A topcsapatok közül a Ferrari és a Mercedes sem hozott semmilyen változtatást Szingapúrra, a két istálló az eddig már bemutatott alkatrészekből rakja össze autóját erre a hétvégére – ez derült ki a pénteki, szokásos autóbemutatók során. A Red Bull egy módosítást azért erre a versenyre is hozott: a padlólemez széleit profilozta újra, a tájékoztatás szerint aerodinamikai stabilitást várnak ettől.
Szintén változatlan autóval érkezett meg az Alfa Romeo és a Haas, míg a Williams csak a hátsó fékcsöveken módosított: más anyagból készítette el a csapat az alkatrészt, de csak a megbízhatóság volt az indok, egyébként geometriai szempontból ugyanolyan, mint az eddigi.
Az Aston Martin a padlólemez szélén változtatott, átalakította a geometriáját, a hátsó részén pedig ejtett egy bevágást. Az AlphaTauri az elsőn szárnyon módosított, több elem is másképp fest az eddigiekhez képest, míg az Alpine szintén az autó alját, a padlólemez éleit szabta át kicsit: a tervek szerint ettől kedvezőbben áramlik a levegő az autó alatt, illetve a gumik felé is. Az enstone-iak azt is külön kihangsúlyozták, hogy mindkét autó megkapja a fejlesztést.
Az egyetlen csapat, amely a semminél vagy a minimálisnál nagyobb változtatást eszközölt, az a McLaren. A wokingiak autóján megújult az oldaldobozok belépője, átdolgozták a padlólemezt, ami érinti az autó alatti csatornákat, illetve a padlólemez belépő részét, de az éleit is, egyúttal pedig ehhez hozzáigazították a diffúzort is – ezzel kapcsolatban kiemelték, hogy ennek használata opcionális, talán bevetik most, talán nem. Ezen felül nagyobb első fékcsöveket hoztak a hétvégére, illetve az autó többi részének átdolgozása miatt a hűtésen is módosítani kellett.