Többen is kritikát fogalmaztak meg a Miami Nagydíj után a Ferrari stratégiájával kapcsolatban. A versenytempóban ezúttal a Red Bulltól elmaradó vörösöknek ugyanis jól jöhetett volna a Lando Norris balesete miatt beküldött biztonsági autó, hiszen Max Verstappen nem tudott kimenni a bokszba, de Charles Leclerc-t és Carlos Sainzot kihívhatták volna a maranellóiak, hogy a végén friss gumikon támadhassák a hollandot. A csapat azonban úgy döntött, hogy inkább kint marad mindkét autóval.
"Úgy hisszük, hogy azok a használt gumik jobban működtek, mint ahogy az újak működtek volna. Egyszerűen azért döntöttünk a kint maradás mellett, mert úgy éreztük, hogy azokkal az abroncsokkal van a legjobb esélyük arra, hogy felmelegítsük őket és támadjunk velük azokban a körökben. Ez is történt" - értékelt a futam után Mattia Binotto, a Scuderia csapatfőnöke, akivel Sainz is egyetértett.
"Pozíciót vesztettem volna Checóval szemben, márpedig a pozíciót meg akarjuk tartani, főleg ha az a dobogót jelenti. Két opciónk lehetett volna, használt lágy vagy új kemény keverék, de számomra egyik sem volt elég jó arra a tíz-tizenkét körre. Jobban tettük, hogy kint maradtunk a használt keményeken, szerintem ez volt a jó döntés, hiszen végül magunk mögött tartottuk Checót" - értékelt a spanyol.