Továbbra is súlyproblémákkal küszködik a Red Bull, az energiaitalosok autója nem éri el a már megemelt minimumsúlyt sem, így a technikai hibák elhárításán felül az a legfőbb céljuk, hogy ezt kezeljék - állítják, hogy előbbivel már nem lesz gond, utóbbi viszont még előttük áll.
"A Ferrari közelebb van a súlyhatárhoz, mint mi, annyival, hogy szerintem tíz kilogramm hátrányunk van, ami legalább három tizedmásodperces lemaradást okoz körönként" - árulta el az F1-Insidernek dr. Helmut Marko, a Red Bull főtanácsadója.
"Ez reményt ad, hiszen három tizeddel gyorsabbak leszünk csak attól, hogy lefogyasztjuk az autót. Viszont nem lehet egyszerűen leszedni azt a tíz kilót, apránként kell megoldani a különböző területekről. Plusz megkötést jelent a költségsapka, illetve a megbízhatóság rovására sem mehet a súlycsökkentés. Ugyan a pattogás nálunk nem tűnik olyan óriásinak kívülről nézve, de a terhelés brutális. Ezek miatt meg kell találni az arany középutat, de ez nem egy egyik napról a másikra" - tette hozzá.