A wokingi csapat egy nagyobb fejlesztést hajtott végre a Francia Nagydíjra, melynek elsődleges célja, hogy a konstruktőri bajnokság negyedik helyéért vívott küzdelemben megelőzzék a velük holtversenyben álló Alpine-Renault-t.
Norris ugyan hatodik lett a második szabadedzésen, de mindkét pilóta szenvedett az MCL36 pilótafülkéjében, mivel az aerodinamikai pattogó jelenség néhány futam után ismét megjelent. A brit pilóta azonban felvetette, hogy ez pozitív lehet a McLaren számára, mivel a fejlesztések kiválthatják a függőleges oszcillációt. „Az elmúlt néhány versenyen időnként előfordult” – magyarázta a GPFans által idézett Norris arra a kérdésre válaszolva, hogy visszatért-e a jelenség. „Silverstone nekünk is sok volt. Nem meglepő, de nem is sokkoló. Remélem, ez egy jó dolog. Néha ha fejleszteni tudunk az autón, akkor megjelenik a pattogás.”
Norris a Ferrari és a Mercedes pilótáinak ebben a szezonban szerzett tapasztalataira célozva hozzátette: „A Red Bull mellett úgy tűnik, hogy a Ferrarinál és a Mercedesnél is sokszor megjelent, és ők sokkal gyorsabbak nálunk. Lehet, hogy a Red Bull megoldotta, de néha az autó fejlesztése során előjön, és ez néha nem is rossz. Ez azt jelentheti, hogy jó irányba haladunk, ezért megpróbáljuk megérteni, és remélhetőleg úgy találjuk, hogy ez jó dolog, és nem rossz.”