Lawrence Strollnak köszönhetően 2021-ben visszatér a Formula-1-es rajtrácsra az Aston Martin, az istálló gyári csapatként foglalja el a Racing Point helyét. Emiatt sokan már azt várják tőlük, hogy ők lesznek a negyedik nagy csapat, amely beszállhat a Mercedes-Ferrari-Red Bull trió küzdemébe - igaz, gyári istállóként ezt a Renault sem tudta megtenni most már évek óta. A Racing Point kis pénzből is bizonyított, de ők maguktól nem várják azt, hogy a nagy pénz azonnal nagy sikereket hoz nekik.
"A Stroll-lal történt egyik első megbeszélésünkön az hangzott el kérdésként, hogy mire van szükség, mit akarunk csinálni, mit kellene csinálnunk. Az volt a nézőpont, hogy nem válunk a Formula-1 egyik nagy szörnyeteg csapatává. Megpróbáljuk fenntartani a hatékonyságunkat és a méretünket. Nem akarunk hirtelen a jelenlegi 450 emberünk helyett 800-900 alkalmazottat, ez sosem volt a kívánságlistán" - idézi az Autosport Andrew Greent, a Racing Point technikai főnökét.
"Nyilván beszéltünk arról, hogy hogyan tudjuk csökkenteni a hátrányunkat a topcsapatokkal szemben. Évről évre látjuk, hogy a három nagy istálló túlteljesíti a többieket és ez nem agysebészet, csak egyszerű fizika. A Mercedesszel például már régóta tárgyaltunk a szélcsatornájuk használatáról, de Lawrence érkezéséig ez nem volt valóságos" - tette hozzá, majd elmondta, hogy most viszont már az. A tervek között viszont nem szerepel az állomány megnövelése, főleg most, amikor például a McLaren például rengeteg embertől vált meg.
"A 800 emberes csapatok szerintem most dinoszauruszok, a mi erősségünk pedig a hatékonyság. Szerintem az új szabályok anyagi része is segít nekünk majd abban, hogy versenyezzünk a nagyokkal, mert nem lehetnek többé nagyok. Le kell jönniük a mi szintünkre, mi viszont évek óta így csináljuk és szerintem jól csináljuk. Megvannak a rendszereink és az embereink is ahhoz, hogy ezen a szinten hatékonyak legyünk" - summázta gondolatait Green.