DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. november 25. hétfő
14:43

Vettel tovább próbálkozik, Bottas, Leclerc és Alonso köröznek még jelenleg, de most ismét csendesebb időszak van éppen.

Íme a legjobb tíz, a mai napról készült összefoglalónkat itt olvashatják el. Köszönjük a figyelmüket, tartsanak velünk máskor is! A viszontlátásra!

 

Itt a vége a tesztnek! Max Verstappen nyerte az utolsó napot, ami azért is érdekes, mert a legnagyobb figyelem ma a Red Bull fejlesztésére irányult. Az energiaitalosok látszólag nem panaszkodhatnak a tempóra, ahogy a Ferrari sem, a maranellóiak stabil teljesítményt nyújtottak, Charles Leclerc pedig ma is a második helyen zárt, megelőzve Fernando Alonsót, aki a harmadik leggyorsabb volt ma. A Haas a tegnapi naphoz hasonlóan még kap plusz időt, de a többieknek nincs több lehetőség a javításra. A folytatás már élesben megy, egy hét múlva ugyanis jön az idei első versenyhétvége, szintén itt Bahreinben.  

 

Lando Norris is javít valamennyit, ő a 9. helyet tölti be így.

Van itt tűzijáték a végére! Fernando Alonso a harmadik helyet csípi el. 1.32.698-at ment a kétszeres világbajnok.

5 perc maradt vissza, Leclerc és Verstappenn mellett Norris, Alonso és Latifi próbálkozik tovább.

Újabb 253 ezredet faragott, 1:31.720 az új legjobb. Úgy látszik, a Red Bull ráment az egykörös tempóra.

Tovább nyomja a holland. Újabb lila első szektor a világbajnoki címvédőtől.

Jegyezzük fel: Verstappen bő négy tizedes előnye a C5-ös, vagyis a lehető legpuhább keveréken jött össze.

Leclerc a C3-as keverékkel van kint, és 1:38-as köröket megy. Így ebből nem lesz javítás, de vélhetőleg már nem is ez a céljuk. Persze még hátra van 11 perc.

Apró érdekesség, de a delfinezés jelensége a Mercedes autóján még mindig jól megfigyelhető.

Max Verstappen pedig visszavette az első helyet! 1:31.973. Lesz-e válasz a Ferraritól?

Verstappen lágyakon kint és lila első szekorral nyit!

26 perc maradt. Egyelőre hatan jöttek ki, de előfordulhat, hogy a többiek is kihasználják az utolsó perceket.

Kicsit hosszúra nyúlt a műszaki mentés, de pillanatokon belül zöld lesz a bokszutca lámpája.

Bottas esete videón:

 

Fura is volt ez a sárga zászló... Rádobták a pirosat.

Nem sokáig tartott az Alfa Romeo öröme... Bottas autója negyedik sebességi fokozatban ragadt és ki is szállt az autóból. Sárga a második szektorban.

Bottas talált még tempót. A finn 1:32.985-el jött fel a negyedik pozícióba.

Leclerc ismét kint, próbálkozik még a Ferrari is valamivel. A pilóták zöme kint jelenleg.

Vettel is szorgosan dolgozik tovább, a német versenyző most jött be a bokszba, ahol keményebb és frisebb gumikat tettek fel az autójára.

Belül az utolsó egy órán. Így áll a legjobb 10:

Alonso 107, Latifi 106 kört rakott össze eddig. Mindketten komolyan dolgoztak ma.

1:33.002-vel Tsunoda a negyedik. Talán jobb is lehetett volna, de az utolsó kanyart nagyon szélesre vette.

Valtteri Bottas is jól megy a C3-as keveréken már a hatodik helyen találhtó.

Latifi közben átlépte a 100 kört, ha így folytatja gyorsan Alonso elé kerülhet ebben az összevetésben.

Tsunoda közben csúnyán kiszélesítette a 10-es kanyart.

1:32.759 a vége, javít és a harmadik továbbra is.

George Russell C4-es gumikon van kint és egyelőre egy nagyon jó kört fut éppen. Alig két tizedre Leclerctől.

1:33.151 a német ideje, íme a pillanat:

Úgy látszik estére mindig erősebb lesz a Haas. Mick Schumacher összerakott egy kiváló kört, ezzel pedig feljött az ötödik helyre.

Verstappen Latifi mögött szélárnyékozott egy picit, a kanadai egyébként megosztotta ezt a délutánt csapattársával.

Yuki Tsunoda 1:33.429-el az ötödik, George Russell pedig 1:32.888-al a harmadik. Jelenleg Ferrari-Red Bull-Mercedes hármas az élen.

Tegnap is foglalkoztunk ezzel egy kicsit, szóval ma sem marad el, mutatjuk a legnagyobb végsebességeket szektorokra bontva.

1. szektor: Guanyu Zhou 240 km/h

2. szektor: Nicholas Latifi 270 km/h

3. szektor: Fernando Alonso 287 km/h

Leclerc a C4-es keveréken van kint, és nagyon jó köröket megy, alig két tizeddel maradt el az eddigi legjobbjától.

Alonso tényleg szorgalmas, már 104 körnél jár. Ma eddig ő tette meg a legtöbbet.

Két lila szektorral a monacói az élen! 1:32.415 az új legjobb.

Charles Leclerc már a második, és a mostani köre is nagyon jónak ígérkezik.

Leclerc, Vettel, Russell, Schumacher és Latifi merészkedtek ki a pályára a zöld után.

Schumachernek akadtak gondjai az utolsó kanyarban, de már visszatért a bokszba, így jöhet a zöld jelzés.

Piros zászló! Ma délután először.

Hivatalosan is megállapodott az Alpine és a McLaren. Amennyiben wokingiak valamelyik pilótája nem tudna elindulni, akkor a franciák tartalékosa Oscar Piastri is helyettesítheti.

Egyre alacsonyabban van a nap Bahreinben. Lassan ideje lesz felkapcsolni a világítást a pályán.

A 11-es kanyarral nem igazán békültek ki a pilóták. Az elmúlt percekben Fernando Alonso és Mick Schumacher is elhagyta a pályát ezen a szakaszon.

George Russell sem tétlenkedik, már a hatodik.

1:34.059-el Charles Leclerc a mai leggyorsabb Ferraris időt futotta, ezzel az ötödik jelenleg.

A rend kedvéért itt jegyezzük fel, amit az F1 hivatalos Twitter oldala is kiemelt: Verstappen listavezető köre a hét leggyorsabb ideje is egyben.

Alonso futotta ma eddig a legtöbb kört. A spanyol versenyző 84-nél jár.

Bumm! Verstappen odacsapott és átveszi a vezetést. A holland a C3-as keveréken futott 1:32.645-ös időt. Két Red Bullos idő a lista tetején

Megélénkültek a dolgok, ezúttal Vettel javít. A német 1:34.031-et ment, amivel a harmadik és megelőzi Verstappent.

Leclerc most nagyobbat ment, 1:35.319-el a kilencedik jelenleg. A monacói a C2-es gumikon van kint.

Verstappen 1:34.467-el a harmadik most, egy rövid ideig a bokszban volt, de már ismét a pályán.

Az Autosport időközben idézte Norris szavait:

„Kevésbé ideális a helyzet. Bár két és fél napot teljesítettem, ez nem a legsimább teszt volt. Úgy gondolom, hogy Barcelonában jók voltunk, de itt bőven több problémával találkoztunk, ami elég nagymértékben visszavetette a körszámot. El vagyunk maradva attól, ahol lennünk kellene. Nem túl jó a helyzet, de ahogy tudunk, haladunk előre, viszont ez határozottan nem az a pozíció, ahol lenni szeretnénk” – mondta a McLaren brit versenyzője.

Így állunk 2 óra és 43 perccel a leintés előtt. A délután első fele tegnap sem volt túl izgalmas, utána viszont érdekesebbé váltak a dolgok.

 

Kint a Ferrari is, meglátjuk Leclerc milyen időkre lesz képes. A maranellóiak eddig kifejezetten bizakodóak lehetnek.

Verstappen egy hatodik idővel nyit, 1:34.953-at futott, de Russell is tovább javított, ő 1:35.326-ot ment.

Ismét kinta Red Bull, ezúttal már Max Verstappennel a volánnál.

1:35.361 kellett ahhoz, hogy Russell a hetedik pozícióig lépjen előre. Nem volt rossz kör, a brit versenyző jelenleg a C3-as keveréken van kint.

Lassan már csak három óra lesz vissza ebből a tesztnapból, a Ferrarinál viszont továbbra is szerelik az autót. Leclerc jönne majd pályára a mai délután, Sainz délelőtti ideje egyelőre még mindig elég az ötödik helyre.

Ugyancsak a C3-as keveréken van Sebastian Vettel is, ám a német jóval nagyobb tempóra volt képes. A négyszeres világbajnok 1:34.862-t ment, amivel jelenleg a harmadik helyre jött fel.

Alonso most a C3-as keveréket nyüstöli. A spanyol jelenleg a hatodik helyen áll.

Közben az élő közvetítésben megpróbálták összehasonlítani a McLaren, a Mercedes és a Ferrari baloldalát a fedélzeti kamerából nézve.

Elég álmoskás a hangulat, de tegnap is ez volt az ebéd után. Alonso, Schumacher és Russell a pályán, utóbbi egy rajtgyakorlatot végzett el a bokszutca végén.

Albon javít. 1:36.381-el Vettel elé ugrik.

Íme a színes Williams!

És már zöld! Albon hagyott el egy darabot az autójáról, ezt kellett felszedni az aszfaltról.

Virtuális Biztonsági Autó időközben

És pályán a Williams is, ezúttal már Alexander Albon jött ki az autóval, amit piros és zöld színű áramlásjelző folyadékkal is lefestettek.

Vettel javít, 1:36.606 az új legjobbja, ami jelenleg a 10.helyre elég.

Elég porosnak tűnik a pálya, mindenesetre a versenyzők elkezdtek egyre többen kijönni a pályára. Már Norris, Vettel és Schumacher is kint, az Alonsót viszont lehet nem látjuk még egy darabig, nagy munkában vannak a bokszban.

Időközben George Russel is elkezdett körözni, első próbálkozásával pedig a 10.helyre ugrott fel. A brit pilóta 1:37.849-et ment.

A Haas csapata a felszerelésük késése miatt kapta meg ezt a plusz lehetőséget, amit tegnap Kevin Magnussen köszönte szépen, ki is használt.

 

Ami a mai felállást illeti, mindössze két csapat teljesíti egy pilótávala napot. Az Alpine és a Mclaren esetében nincs tehát változás, a többieknél viszont igen. A tervek szerint így Russell, Verstappen, Leclerc, Tsunoda, Vettel, Albon, Bottas és Schumacher dolgozik majd a következő órákban. A Haas német pilótájával kapcsolatban a rend kedvéért jegyezzük meg, hogy ő külön két órát kaphat majd a leintés után.

Elsőként Valtteri Bottas gurul pályára az Alfa Romeóval.

Folytatódik a munka Bahreinben! Az óra magyar idő szerint 13-at ütött, a bokszutca lámpája pedig zöldre váltott, ami azt jelenti, hogy megkezdődik a délutáni etap.

És közben le is pörgött az óra: Sergio Perez zárta az élen az utolsó nap délelőtti etapját az átalakított oldaldobozzal felszerelt Red Bull volánjánál, az 1:33,105 ráadásul az egész teszt legjobb eredménye. Guanyu Zhou a második, Pierre Gasly a harmadik - utóbbi 91 körével egyelőre az AlphaTauri a legszorgalmasabb, míg a legkevesebb kört a korábban kezdő, de problémákba ütköző Haas teljesítette eddig. Mutatjuk a félidei állást, aztán szusszanunk mi is egyet, 13 órától pedig folytatjuk!

1. Perez, Red Bull, 1m33.105s, C4, 43 kör

2. Zhou, Alfa Romeo, 1m33.959s, C4, 82

3. Gasly, AlphaTauri, 1m34.865s, C4, 91

4. Sainz, Ferrari, 1m34.905s, C5, 68

5. Alonso, Alpine, 1m35.328s, C4, 54

6. Norris, McLaren, 1m35.504s, C4, 39

7. Latifi, Williams, 1m35.634s, C3, 73

8. Stroll, Aston Martin, 1m36.029s, C3, 53

9. Hamilton, Mercedes, 1m36.217s, C5, 78

10. Magnussen, Haas, 1m38.616s, C2, 38

Jött az újabb rajtgyakorlat, most már tényleg: a "pole-pozíciós" Gasly lőtt ki a legjobban, Perez, Stroll és Zhou a nyomában.

Néhányan valóban kijöttek a pályára és fel is álltak a rajtrácsra, de aztán "megszakították a rajtprocedúrát" - valamikor ezt is kell gyakorolni valóban.

Megint a különböző procedúrákat teszteli az FIA is: érkezett az üzenet, hogy helyi idő szerint 15:52-kor "folytatódik a verseny", méghozzá állórajttal, de ezt nyilván nem kell szó szerint érteni.

Piros zászló - alighanem csak kísérleti tesztjelleggel, mint azt tegnap is láthattuk.

Hiába a korábbi kezdés, a Haas az egyik nagy vesztese a szombatnak egyelőre: a csapat tájékoztatása szerint az üzemanyagrendszerrel kapcsolatos gond miatt rostokol a garázsban a VF-22-es és Magnussen.

Egy az említettnél kisebb csata: Sainz ment el Latifi mellett a célegyenesben.

Gasly egyébként idő közben nemcsak a háromnegyed órával ezelőtti csatában, hanem a megtett körök számában is megelőzte Hamiltont: a francia már 83-at számlál. Tegnap is az AlphaTauri volt a legszorgosabb 120 körrel, ezt ma jócskán túlszárnyalhatják - de jelen állás szerint nem is csak ők.

Már a délelőtti szakasz utolsó fél órájában járunk, továbbra is Perez, Zhou, Gasly a sorrend elöl.

Szokás szerint humoránál van a Mercedes Twitter-felelőse: "Tipikus George" - írta egy fotó mellé, amelyen brit versenyzőjük a Ferrarit kémleli, utalva Sainz minapi nyilatkozatára.

Ez már a hatodik tesztnap 2022-ben, de még mindig hihetetlenül látványos az autók delfinezése: a pinkre festett Alpine továbbra is kegyetlenül pattog az egyenesben.

Hamilton elképesztő munkát végez ma: alig három óra alatt 70 kör fölé jutott a Mercedesszel, ezzel ezen a téren ő az éllovas.

Miközben itt a csatát csodáltuk, ismét eltelt egy óra, úgyhogy mutatunk egy állást - a Red Bull tette meg a legkevesebb kört, cserébe viszont köztük volt a leggyorsabb is:

1. Perez, Red Bull, 1m33.105s, C4, 25 kör

2. Zhou, Alfa Romeo, 1m33.959s, C4, 63

3. Gasly, AlphaTauri, 1m34.865s, C4, 63

4. Sainz, Ferrari, 1m34.905s, C5, 53

5. Alonso, Alpine, 1m35.421s, C4, 47

6. Norris, McLaren, 1m35.504s, C4, 39

7. Latifi, Williams, 1m35.634s, C5, 47

8. Stroll, Aston Martin, 1m36.029s, C3, 43

9. Hamilton, Mercedes, 1m36.217s, C5, 67

10. Magnussen, Haas, 1m38.616s, C2, 38

És még mindig nem volt vége! Gasly visszaelőzött a célegyenesben, Hamilton azonban keményen újra megtámadta, így újra ő elöl - ugye tudják a srácok, hogy ez még csak a teszt? 

Na és most, 4-5 kör után tudta visszaelőzni Gaslyt Hamilton! A francia még visszatámadott, de a brit kivédekezte. Ez szó szerint versenyszimuláció volt!

Hamilton már több mint két kör óta Gasly sarkában, egyértelműen azt próbálgatja a hétszeres világbajnok, mennyire lehet követni egy másik autót az idei versenygépekkel. A látvány biztató, bár visszaelőzni nem tudott - ez nagyjából összhangban azzal a versenyzői vélekedéssel, hogy követni könnyebb lett, a DRS hatása azonban értelemszerűen csökkent.

Kisebb verseny Gasly és Hamilton között: a francia előzte meg a mercedesest a célegyenesben, aki utána közvetlenül az AlphaTauri sarkában maradt és kergette hosszasan.

Egy komolyabb javítás: Alonso ugrik fel ötödiknek az Alpine-nal. Egyelőre igencsak szürke teljesítményt nyújt a teszteken csapat, bár a spanyol a minap bizakodóbbnak tűnt, mint volt Barcelonában.

Hamilton olyannyira szorgalmasan köröz, hogy ő az első, aki elérte ma a félszázas határt a megtett körök számát illetően.

Kicsit elcsendesedett a pálya Bahreinben: csak Hamilton, Gasly, Stroll és Zhou a pályán pillanatnyilag, és mindegyikük szemlátomást hosszabb etapot fut.

Amúgy nem tudom, ki hogy van vele, de számomra az egész tesztidőszak legfurcsább fejleménye, hogy a Mercedesnél Hamilton T-kamerája kapott sárga festést. A csapatok általában a kevésbé eredményes, csúnya szóval illetve a második számú pilótájuknak (ez nem istállón belül előre leosztott szerepeket jelent) szokták ezt adni, míg az első számú versenyzőé fekete. Érdekes, hogy itt most az újonnan oda igazolt Russellé a fekete - meglátjuk, a nagydíjhétvégéken is így lesz-e.

Bár az eredménylistán csak negyedik, Sainz ismét meggyőző a Ferrarival: ő lépte át elsőként a 40-es határt a körszámot illetően.

Perez ezzel elugrott Zhoutól az élen - íme, az állás két óra elteltével:

1. Perez, Red Bull, 1m33.105s, C4, 14 kör

2. Zhou, Alfa Romeo, 1m33.959s, C4, 34 

3. Gasly, AlphaTauri, 1m34.865s, C4, 30

4. Sainz, Ferrari, 1m34.905s, C5, 35

5. Norris, McLaren, 1m35.504s, C4, 37

6. Latifi, Williams, 1m35.634s, C5, 24

7. Stroll, Aston Martin, 1m36.029s, C3, 30

8. Hamilton, Mercedes, 1m36.217s, C5, 31

9. Alonso, Alpine, 1m37.196s, C2, 33

10. Magnussen, Haas, 1m38.616s, C2, 37

Bumm, Perez 1:33,105-ös körrel megfutja a teljes bahreini teszthét legjobb eredményét! Nem mondhatnánk, hogy rosszul működne az átfazonírozott Red Bull.

Hamilton produkált egy látványos elfékezést a célegyenes végén - elég sok ilyet láthattunk a napokban.

Csak le kellett írnunk, máris újra a pályán Magnussen. Az eredménylistán amúgy pillanatnyilag az utolsó a dán.

Nem véletlenül nem gyarapszik Magnussen köreinek a száma egy ideje: a Haasnál vízszivárgás gyanúja miatt vizsgálják az autót.

Eddig egyedül Magnussen lépte át ma a 30 megtett kört, de ő ugye egy órával hamarabb kezdhetett. Időarányosan így Gasly a legszorgalmasabb egyelőre a maga 29 körével.

Perez és Zhou váltogatja egymást az első helyen: rövid időre a mexikói vette át a vezetést, az újonc azonban szinte egyből reagált erre, és megfutotta a nap első 1:34 alatti idejét 1:33,959-cel.

Ismét új éllovas: a mezőny egyetlen újonca, Guanyu Zhou javít 1.34,543-ra - pedig nem is volt tökéletes az Alfa Romeo kínai pilótájának köre.

Közben az Autosport értesülései szerint a Williams extra időt ad Nicholas Latifinek, hogy valamennyit visszanyerhessen a tegnapi fékhiba miatti tűz okán kiesett időből. Albon éppen erről nyilatkozott: szerinte kis meghibásodás volt, amit a tűz tett látványossá, és mostanra úrrá lettek rajta.

Eltelt az első óra, mutatjuk az állást:

1. Perez, Red Bull, 1,34.733s, C3, 6 kör

2. Gasly, AlphaTauri, 1m34.865s, C4, 21

3. Sainz, Ferrari, 1m34.905s, C5, 18 

4. Zhou, Alfa Romeo, 1m35.136s, C3, 21

5. Norris, McLaren, 1m35.504s, C4, 17 

6. Hamilton, Mercedes, 1m36.217s, C5, 14

7. Latifi, Williams, 1m36.441s, C5, 15

8. Stroll, Aston Martin, 1m38.417s, C3, 8

9. Magnussen, Haas, 1m38.616s, C2, 33

10. Alonso, Alpine, 1m39.391s, C2, 19

Íme a kissé átalakított oldaldoboz:

Perez egyből meg is futja a nap leggyorsabb körét 1:34,733-mal, megelőzve a menet közben rövid ideig vezető Gaslyt és Zhout. Valóban másképp fest az RB18-as oldaldoboza, mintha a hátulja eltűnt volna, s egyúttal az autó hátsó fertálya is megváltozott.

És végre megjelent a Red Bull is! Perez ki is hajtott a pályára: túl sokat nem láthattunk, de a Sky riportere szerint valóban más az oldaldoboz, mint volt eddig.

1:35,222 az új legjobb idő szombaton: Sainz érte el a Ferrarival a C3-as abroncsokon. Emlékeztetőül: a jövő hétvégi évadnyitón ez lesz a legpuhább keverék.

Közben az Auto Motor und Sport helyszíni tudósítója jelenti: Andreas Seidl, a McLaren csapatfőnöke szerint megérkeztek az új alkatrészek a fékekhez, hogy leküzdjék vele a túlmelegedési problémákat, s reményeik szerint így ma néhány hosszabb etapot is teljesíthetnek.

Így pattogott az imént Alonso a célegyenesben:

Norris két lila szektort villantott, de végül néhány századdal elmaradt az eddigi legjobbjától.

Gasly pedig a harmadik pillanatnyilag, róla bónuszként mutatunk némi mozgóképet is:

Norris mögött egyébként Sainz a második a Ferrarival, bő négy tized választja el egymástól a két cimborát.

Mindeközben a Red Bullnál még mindig ez a helyzet, a Sky Sports szerint kemény munka zajlik a garázsban:

A képek alapján még az utolsó tesztnapra is többeknél jelentős maradt a delfinezés: Alonso például elég kellemetlenül pattogott az Alpine ülésében a célegyenesben.

Ismét változás az első pozícióban: Norris ugrik az élre a McLarennel 1:35,504-es körének köszönhetően. De ez még mindig bő két szekundummal elmarad Magnussen előző napi eredményétől.

Szépen takargatják paravánnal a Red Bull garázsát - vajon mivel készülnek az energiaitalosok?

Gasly az új éllovas: 1.36,113-nál állította meg a stoppert az AlphaTaurival a C3-as gumikon.

Elég hamar letaszították az élről az előnyből induló Magnussent: szűk tíz perc elteltével Hamilton 1:36,217-es idővel vezet. Összehasonlításképp: a Haas dánja pénteken 1:33,207-es kört repesztett, tehát három másodperccel gyorsabbat, mint most a mercedeses.

Most már Stroll is kigurult, így egyedül a Red Bull adós azzal, hogy megmutassa magát - talán nem is véletlenül, Perez ugyanis szemmel látható újításokat ígért az utolsó napra.

Nem igazán vesztegetik az idejüket a csapatok, érezhető, hogy ez az utolsó nap: alig telt el néhány perc, és a Red Bullon és az Aston Martinon kívül már mindenki kilesett a pályára.

El is indult akkor a délelőtti etap, Carlos Sainz az első pályára guruló, de megy utána Magnussen és Alonso is. Apropó, Magnussen: 1:40,080-as kört futott az extra órájában, amivel ezúttal nem váltotta meg a világot.

Mutatjuk a csapatok mai felállását - az Alpine-t és a McLarent leszámítva mindenhol megosztják a feladatokat, utóbbi csapat Daniel Ricciardo koronavírus-fertőzése miatt kénytelen ismét minden munkát Lando Norrisszal végeztetni:

Mercedes: Hamilton / Russell

Red Bull: Perez / Verstappen

Ferrari: Sainz / Leclerc

McLaren: Norris

Alpine: Alonso

AlphaTauri: Gasly / Tsunoda

Aston Martin: Stroll / Vettel

Williams: Latifi / Albon

Alfa Romeo: Zhou / Bottas

Haas: Magnussen / Schumacher

Az előző bejegyzést máris ki kell egészíteni annyival, hogy a Haas ma is extra munkaidőt kapott: Kevin Magnussen már egy órával a hivatalos kezdés előtt pályára gurulhatott, este pedig Mick Schumacher húzhat rá plusz két órát, hogy így pótolják a felszerelések késése miatt kiesett időt. Tegnap Magnussen jól kihasználta ezt, hiszen a nap és a hét legjobb idejét futotta meg, amikor már egyedül volt a pályán.

A gyakorlás ma is itthoni idő szerint reggel 8-tól délig, valamint 13 és 17 óra között fog zajlani majd a pályán. Az első két tesztnap során nem igazán mentek rá a gyorskörökre a csapatok, és bár valószínűleg ma sem ezen lesz a fókusz, előfordulhat, hogy azért valamelyest reálisabb képet kaphatunk az erőviszonyokról.

Ismét köszöntünk mindenkit, jöjjön hát az egész előszezon utolsó tesztnapja Bahreinből - tartsatok velünk a teljes nap során!