egyébként műszaki tekintetben dupla izgalom vár a bandára, hiszen Mexikóban ezt a szintkülönbséget a legújabb motorfrissítésnek kellene gond nélkül átvészelnie.
Minden eshetőségre megpróbálják felkészíteni az autót - ezt bizonyítja az a teszt is, melyet múlt héten tudott le a csapat Spanyolországban az Extremadura régióban. Ez a táj hasonlított a mexikói utakhoz, így véleményük szerint megfelelően fel tudták készíteni az i20-ast. A teszten mindhárom versenyző jelen volt - Hayden Paddon kettőt, Thierry Neuville egyet, míg Dani Sordo fél napot töltött el az autóban.
Michel Nandan (Hyundai Motorsport csapatfőnöke): "Különleges számunkra a Mexikó Rali, hiszen első dobogós helyezésünket ünnepeltük ott. Ebből és az előző Svéd Rali eredményből kiindulva pozitívan tekintünk a jövő heti futamra. Fiatal csapat vagyunk, nem vagyunk nagyravágyóak, de látszik, hogy van keresnivalónk az élmezőnybe. Neuville mellett szerencsére másik tapasztalt és tehetséges pilótánk, Dani Sordo is overált ölthet a bordatörése után. Kicsit aggódtunk érte, hogy fog ülni az autóban, de a spanyol teszt bebizonyította, nincs okunk az aggodalomra. A legnagyobb kihívást a tengerszint feletti magasság jelenti majd, és bízom benne, hogy az új motor bírni fogja a kiképzést. A kormányváltó még némi helyesbítésre szorul, de Argentínában már versenykörülmények között szeretnénk tesztelni."
Thierry Neuville: "Az előző évben az egyik legkedveltebb futamom volt a mexikói megmérettetés. Az elmúlt két évben dobogón végeztem, tavaly pedig külön öröm volt, hogy a Hyundai-nak megszereztük az első élmezőnybeli helyet. Ugyan sok figyelem terelődik a magasságra és a hőmérsékletre, azonban nem szabad elfeledkeznünk arról a fantasztikus hangulatról, amit a helyiek tudnak teremteni. Egy napos teszttel próbáltam ráhangolni magam a murvára, és a csapat is nagyon odatette magát a fejlesztések érdekében. Célom az előző évhez hasonló - dobogón szeretnék végezni."
Dani Sordo: "Boldog vagyok, hogy újra csatlakozhatok a bandához a kimaradt svéd futam után. Nehezen tudtam rávenni magam, de utólag jó döntés volt, hogy inkább a pihenést választottam a versenyzés helyett. Északon jól szerepelt a Hyundai, hiszen az első ötben két autó is végzett, de annak jobban örülnék, ha én is ott lehetnék az élbolyban. Nagyon jól ismerem a mexikói utakat, ezért úgy érzem, nem vagyok hátrányban csapattársaimmal szemben a fél napos teszt miatt. 2014 ugyan kimaradt a számomra, de szerintem ez nem fog gondot okozni."
Hayden Paddon: "Mexikó új lesz a számomra versenykörülmények között, hiszen tavaly csak a pályabejárás során segítettem be. A spanyoloknál egy két napos teszt keretében volt szerencsém hozzászokni a kavicsos körülményekhez, melyre azért tényleg rá kell hangolódnom a svéd hó után. A skandinávoknál egész jól ment a versenyzés, hiszen az összetettbeli ötödik helyet szereztem meg, amely kellő önbizalmat ad ahhoz, hogy ott lehessek a mexikói rajtnál. Remélem a körülményekhez való alkalmazkodással nem lesz gond, és tényleg csak a versenyzésre kell koncentrálnunk. Szeretnék az élmezõnyben harcolni, de mivel új verseny lesz, ezért megértem azt is, ha tisztes távolságból kell követnem az eseményeket."