A McLaren szerződést hosszabbított egyik támogatójával, a British American Tobaccóval, amely a 2020-as szezonban az ideinél jóval nagyobb felületen népszerűsíti a dohányzást helyettesítő termékeit, a McLaren F1-es és IndyCar-autóin egyaránt.
Bár a megállapodás értelmében a cég lesz a McLaren legnagyobb szponzora, a BAT nem válik névadó partnerré a csapatnál. A megállapodás szerint különböző termékek nevei kerülnek az oldaldobozokra, a halo belső oldalára és az első szárnyra. Ezen túl viszont az autó kinézetében is jelentős változást várható Zak Brown vezérigazgató ígérete szerint.
„Autónk kinézete, melyet nem fedünk fel februári bemutatónkig, egészen különleges lesz. Azt hiszem, tetszeni fog az embereknek a BAT által autón használt különböző kategóriákkal. De nem akarom elrontani a meglepetést. Annyit mondhatok, hogy hatásosan fest és egészen felismerhető lesz a versenypályán” – idézi az Autosport Brownt.
A McLaren köntöse az elmúlt években többször változott: a hagyományos ezüstöt egy sötétebb árnyalat váltotta 2015-ben, a vezetőséggel együtt pedig 2017-ben a színek is cserélődtek, a modell narancs-fekete külsőt kapott. 2018-ban újra átfújták az autót, a narancssárga szinte a teljes felületre kiterjedt, ugyanakkor árnyalata is változott, a papajaszínre, melyet sérthetetlenként kezel a csapat.
„A BAT a legnagyobb partnerünk, de mi mindig hűek maradunk a papajánkhoz. Ez afféle ünneplése a McLaren történetének és színpalettánknak” – szögezte le Brown, hogy az alap biztosan nem változik.