DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. május 4. szombat
F1

Hivatalos: a HP a Ferrari új névadó szponzora

A maranellóiak többéves megállapodást kötöttek a technológiai céggel, így az F1-es Miami Nagydíjtól kezdődően Scuderia Ferrari HP az istálló hivatalos neve.

Szerdán hivatalossá vált, amely kedden még csak sajtóértesüléseként terjedt: a technológiai óriásvállalat, a HP lett a Ferrari Formula-1-es alakulatának új névadó szponzora. A híresztelések szerint az együttműködés hasonlóan nagy volumenű, mint amilyen megállapodása a Red Bull Racingnek van jelenleg az Oracle-lel.

f1-ferrari-hp



Mint a maranellóiak közleményéből kiderül, az új támogató érkezése azt is jelenti, hogy az F1-es istálló a jövő hétvégi Miami Nagydíjtól kezdődően hivatalosan a Scuderia Ferrari HP névre fog hallgatni. A Ferrari az idei első amerikai futamon mutatja be az ennek megfelelő új festését is – méghozzá egyből egy egyedi, csak Miamira készülő dizájnnal, amelyben a kék szín is szerepet fog kapni.

A Ferrari hangsúlyozza, hogy a HP-vel való együttműködés révén a vállalat nagy teljesítményű termékeit és szolgáltatásait igyekeznek integrálni a csapat működésébe, beleértve az adaptív PC-ket és eszközöket, valamint a nyomtatási képességeket, hogy ezzel is segítsék a Scuderia és a hozzájuk tartozó többi versenyistálló teljesítményét.

f1-ferrari-hp-2

„Az alapítónk továbbadta nekünk a folyamatos fejlődés iránti akaratot. Ebből fakad az innovációra való törekvésünk az utakon és a pályán egyaránt, valamint a fenntartható jövőbe, a karbonsemlegességbe és a fiatalabb generációk nevelésébe fektetett elkötelezettségünk” – fogalmazott a bejelentés kapcsán a Ferrari elnök-vezérigazgatója, Benedetto Vigna.

„A HP esetében ugyanezekre az értékekre találtunk rá, amely tökéletes partnerré tette őket számunkra. Várjuk, hogy elkezdjük az együttműködésünket, és hogy új lehetőségekkel és kihívásokkal nézzünk szembe közösen.”

Ha ismerőseid figyelmébe ajánlanád a cikket, megteheted az alábbi gombokkal: