Volt több bizonytalan jövőjű helyszín is a jelenlegi versenynaptárban, azonban úgy néz ki, 2020-ra csak Németországtól kell búcsúznia a száguldó cirkusznak, a mezőnynek és a rajongóknak - ezzel, valamint Vietnam és Hollandia érkezésével állhat össze a 22 futamos versenynaptár a jövő évre. A hockenheimi pályával egyébként opciós joga volt a Libertynek a hosszabbításra, ezzel azonban az amerikaiak végül nem éltek, az előnytelen pénzügyek miatt.
„Az idei versenyre történő megállapodás elég spontán jött” - kezd bele a sztoriba Toto Wolff, a csapat főnöke. „Felhívott minket Chase és Sean, hogy nem tudnánk-e áthidalni a pénzügyi kérdőjeleket, aztán innentől már csak fél óra kellett, hogy tető alá hozzuk ezt a történetet. De nem vagyunk abban a pozícióban, hogy ezt folytathassuk. Már csak azért sem, mert nem a mi dolgunk és nem kell, hogy beleszólásunk legyen abba, hogy a Liberty kikkel állapodik meg versenyek rendezéséről.”
Egyébként az idei versenyrendezési mizériába sem akartak belefolyni, annak ellenére, hogy egyébként mennyit jelent nekik akár a presztízs, akár a gazdaság szempontjából a hazai verseny. „Először is, az nagyon jó, hogy ekkora az érdeklődés versenyrendezésre, még nagyobb is, mint a lehetőségek. Jó ez az F1-nek, és jó ez a csapatoknak is, mert így mindenki több pénzdíjból részesül. És itt is kell, hogy véget érjen a szerepünk, döntsék el Chase-ék, hogy hová kell mennünk. Egy Német Nagydíj nyilván fontos számunkra, hiszen a Daimler német cég, ebbe az üzletbe viszont nem szólhatunk bele. Mi innentől maximum rábeszélhetjük őket.”