A Kínai Nagydíjon többször is bejátszották a közvetítésbe a Ferrari azon rádióbeszélgetéseit, amikor Lewis Hamilton versenymérnöke arra kéri a hétszeres világbajnokot, hogy engedje el a mögötte nagyobb tempót diktáló Charles Leclerc-t – a helycsere végül meg is történt, a két Ferrarit azonban körülbelül három órával a leintést követően kizárták a futamból.
Vasseur a versenyt követően több ízben is megkapta azt a kérdést, hogy minden rendben van-e a csapaton belüli összhanggal, hiszen Hamiltont többször is meg kellett kérniük, hogy engedje el monacói csapattársát.
A Ferrari csapatfőnöke meglehetősen felhúzta magát a közvetítés minősége és a média kérdései miatt, hiszen elmondása szerint Lewis Hamilton oldaláról érkezett elsőként a helycsere ötlete, ám azok a rádióbeszélgetések nem kerültek adásba.
„Ez egy vicc a FOM-tól, mert az ötlet Lewis oldaláról jött. Lewis vetette fel, hogy cseréljük meg az autókat. Azért, hogy zűrzavart keltsenek a helyzet körül és show-t csináljanak, csak a történet második részét tették adásba. Beszélni fogok velük” – mondta Vasseur.
„El sem tudjátok képzelni, mennyi kérdést kaptam ezzel kapcsolatban, amíg ideértem a garázsból. Mindenki ugyanarról kérdezett, hogy zűrzavar van-e a csapaton belül. A válasz az, hogy nem. Talán még tízszer elő fog fordulni ugyanez a szezon során más csapatoknál. Hogy őszinte legyek, a pitwallról nagyra értékeltük, amikor Lewis azt mondta, hogy kezd tempót veszíteni, ezért nyitott a helycserére.”
„A két srác közötti együttműködés szenzációs, egyetlen másodpercig sem panaszkodhatok. A csapatért kell dolgoznunk, és a legjobb eredményt kell elérnünk a Ferrari számára. A versenyzőkkel egyeztettünk erről a futam előtt, így az ilyen dolgok nem jelentenek problémát.”
„A kérdésüket egyébként értem, tegyék fel Stefano Domenicalinak, mert nem én vagyok a felelős a közvetítésért” – tette hozzá Vasseur.