DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. november 25. hétfő
11:59

Jönnek is a combosabb körök: Pierre Gasly is vezetett egy darabig, most pedig 1:34,1-gyel Lando Norris visszaveszi tőle az első helyet. Jó ez a McLaren...

Vége a bulinak, köszönjük a figyelmet, jövünk majd a második szabadedzéssel. Addig pedig lezajlik a Vettel-ügy meghallgatása...

Aki elégedetlen lehet, az a két Alfa: csak a Williamseket és a technikai hiba miatt álló Romain Grosjeant tudták megverni, Raikkönen és Giovinazzi a 16-17. helyen áll, a finn jó hat tizeddel gyorsabb a csapattársánál.

Baj van a Haasnál: több helyről is folyik valami a motor felől...

Pierre Gasly alól is elfutott a Red Bull hátulja, ő is megforgott.

Pár perc van hátra az edzésből, kijelenthető, hogy Mercedes 1-2 lesz - Leclerc szűk négy tizedre van, Verstappen már kilencre, az újabb szárnycserén áteső Vettel ennél is többre.

A Ferrarinál nincs minden rendben: Leclerc és Vettel is panaszkodik az autó elejére, a bokszfalon pedig megy a csapkodás/kiabálás...

Verstappen:

Na, viszatért Leclerc, megverte Verstappent, de közben a két Mercedes még hozzátett bő három tizedmásodpercet, Hamilton-Bottas a sorrend az élen.

Verstappen megforgott, kapott is egy kicsit a kerék. A Ferrarik egyébként nagyon-nagyon régóta a bokszban vannak már.

Most repkednek a jó körök, éppen Bottas vezet Gasly előtt, utánuk jön csak Hamilton. A Ferrarik sehol, 14-15. helyen vannak csak.

Hamilton egy lila utolsó szektorral átveszi az első helyet, alig négy ezreddel megelőzve Norrist.

George Russell arról posztolt, hogy az autóját ezen az edzésen birtokba vevő Nicholas Latifi óvatosan körözgessen a Williamsszel, ne tegyen benne kárt...

Ismét kezd benépesülni a pálya, jön az edzés második fele, még 35 perc van hátra. Továbbra is Bottas-Verstappen-Hamilton a sorrend az élen.

Most van éppen a csendes időszak, amikor nem történik semmi a pályán.

Ez a környék azért nem semmi:

Ismét Bottas a első Verstappen előt, Hamilton a harmadik, a Ferrarik jelenleg csak kilenc-tizedikek.

Verstappen panaszkodik, hogy tapadás, aztán megcáfolja saját magát és átveszi a vezetést.

No, meg is érkeztek a Mercedesek és Bottas rögtön bedurrantott egy 1:34,6-tal, amellyel egymásodperces különbséggel átvette a vezetést.

Közben éppen McLaren 1-2 az élen.

Hahh, a két Renault viszont bajban van. Az új autónál valami nem kerek, mindkét pilótánál füst terjeng a "fülkében", valami melegszik...

Kvjat kalandban, de nem bajban:

A Mercedesek továbbra sincsenek sehol, tizenegy pilótának van mért köre, de ezek jó része azért még nem az igazi. Sainz visszavette a vezetést.

Hopp, Vettelnél pont ki is cserélik a szárnyat a régire, próbálgatja a Ferrari, hogy mit is sikerült csinálni és mit nem.

A Ferrari új szárnya: kivágott bal felső sarok és plusz elem alul.

Bottas nemrég érkezett meg és öltözött át, ő nem kapkodja el - nem sokkal korábban posztolta még az alábbi képet:

Leclerc 1:35,8-cal az élen közben.

Pierre Gasly is érkezik, hazai pilótaként:

 

Carlos Sainzé az első mért kör, rajta kívül a két Ferrari futott ilyet, a többiek még nem - egyelőre 1:35,909 a mérce. Valószínűleg nem sokáig.

A meleg időjárás egyébként valószínűleg a Ferrarinak kedvez, a Mercedes kevésbé lehet boldog emiatt - évek óta ez a helyzet, ilyen körülmények között jobban kezeli a gumikat a Scuderia.

Amíg Ricciardo az új motort próbálgatja, Nico Hülkenberg egy új aerodinamikai csomagot tesztel a Renault-nál.

A Paul Ricard:

Az edzést egyelőre továbbra is a Vettel-ügy lengi körbe, erről van szó a paddockban - a gyakorlás után lesz a meghallgatás...

Zöld jelzés, kezdünk!

A Renault közben bejelentette, hogy új belsőégésű motort szerelt be Daniel Ricciardo autójába.

Az időjárási körülmények:

Köszöntjük kedves olvasóinkat, hamarosan kezdetét veszi a Francia Nagydíj első szabadedzése, amelyről természetesen mi is élő, szöveges tudósítással jelentkezünk.