A Williams 2019 első hat futamán annyira gyenge volt, hogy még az átlagosnál kicsivel több káoszban sem volt különösebb esélye arra, hogy pontot szerezzen. Claire Williams megbízott csapatfőnök ezzel kapcsolatban úgy fogalmazott, hogy bár lassan, lassan, de közeledik a fény számukra az alagút végén, a cél pedig az, hogy teljesítményt adjanak az autónak.
„Rengeteg jó munka folyik a gyárban a háttérben. Ezt az emberek nem feltétlenül látják, de nem is feltétlenül kell ezt látniuk” - fogalmaz Williams. „Az aerocsapat nagyszerű munkát végez, ennek a gyümölcse fog látszódni a következő hetek-hónapok versenyein. Ez remélhetőleg teljesítményt is hoz, a javulás jelei mindenesetre látszódnak.”
A Williams teljesítményével kapcsolatban egyébként, bár a legtöbben szánakoznak, George Russell Monacóban nagyon sokáig a pontszerzés szempontjából ígéretes pozícióban haladt. Ha már biztató teljesítmények, a Williams Monaco előtt, Spanyolországban volt a legközelebb a Q2-es továbbjutáshoz, elemzések szerint mindössze 0,88 százaléknyi teljesítmény hiányzott a 15. helyen - ez például Azerbajdzsánban még majdnem a 2,5 százalékot verdeste.
Bár 2021-ben jön az utóbbi évek legnagyobb szabályváltoztatása, a csapat nem úgy áll hozzá, hogy akkor addig úgysem kell dolgoznia. „Nem, nem így állunk hozzá, ez egyszerűen nem a Williams lenne. Soha nem voltunk ilyenek, most sem vagyunk, és soha nem is leszünk. 2019-re és 2020-ra ugyanúgy várunk, mint a változás utáni időszakra. Az egész a fejlődésen múlik, hogy minden egyes versenyen tudjunk találni extra teljesítményt. Ez megvan, jelenleg ugyanis csökkenteni tudjuk a különbséget a közvetlenül előttünk lévőkhöz képest. Ezt kell folytatnunk.”