Lewis Hamilton, Charles Leclerc, Nico Hülkenberg, Carlos Sainz, Kimi Raikkönen, Lando Norris. Ez azon pilóták listája, akik a hétvégi, eső áztatta Német Nagydíjon a Hockenheimring utolsó előtti kanyarjában ráhajtottak a pálya "csapdájára", egy gyorsulási versenyre is használt, kifejezetten sima aszfaltú és felgumizott bukótérre, amelynek csúszósságát bármelyik jégpálya megirigyelte volna. A leintést követően Leclerc kritikával illette a pálya veszélyességét, ám az FIA versenyigazgatója több helyszíni vizsgálatot követően arra jutott, az adott kanyar minden biztonsági előírásnak megfelel.
"Semmi gond az aszfaltcsíkkal" - nyilatkozta Michael Masi. "Korábban is, és a verseny után vizesen is megvizsgáltunk, és nincs vele probléma. Sebastian [Vettel] azt nyilatkozta, hogy normál esetben ez a pálya legjobban tapadó része, és valójában semmiben nem különbözik más, festett bukóterektől. Ez is egy olyan helyzet volt, mint amikor festett felületre víz kerül - hiába használunk csúszásgátló anyagot, akkor is síkosabb lesz, mint a festetlen felület."
Felmerült, hogy akkor ez az FIA módszere lenne arra, hogy a pilótákat a pályán belül tartsák. "Pontosan" - helyeselt Masi. "Így tartatjuk be a pályahatárokat!"
A most felmerülő kritikák ellenére a pilóták alapvetően kedvelik azokat a helyszíneket, amelyek nem hagyják büntetlenül a pályaelhagyásokat. "Mind a húsz versenyző egyetért abban, hogy az ilyen helyzeteknek következménnyel kell járniuk. Talán közvetlenül a verseny után más véleménnyel vannak, miután negatív hatással volt rájuk" - tette hozzá.