Az eredetileg hatfősre várt SuperCarsban végül a szokásos négy résztvevő jelent meg a szezon ötödik fordulóján. Kárai Tamás az idén megszokott viszonyokat folytatva a leggyorsabb volt a négy kvalifikációs futamon, majd behúzta a döntőt is. Benyó Máténak hullámzóbb hétvégéje volt: két futamon is kiesett, a harmadik rajtkockából indult, végül azonban Káraihoz képest egy másodpercen belül ért a célba. A dobogó alsó foka Koncseg Zoltánnak jutott a csúcskategóriában.
A Super1600 feltűnő új arc, Szelei Krisztián remekelt a Suzuki Swifttel, a Q3 és Q4 megnyerése után ő kvalifikált a döntő első helyére, ott azonban második lett Laczkó Lehel mögött, aki ötből harmadik idei győzelmét szerezte. Nagy Benjámint eközben Kovács Sámuel kilökéséért nem csupán a döntőből, hanem az egész hétvégéről kizárták.
Az STC +2000-ben Béke Attila szerezte a győzelmet Vámosi Tibor és Held Zoltán távollétében: utóbbiak a hétvégén Castellettóban versenyeztek a CEZ-ben, ahol 1-2-es sikert értek el a helyi olasz pilóták előtt. Az STC-2000-ban három futam után megszakadt Ficza Ferenc győzelmi szériája: négy előfutamsiker után kiesett a döntőben. Janzer György nyerte a kategóriát, melyben most nem indult Roman Castoral.
Érdemes kiemelni két kategóriát, ahol egy-egy teljesen más géposztályból megszokott nagy név indult. Mózer Márk a SuperCars helyett a Swift Hybrid RX Cupban nevezett, és meg is nyerte a döntőt, miközben a bajnokságot vezető ifj. Bartha Aurél kiesett. Egy másik vendégszereplő, a driftes Piskolty Kevin lett a második. Az Astra Kupa 20 fővel messze a legnépesebb kategóriává vált, az indulók között az örökös bajnok Harsányi Zoltánnal, aki nem vette fel rögtön a géposztály tempóját, a 13. helyen végzett, miközben a győzelmet Panyik Dániel szerezte a kis Harsányi előtt.
További győztesek: ifj. Pallag-Bozsák Csaba (STC -1600), Gidai Máté (Magyar Kupa -1600), Szabó Csanád (Magyar Kupa -1400), Csuti Kristóf (Hankook Racer Cup), Lóránt Benjámin (MX5 Kupa), Kelő Gere Ádám (Junior Kupa).