A csapat kemény és hosszas munkával maga mögött érkezett Greinbachba: igaz, hogy Ausztriát az országos bajnokság három hónapos szünete előzte meg, de Vass Mitsubishi Coltjának motorja mindössze két héttel a verseny előtt egy autóztatáson meghibásodott, az RXC Technics Motorsport szervizcsapatának így feszített tempóban kellett dolgoznia, hogy megépítsenek egy újat. Ezek után komoly megkönnyebbülést jelentett, hogy a szeptember 12-13-i versenyhétvégét egyetlen műszaki hiba sem zavarta meg.
„Mindenképpen pozitívum, hogy nem kellett sem javítani, sem szerelni, a motornak csak minimális, komputeres beállításával kellett foglalkoznunk. Pedig fékpadozásra már nem jutott idő, Greinbachban derült ki minden, hogy hogyan működik. Mondhatjuk úgy, hogy a fiúk kéthetes áldozatos munkájának a gyümölcsét most arattuk le, köszönök nekik mindent” – dicsérte Vass Zoltán az RXC Technics Motorsport sikeres felkészülését. „Szerencsére elmaradt a recsegés-ropogás is, amit jósoltam, így a két napban alig kellett az autóhoz nyúlni.”
„Ami a versenyt illeti, nem volt könnyű, egyáltalán nem feküdt nekem a pálya, ahogyan számítottam is rá” – tért ki szereplésére. Vass a hétvége legnagyobb részében a hatodik-hetedik-nyolcadik pozícióban tartózkodott, azaz a döntőbe jutást érő határvonalon táncolt: sejteni lehetett, nem fog sokon múlni, hogy bekerül-e a legjobb hat közé vagy sem. „A három előfutam alapján hatodikak voltunk, így harmadik rajtkockából indultunk az elődöntőben. Ez sem volt egyszerű, elég szorosra sikerült a befutó, de hál istennek mi jöttünk ki belőle jól. Nagyon odafigyeltünk, hogy mikor menjünk ki Joker-körre, előre megbeszéltük a forgatókönyvet, és sikerült is tartanunk magunkat hozzá, megőriztem a harmadik pozíciót, így a döntőnek a hatodik rajtkockából vágtam neki.”
„Az igazság az, hogy akikkel bejutottam a döntőbe, egész nap gyorsabbak voltak nálam, picit meg is léptek előlem, gondoltuk, hogy csak akkor tudunk feljebb lépni, ha valakivel történik valami. Végül épp csapattársam, Harsányi Zoli autója lassult le motorhiba miatt, az utolsó előtti kanyarban előztem meg, így lettünk ötödikek. Nagyon boldog vagyok, tényleg az volt a cél, hogy ott legyünk a döntőben, ami sikerült is, így teljes a napom. Az, hogy eggyel feljebb tudtam lépni, már a hab a tartán. Nézzük csak meg, kik voltak még a döntőben: Kárai Tamás, Max Pucher, Kiss Pál Tamás, Harsányi Zoli és Alois Höller, akiket nem kell bemutatni. Büszke vagyok rá, hogy ilyen nívós versenyzők közé tudtam bekerülni, mindenképp pozitívan zárult a hétvége.”
Ráadásként pedig kiemelte, hogy eredményének köszönhetően még közelebb került a SuperCars kategória pontversenyében – melynek továbbra is negyedik helyét foglalja el – előtte álló Harsányi Zoltánhoz és Wieszt Jankóhoz. Ha Nyirádon (október 3-4.) és Máriapócson (október 24-25.) két erős utolsó versenyt rak össze, a bajnokság második helyének megszerzése sem elképzelhetetlen.