Érdekes volt látni azt a különbséget, amit a Mercedes és a Ferrari produkált egymáshoz képest: a németek közepes gumikkal küldték ki versenyzőiket a Q2-ben, meghatározva taktikájuk ezen részét, a pole-t végül megszerző Charles Leclerc viszont lágyakkal vágott neki ugyanennek a szakasznak. Erről a különbségről is kérdezték a versenyzőket az időmérő utáni sajtótájékoztatón.
„Ahogy mindenki, úgy mi is végeztünk elemzéseket a versenyszimuláció után, és ez alapján a lágy gumi nagyon jónak tűnt” - fogalmazott Leclerc az ezt firtató kérdésre. „Nyilván más a taktikánk, mint akár a Mercedesnek, akár a Red Bullnak, de elégedettek vagyunk a döntésünkkel. Aztán majd holnap kiderül, melyikünk hozta a jó döntést a kettő közül...”
Lewis Hamilton pont az ellentétes utat járta be. „Itt a szokásosnál talán jobban lehet követni az előtted lévőt, de ettől még nagyon nehéz lesz az előzés. A Ferrari nagyon erős mind a rövid, mind a hosszú etapjain. Ha ezzel a gumival rajtolnak, az talán azt jelentheti, hogy korábban elfogynak, hacsak nem működnek sokkal tovább a lágyak náluk, mint ahogy azt mi számoljuk előzetesen. De nagyon közel van egymáshoz a két keverék, és sok minden múlik majd azon, ki hogy fogja tudni működésre bírni azokat a verseny során, akár egy esetleges Safety Car-periódus során. Érdekes lesz ezt látni, és így legalább izgalmasabb futamot láthat mindenki.”